DOTMA-yhtyeen laulaja Johanna Lesonen lopettaa bändissä - Laulajan paikka on auki!

Keskustelu osiossa 'Musiikki' , aloittajana haage, 17.11.2011.

  1. haage

    haage Guest Guest

    Liittynyt:
    20.03.2011
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uusi aikakausi on alkamassa, kun bändin laulaja Johanna Lesonen lähtee yhtyeestä keskittyäkseen klassisen laulun opintoihinsa. Viimeisen kerran Johanna nähdään Dotman kanssa lavalla Turun Klubilla 24.11.2011.

    "Lähes seitsemän vuoden jälkeen on erittäin vaikeaa lähteä tästä yhtyeestä, joka on minulle todella rakas. Tuntuu kuin jättäisin eräänlaisen kotini, jota olen ollut alusta asti rakentamassa. En aio väittää, etteikö lähtemiseeni liittyisi draamaa ja tunnekuohuja, sillä tämä oli yksi vaikeimmista päätöksistäni mitä olen joutunut tekemään. Kuitenkin koen, että päätökseni on oikea niin minun itseni kuin bändinkin kannalta. Lähtööni on monia syitä. Yhteenvetona totean sen, minkä me kaikki jo tiedämme; elämä on lyhyt, eikä aika riitä kaikkeen, joten täytyy valita. Jatkan laulajana, mutta minun tieni tässä bändissä on tullut päätökseensä. Luopuminen on vaikeaa, mutta samalla tämä on alku jollekin uudelle. Toivon vilpittömästi Dotmalle mahtavaa tulevaisuutta, ja haluan kiittää rakkaita yhtyetovereitani näistä yhteisistä vuosista, joita en koskaan unohda! - Johanna"

    Parhaillaan yhtye työstää materiaalia tulevalle toiselle albumilleen, jonka tiimoilta bändi suuntaa studioon ensi vuoden puolella.

    Dotma etsii nyt aktiivisesti uutta naispuolista laulajaa / keulahahmoa yhtyeeseen. Toivomme, että hakijalta löytyy ennenkaikkea loistava ääni, ulkonäköä, karismaa sekä lavalla, että sen ulkopuolella ja hyvää englanninkielen puhe- ja lausuntataitoa. Laulajan ei tarvitse olla klassisesti kouluttautunut, vaan tähtäimessä on nimenomaan hyvän äänen omaava ammattimainen vokalisti, joka pystyy laulamaan mahdollisimman laaja-alaisesti. Laulajan äänen tulee olla sopiva korkeammaltakin meneviin biiseihin, mutta myös herkempäänkin tulkintaan.

    Jos tunnet täyttäväsi yllä mainitut kriteerit, etkä pelkää uusia haasteita niin laita vapaamuotoinen kuvallinen hakemuksesi osoitteeseen dotma.vocalist@gmail.com ja liitä mukaan mahdollinen linkki ääninäytteeseesi.

    www.dotma.net
    www.facebook.com/dotmafinland
    www.myspace.com/dotma
     
  2. Euphemos

    Euphemos Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.05.2005
    Viestejä:
    1 267
    Saadut tykkäykset:
    11
    Harmillista sinänsä, Dotman debyytti oli yksi tämän vuoden lupaavimpia levyjulkaisuja ja oikeastaan ensimmäinen naislaulajavetoinen sinfoniametallibändi sitten Epican, jota ihan mielelläni kuuntelen. Toivottavasti ei Natuvissyset-malliin hankita mitään onnetonta poplaulajaa piipittämään seuraavan kiekon raidoille, vaan pidetään homma kuosissaan.