DacMagic Plus vai Asus Xonar Essence One?

Keskustelu osiossa 'Kuulokkeet sekä muut audiolaitteet' , aloittajana eippo, 02.01.2013.

  1. eippo

    eippo Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2012
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lähinnä kuulokkeilla kuunteluun, hinnat aikalailla samat ainakin verkkokaupassa.

    Onko kokemuksia lähinnä tosta Asuksesta? Miten paljon parempi tuo DacMagic on?
     
  2. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Liittynyt:
    27.03.2004
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    5
    Tuosta Asuksesta ei ole kokemusta, mutta DacMagic Plussa on reilun vuoden ollut käytössä ja erittäin tyytyväinen olen siihen ollut. Äänet tulee optisella emon integroidusta äänikortista 16/44 laadulla ja kaiuttimina on Genelecin 8020B:t XLR:llä kytkettynä. Kuulokkeina tietokonekäytössä on Sennheiserin HD598. Ainoan miinuksen antaisin volumesäätimestä joka on aika tunnoton ja sitä saa veivata aikalailla äänenvoimakkuutta säädettäessä.
     
  3. vemkki

    vemkki Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    3 980
    Saadut tykkäykset:
    340
    Veikkaan että Dacmagic plussan arvo säilyy paremmin, kun on suht arvostettu hifimerkki, tosin jos meinaa pitää härvelin ties kuinka monta vuotta, niin eipä sillä niin merkitystä. Asuksesta ei kokemuksia.
     
  4. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Itse ostin Essence Onen noin kuukausi sitten ja hemmetin tyytyväinen olen ollut. Tuli luettua varmaan parikymmentä arvostelua Dacmagicista ja Asuksesta...
     
  5. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Eippo, kumpaan päädyit?