Dave Chappelle DVDt

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana Ritke11, 12.06.2006.

  1. Ritke11

    Ritke11 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.10.2004
    Viestejä:
    46
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elikkä aloin tässä ihmettelemään, että eikö Chappelle's Showta ole ollenkaan R2-alueella julkaistu, kun löysin vain tuota R1-julkaisua sekä ykkös- että kakkostuotantokauden osalta? Esimerkiksi play.comissa Chappellea löytyy vain Platinum Comedy Series DVDn muodossa, ja se ei (ainakaan tällä hetkellä) kiinnosta. Kyseisen herran organisoima ja juontama konsertti Dave Chappelle's Block Party julkaistaan muuten huomenna ja edes siitä olisi kiva saada R2-julkaisu. Myöhemmin on tulossa myös Chappelle's Show - The Lost Episodes -niminen DVD, jonka sisällöstä en ihan varma ole. Mutta eiköhän nimi kerro jo sen oleellisen..

    Onko joku tilannut noita R1-julkaisuja amazonista ja jos on niin minkänäköistä pakettia on tullut, kokemuksia? Play.comissa Chappellea löytyy vain Platinum Comedy Series DVDn muodossa, ja se ei (ainakaan tällä hetkellä) kiinnosta. Muutenkin olisi kiva kuulla porukan mielipiteitä sarjasta, DVDistä ja/tai em. konsertista sekä mahdollisesti muista kaveriin liittyvistä aiheista! Omasta mielestäni Chappelle's Show on yksi parhaista komediasarjoista mitä on, mutta sekin on juuri sellainen "hate it or love it" -tyyppinen sarja. Itse kun olen muutenkin tämän tummemman kulttuurin ystäviä niin minuun kyllä läpät kolahtavat :thumbsup: Kovasti haluaisin hyllyyn nuo devut, mutta R2+enkkutekstejä olen tässä odotellut. Joko pitäisi luovuttaa?
     
  2. Dan Tha Weedman

    Dan Tha Weedman Guest Guest

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    33
    Saadut tykkäykset:
    0
    3. tuotantokautta varten kuvatut sketsit. Matskua pitäisi olla noin 3-4 jakson verran.

    R2-julkaisusta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta itse olen juurikin tuolta Amazonista tilannut R1-kausiboksit. Loistava hintalaatusuhde. Nuo enkkutekstit olisivat kyllä loistava lisä - väkisin osa läpistä menee ainakin ekalla kerralla ohi. Lisäksi suurinosa shown normaalisti päättävistä musiikkiesityksistä on kylmästi jätetty pois. Loistavia hankintoja kuitenkin takuuvarmasti, jos mieltää itsensä sarjan ystäväksi! :thumbsup:
     
  3. jamppa

    jamppa Guest Guest

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    Chappelle's Show:ta ei löydy R2:na. Edes huhuja R2-julkaisuista en ole nähnyt.
    Block Partyn katselin männä viikolla ja täytyy valittaen todeta ettei pätkä pahemmin iskenyt. Leffa on liian pitkä dokkari höystettynä liian monella musiikkiesityksellä (paitsi jos r n' b, hiphop ja rap uppoavat). Stand uppia leffasta löytyy kovin vähän.
    Daven muu tuotanto saa täältä täyden tunnustuksen.
     
  4. Dan Tha Weedman

    Dan Tha Weedman Guest Guest

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    33
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jenkeissä oli jengi kuuleman mukaan lähtenyt lampsimaan teatterista kun Block Party ei ollutkaan mitään "I'm Rick James, bitch" -läppää :)

    Eipä tuota kukaan ole stand-upiksi väittänytkään. Chappellen nimi vaan automaattisesti assosioidaan niin vahvasti siihen.
     
  5. Olpa

    Olpa Guest Guest

    Liittynyt:
    04.12.2006
    Viestejä:
    69
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oho, kuukausi takaperin on tämä vihdoin ja viimein ilmestynyt R2-koodauksella (season 1), mutta taidan odottaa tuota 6-levyn boksia jossa on season 1&2 + the lost episodes. En edes ole muualta tarkistanut, mutta jos discshop myy tätä pakettia ennakkoon hintaan 34,95 niin ei ollenkaan paha.

    Niin ja ei ilmeisesti minkäänlaista (ei edes in english) tekstitystä :(
     
  6. Olpa

    Olpa Guest Guest

    Liittynyt:
    04.12.2006
    Viestejä:
    69
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt on ilmestynyt ja ilmeisesti jopa suomi-tekstien kera :thumbsup: (siis tuo boksi jossa kaikki jaksot)

    Voisi sanoa vihdoin ja viimein.