https://www.discshop.fi/bonusohjelma Olen tänävuonna näemmä tuolta ostanut hieman alle €50 edestä levyjä ja pistetilini on 98 joten ilmeisesti 500 pisteen kultajäsenyyteen pääsemiseksi täyttyy ostella tavaraa €250 ja vuodenvaihteessahan tili aina nollautuu. Pysyn edelleen toistaiseksi Cdon+ asiakkaana, pelkästään postimaksuja olisi tällä jäsenkaudella tullut sen mitä tuo jäsenyys maksoi. päälle ostoista kertyy bonusta. Se viikottainen jäsentarjous on aika onneton, kerran olisin ostanut mutta tuote oli myyty loppuun jo samana päivänä.
Pitkälti samat leffat pyörii vuodesta toiseen. Toisaalta eipä niitä uusia UHD-kiekkoja tule sitä tahtia että tilanne voisi paljon kummempi ollakaan.
60 eurolla 5 UHD:ta toimii myös entiseen tapaan. Jurassic Park on myös taas tilattavissa. Täällähän sitä joku kyseli taannoin.
Karua todellisuutta. Kaikki mitä on tehnyt mieli ostaa on jo ostettu. Kun viiden sivun jälkeen ostoskori kolisi edelleen tyhjyyttään, niin tiesin että säästin juuri satkun...
CDON+ ostohyvitys näköjään tippunut kolmesta prosentista yhteen prosenttiin, viime vuoden loppupuolella. Viikon jälkeen loppuu plus jäsenyys ja juuri mietin, että jatkaisinko tilausta vielä. Bonusta on kertynyt 19 euroa, niin toisaalta sen vuodeksi saisi ilmaiseksi.
Qlirolla on edelleen vaikeuksia laskuttaa tilauksia, joissa osa tavarasta lähtee heti ja osa myöhemmin. Kolmen tuotteen tilauksen viimeisen leffan hain postista 20.4. ja laskun kaikista kolmesta sain vasta viime yönä. Se oli sitten jo karhu eli sisälsi muistutusmaksun 5 € ja viivästyskoron 0,10 €. Ilmoitin Qlirolle, että mitään ylimääräistä en maksa.
Kylläpä tulee tipoittain 10 4K-leffaa satkulla -tarjouksen tilaukset perille. Ilmeisesti omassa lähivarastossaan olleet 5 leffaa tuli nopeasti omassa paketissaan, mutta sen jälkeen 2 tullut erikseen postiluukusta ja 1 oli pakattu niin isosti, että piti hakea postitoimipaikasta asti. 2 vielä teillä tietymättömillä.
Niin tai CDONilla, koska kaikki lähetetyt tuotteet merkitään lähetetyiksi vasta, kun tilauksen viimeinen tuote on lähetetty, ja vasta tällöin Qliro voi laskuttaa. Aspa jotain selitti pari kk sitten, että heille tuli uusi it-järjestelmä, mutta kauan kestää sielläkin korjata tällainen ongelma. Kuitenkin vaikuttaa rahan määrään kassassa, koska CDON saanee Qlirolta tilauksen summan vasta, kun Qliro lähettää asiakkaalle laskun eli kum laskutus, perintä jne. ovat siirtyneet heille.
Jumankauta, että nyppii noi CDONin uudet sivut! Vieläkään en ole tajunnut, miten tuolle pitää navigoida. Jostain syystä mitää suoraa linkkiä esim. Blu-ray-kampanjoihin ei ole sitten missään! Jos sattuu löytämään jonkun kampanjaan sisältyvän Blu-rayn, niin siellä on sitten linkki tuohon kampanjaan, mutta vanhoilla sivuilla nuo linkit oli käytännössä ETUSIVULLA!! Näytä kaikki kampanjat listaa kaikkea puutarhatyötteistä keittiöön ja musiikkiin, mutta ELOKUVIA ei vittu ole missään! Mikä vitun leffojen vihaaja tuosta puljusta on saatana tullut, kun huulipunaa tyrkytetään sukupuolesta riippumatta, mutta Blu-ray-lättyjä saa navigoida niska limassa? Minä ostan tuolta lähinnä leffoja. Tämä vuonna en ole ostanut sieltä mitään. Alkuun vielä ymmärsi, että uudet sivu voivat olla lastentautisia, mutta eipä ole paljon parannusta puolessa vuodessa tullut... ...esim. kun sivu ehdottaa "Tämän elokuvan ostaneet ovet myös ostaneet" niin hinta on Ruotsin kruunuissa! Sysipaska paikka. Ja mikä on "pikatoimitus"? En jaksa penkoa tuolta paskasivuilta siihen selitystä.
