Citymarket LG 44" taustaprojo 999erkkiä

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana TVT, 16.09.2005.

  1. suffeli

    suffeli Guest Guest

    Liittynyt:
    02.12.2004
    Viestejä:
    98
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko kukaan kytkenyt tietokonetta tohon VGA-liittimen kautta? Hyvin toimii, mutta natiivi reso ei toimi? Ohjekirjan mukaan sitä ei kyllä tueta, mutta vähän typerältä silti tuntuu. Nyt toimiva reso on 1024*768@75hz. Saiskohan sen toimimaan DVI-liittimen kautta?
     
  2. SF100

    SF100 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.05.2003
    Viestejä:
    1 326
    Saadut tykkäykset:
    0
    Testasin joskus. Piti valita muistaakseni TV:n valikosta PC:n sijaan se toinen, en muista mikä. Ja silloin reunat jäivät näkymättä eli olisi pitänyt mennä huoltovalikkoon säätämään. En mennyt. Jos testaat niin kerro miten onnistui.
     
  3. mupa

    mupa Guest Guest

    Liittynyt:
    19.09.2005
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt tarvittais apua :(

    Onko kukaan kokeillut LG:tä HTPC käytössä?
    Itse olen kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja, mutta ainut resoluutio millä se toimii on 800x600(tietokoneesta säädettynä). Muilla resoilla näyttö tulee täyteen punaisia pisteitä, onko kellään samanlaisia kokemuksia??
    1280x720 resoon asti punasia pisteitä ilmenee ja tolla (1280x720) resolla tulee "ei signaalia" :(

    piuhana käytän DVI-DVI(taisi olla DVI-I jos sillä on merkitystä)

    tämä siis 44" LG:llä, korttina Radeon x800 XT ajurit uusimmat.

    2. kysymys. Voiko telkun omaa resoluutiota vaihtaa vai onko se aina se sama?
     
  4. SF100

    SF100 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.05.2003
    Viestejä:
    1 326
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt alusta asti tarkkuutta 1024x768 ja hyvin toimii. Korttina GeForce4 TI -jotain. 1280 toimii kun valitset töllöstä PC:n sijaan sen toisen sisääntulon, en muista minkä. Mutta silloin kuva menee reunoilta näkymättömiin. Säätö huoltovalikosta auttanee.
     
  5. Samuli Laitinen

    Samuli Laitinen Guest Guest

    Liittynyt:
    29.07.2000
    Viestejä:
    18
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli mulla ko reso käytössä ATIn X600 kortilla DVI-liittimen kautta ja hyvin pelaa
     
  6. mupa

    mupa Guest Guest

    Liittynyt:
    19.09.2005
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    taitaa olla sitten yksilö vika :(

    1280x720 resolla ruutuun ilmestyi sinisiä pikseleitä punaisten lisäksi :O

    olisko kellään korjaus ideoita?
     
  7. mi.vi

    mi.vi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    540
    Saadut tykkäykset:
    0
    Dodii, nyt on vajaa 2000 tuntia töllöö katsottu, tai ainakin pidetty päällä!
    Kun laittaa töllön päälle, bout vartin verran pitää aikamoista sirinää, lieneekö kuulua väripyörästä?? Muuten kyl käynnistyy ihan normaalisti kuten alussakin!
     
  8. Opelrun

    Opelrun Guest Guest

    Liittynyt:
    29.09.2005
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tai sit tuuletin...

    1492 tuntia käytössä mun töllö, täysin moitteettomasti toiminnu :naminami:
     
  9. Lavikainen

    Lavikainen Guest Guest

    Liittynyt:
    22.12.2005
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olisin kyseisen projarin kaverilta haalimassa 400€ pois, mutta väittää ettei ole kuin vuoden takuu..? Pitääkö muka paikkansa? Vaihdan 52'-modellin pinempään ja tienaan samalla hiukan... :)
     
  10. SF100

    SF100 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.05.2003
    Viestejä:
    1 326
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kahden vuoden takuu ainakin minulla on. Citymarketista ostettu vuosi sitten.
     
  11. Zape

    Zape Guest Guest

    Liittynyt:
    31.03.2005
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    ~4200h ollut päällä ja hyvin toimii - hintaisekseen aivan loistava laite (en tosin enää ostaisi HDCP-tuen puuttumisen vuoksi).
     
  12. mi.vi

    mi.vi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    540
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on nyt 3000 tuntia kellossa, aikaisemmassa viestissäni puhuin sirinästä, se on vaan yltynyt, alkaa oikein ottamaan jo korviin kyseinen ääni.

    Ja kun vaihdan pc-sisääntulosta esim. componentille, ni "särähtää" sillai et oikein pahaa tekee... Täytyisikö tuosta jo kysyä maahantuojalta?
     
  13. mi.vi

    mi.vi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    540
    Saadut tykkäykset:
    0
    No on se sit...
    Ovatko muiden tv't täysin äänettömiä vai..
    Olin yhteydessä Lg'hen, sanoivat että jos muut samaa mallia olevat eivät sirise ni huoltoon vaan. Aika paha tuotakaan tietää..
     
  14. SF100

    SF100 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.05.2003
    Viestejä:
    1 326
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei sirise. Puhaltimen kuulee kyllä jos ottaa äänen pois mutta mitään ylimääräistä ääntä ei kuulu.
     
  15. mi.vi

    mi.vi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    540
    Saadut tykkäykset:
    0
    Asia selvä. Ei muuta kuin yhteys huoltoon, saakin sen aikaa katsoa 14" matkatöllöä, saa nähdä kuinka monta viikkoa joutuu silmiä siristeleen....:weep:
     
  16. Lavikainen

    Lavikainen Guest Guest

    Liittynyt:
    22.12.2005
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Dodii!!

    Kukaan halukas luopumaan omasta DLP:stään..? Kokoa mieluiten se 44. Niistä voitaisiin maksaakkin! :)


    t.laivamaa@luukku.com
     
  17. jarvis_fi

    jarvis_fi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kun on PAL ja NTSC niin tukeeko vehje myos 110V (60Hz) 240V (50Hz) jannitteita?

    En olisi ostamassa tata citymarketista, mutta kysymyksesta voi paatella etta olen etsimassa USA:ssa telkkaria jonka voisi aikanaan kuvitella tuovansa suomeen. Kaikki vinkit erilaisista vaihtoehtoisista laitteista otan mielellani vastaan, teknologiasta riippumatta: LCD, Plasma, Projektio tai tykki.

    Kiitti.
     
  18. k2kian00

    k2kian00 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.11.2006
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulla on reilu vuosi käyttöä takana ja nyt on alkanut kuva taittumaan, ts. oikealta puolelta kuva on noin sentin ylempänä kuin vasemmalta, eli selvästi vinossa.. onko muilla kokemuksia vastaavasta, huoltovalikon kautta en sellaista säätöä vielä löytänyt millä tuota kuvan kallistusta voisi säätää..
     
  19. Åke

    Åke Guest Guest

    Liittynyt:
    15.11.2004
    Viestejä:
    72
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kenelläkään kokemusta laitteesta esim. Oppon 971H kanssa?
    Lähinnä kiinnostaa miten tuo pelittää DVI-liitännän kanssa
    ja erityisesti DVi-lähtöisen dvd-soittimen kanssa.
     
  20. mi.vi

    mi.vi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    540
    Saadut tykkäykset:
    0
    2800> tuntia kellossa ja väripyörä viittä vaille kiinni leikkaamista, ens viikolla haetaan takuuhuoltoon.:thumbsup:
    Eikä ole huollon mukaan ensimmäinen saman vian takia huollettava..