https://fi.wikipedia.org/wiki/Cdon Ei Ranskaan kannata voittoja kotiuttaa. Kanaalinsaaret mieluimmin. Tai Panama… Hullu veroja maksaa jos ei ole pakko.
PostNordin kansainvälisen liikenteen hoitaa DPDgroup jonka omistaa La Poste, joten Ruotsista ovat kuoret varnastikin kuitenkin lähteneet.
Yhtä tuskaa tämän puljun kanssa! Sivut eivät toimi kunnolla uusimman Safarin (15.0) kanssa. Tuotteiden suodatus ei toimi! Sama saatanan vika, jonka kanssa taistelin aiemmin, mutta sitten Safari 14 kanssa toimi. Firefoxilla tuntuu futaavan sentään, mutta Safari on niin jumalattoman yleinen, että sillä pitäisi näin perusasia toimia! Vittu mitä loosereita siellä on koodaamassa ja kukaan ei näköjään testaa, että homma toimii. Sähköpostimainoksia tuo pulju kyllä osaa lähetellä! Kaiken maailman Lego- ja kahvinkeitintarjouksia tulee joka päivä, mutta itse nettisivut on perseestä*. Turha syyttää uutta Safaria, koska ei mulla muilla sivustoilla sen kanssa ongelmia ole. * Navigointi kömpelöä, sivujen suomennos luokatonta, tuotekuvia puuttuu, toiminnot ei futaa joillakin browsereilla ja tuotetiedoissa on virheitä kuten Blu-ray levyjen kohdalla saattaa lukea DVD, jolloin ei huvita tilailla, koska ei tiedä mitä lähettävät... EDIT: Suodatus näyttäisi toimivan Safarilla sittenkin! Suodatusvalinnan jälkeen pitää ladata sivu uudelleen, eli tuossa kohtaa on näköjään koodausvirhe.
^En tiedä tuosta Safarista mitään, mutta Chromella samat ongelmat: "sivujen suomennos luokatonta, tuotekuvia puuttuu". CDON on pelkkää alamäkeä sitten vuoden 2020. Nyt tarvitsevat ryhdistäytymisen ennen kuin Ruotsin Amazon voittaa kisan.
Tuli sähköpostia Discshopilta, jonka mukaan CDON on ostanut Discshopin ja sen tuotevaraston. Ekasta tilauksesta saa - 20 % alennuksen, kun tilaa uutiskirjeen. Saa nähdä yhdistetäänkö verkkokaupatkin jollakin aikataululla. Täällä on lisätietoa. "Näin ollen 18.10.2021 alkaen kaikki Discshop.fi -sivuston liikenne automaattisesti uudelleen ohjataan meidän CDON.fi -sivuille."
Kyllä minä ainakin sain, syötä meilisi linkin osoitekenttään ja sen jälkeen vahvistat meilisi niin sai koodin.
Mitä tapahtuu auki oleville Discshopin tilauksille ja laskuille? Surkeaa tiedottamista. Tästä olisi pitänyt lähestyä asiakkaita sähköpostilla. Liikenne ei ohjaudu CDONiin, vaikka niin väittävät. Tuntuu ihan huijaukselta
Tilaukset tuskin siirtyvät cdonille mutta laskuthan lähettää klarna joten discshop on niistä omansa saanut. Maksat vain laskut klarnalle niinkuin ennenkin. Tuskin olet kumminkaan laskua saanut tilauksesta jota ei ole vielä lähetetty. Elä huolehi niin palijon.
Erityisen hyvin ei mene CDONillakaan: Toimitusjohtakin vaihtui: https://newsbeezer.com/swedeneng/no...n-in-the-third-quarter-buys-adlibris-company/ Hiljattain CDON lakkasi itse myymästä hankintatuotteina olleita mid price hintaluokan CD-levyjä. Ei lähdettä, huomasin itse, kun tällaisiakin edelleen hankin.
Jos Amazon.se saa vielä kunnon vauhdin päälle ja kaiken päälle levittäytyy vielä muihin Pohjoismaihin, niin se on Cdonkin menoa sitten.
CDON myydään varmaan muutaman vuoden päästä Amazonille, niin ne pääsee paremmin kiinni pohjoismaihin.
Kuusi viikkoa sitten CDON ilmoitti, että haluamani cd-levy on vihdoin tilattavissa, joten tilasin sen. Eilen sitten peruin tilauksen, kun alkoi näyttämään siltä, ettei heillä ollut mitään aikomustakaan toimittaa levyä. Kehut siitä, että tilauksen peruutus oli helppoa ja nopeaa. Että sellaista bisnestä.
Minä tilasin tilauslevyn 3 kertaa. 2 ekaa kertaa odotin 2 kk ennen kuin peruivat. 3 kerralla tuli muutamassa viikossa. CD-levyissä on toimitusvaikeuksia atm
Discshopin varasto ei ole siirtynyt nappia painamalla CDONin valikoimaan. Jälkimmäisestä puuttuu muutama Elokuvapalvelu J. Suomalaisen julkaisu, joihin voisin käyttää alekoodin, mutta ei väkisin.
Ei noin nopeita muutoksia varten ole integraatioita ja käsivoimin menee oma aikansa. Voi myös olla, etteivät em tuotteet tule ikinä myyntiin vaan ne myydään esim b2b-puolella muille toimijoille siten, että tulee kuitenkin sopivasti katetta.
Kuinkahan kauan tuo -20% koodi on otettavissa? Näytti olevan vaan viikon voimassa niin ei viitsisi vielä ottaa vaan vaikka Black fridayna.