Täysin samaa mieltä. Annoin heti palautetta ja sanoivat, että tehdään sitten joskus. Mikä vittu siinä on, että verkkopalveluita uudistetaan ja samalla poistetaan oleellisia ominaisuuksia? Eikö ne tee ollenkaan käyttäjätutkimusta tai tarkista analytiikkaa, mitä käytetään? Joko eivät tai sitten kamppissivuja käyttävät vain plazalaiset. Toisekseen lasku tulee edelleenkin vasta, kun vika tuote on lähetetty. Ja "saatat pitää myös näistä" tms. tyrkytystuotteiden hinnat olivat ainakin vielä jokin aika sitten kruunuina...
Suodatuksiin kuuluu "sitova" (binding?), elokuvien ohjaajat ovat "johtajia", ikäluokat on yllättäen englanniksi, kuten myös tuotteen kunto. Lajitella voi mm. korkeimman alennuksen mukaan, mikä on kielellisesti huvittava ilmaisu . Näytön koko: 0, 1, 326, 4, Skärsmtorlek (tum): 5.8 jne... Formaatti: CD, kirja, software (maailman ainoat formaatit?). Nuo sivut on niin karmiva räpellys, että ei siitä olisi edes beta-testauksiin. Jossain omega-vaiheessa ollaan ainakin suomenkielisen osion kohdalla. Jonkun suomenkielisen henkilön pitäisi käydä sivut läpi ja korjailla källit (johtaja - ohjaaja jne.) ja toiminnallisuus kuntoon: Haluan nopeasti fidget-lelujen, lihashuoltovasaroiden ja kasvojen puhdistimien tuputuksesta niihin leffakampanjoihin! Niitäkin oli tusinan verran tarjolla aikaisemmin, mutta nyt ainoa, johon törmää on 3 leffaa 19,95 euroa. Toista se oli 20 vuotta sitten, kun CDON keskittyi myymään CD- ja DVD-levyjä, tosin CD-levyjen kohdalla on aina ollut pahoja toimitusvaikeuksia jostain syystä. Sitten ilmeistyi elektroniikka ja pikkuhiljaa vaatteet ja keittiötavarat. Nykyään pulju muistuttaa valikoimiltaan jotain Alibabaa, mutta resursseissa on selvästi ongelmaa ja sivutkin on tällaista skeidaa.
CDtä sieltä on liki mahdotonta saada, jos ei ole varastossa. Mutta vaikka ilmoittavat, että tuote on loppuunmyyty, niin silti se ei poistu sivustolta.
Täsmälleen näin! Usean 5 euron voucherin olen heiltä saanut korvaukseksi siitä, etteivät ole voineet tilaamaani CD-levyä toimittaa. Olisiko reaaliaikaisen varastosaldon käyttö ollut liian vaikeaa?
Onhan nuo sivut aikamoinen räpellys. Kuinka voikin noi pahasti munata sivujen "uudistuksen". Tätä kyllä itsekin ihmettelen suuresti että miten voi olla noin huonot, on kuitenkin verkkokauppa. Jos olisi kivijalkakauppa niin tuon ehkä ymmärtäisikin. Noh eiköhän kohta Amazon tule tännekin ja sen jälkeen tuollainen pulju menee todennäköisesti konkkaan.