Ei niitä naarmuja päivänvalossa tai normi lampulla nääkkään. Itse katson kirkaalla led-lampulla, joka on armoton niiden suhteen. Toki naarmut ovat ohuita eivätkä vaikuta levyjen toistoon, mutta uudessa tuotteissa sellaisia ei kuuluisi olla ollenkaan.
Voisiko olla tehtaalla tullut jotenkin muuten? En ole itse koskaan huomannut BD-levyissä naarmuja, mutta voi olla etten ole vain katsonut riittävän tarkasti. Sormenjälkiä näkyy silloin tällöin.
Millaisessa valossa tarkistat levyt? Blu-rayhinhan ei edes helposti tule syviä naarmuja ja ohuet eivät näy päivänvalossa tai hehkulampun tasoisessa valaistuksessa. Minä olen aika monessa blu-rayssa nähnyt näitä ohuempia naarmuja. Ei ne silmistäkään johdu (toki, jos sulla on huono näkö ). Eikä se nyt niin ole, että vain minun tsekkaamissa levyissä on naarmuja
Kai se on vähän niin kuin uuden auton maalipinta. Enemmän vaan ajoa ja vähemmän erikoisvalolla tarkastelua. Tässä tapauksessa enemmän elokuvien katsomista ja vähemmän levyjen syynäämistä. Jos se ei normaalissa valaistuksessa näy niin elämä on hieman helpompaa kun ei ala niitä erikoisvaloilla etsiskelemäänkään.
Pakko myöntää, etten ole riittävän tarkasti tarkastellut omia BD-levyjäni. Lähinnä hämärässä olkkarissa pikavilaissut ennen soittimeen laittamista. Olen jotenkin ollut ehkä turhankin tuudittautunut BD-levyjen suojakerroksen voimaan ja ajatellut, että naarmut on vain DVD-levyjen ongelma. Näkö on ollut normaalitasoa parempi eli silmälääkärillä nähnyt lukea pienimmänkin tekstin, joten en myönnä näkökyvystäni johtuvan.
Tänne tuli "vaan" 10€ alennuskoodi, ilmeisesti sen takia, että +jäsenyys on voimassa 2017 vuoden loppuun (tuli hankittua jatko jo aikaisemmin)
Hauskinta oli, että kun tuon Ilmaisen plussajäsenyyden lunasti, sai vielä palkkioksi siitä yhden leffan -50% koodin. Eli kyllä ihan jees tarjous
Tuli itekkin tilattua muutamalla kympillä green fridaysta leffoja mutta ei ole tullut edes tuota ale-koodia, ainakaan vielä.
Tänne tuli. Sama oli ottaa käyttöön, vaikkei CDON missään erityisessä roolissa ole omissa kirjoissa. Oma koodi oli kesäkuun loppuun asti hyödynnettävissä.
Tuli ensin 10€/+30€ostoksesta ja nyt 10€/+40€ elokuvaostoksesta, jälkimmäinen voimassa ruhtinaallisesti 4 päivää...
Yleiset laajalevikkiset alennuskoodit eivät pääsääntöisesti ole voimassa isompien alekampanjoiden kanssa päällekäin (saattaisi mennä parhaat aletuoteet muuten tappiolle). Aiempi -10€/30€ kuponki on voimassa 19. päivä asti, koska kesäalen piti alkaa 20. päivä. Nyt siihen tuli muutos, ja alennus alkaakin viikkoa aiemmin, 13. päivä, joten tuo uusi -10€/40€ kuponkikin on voimassa vain sitä edeltävään päivään asti.
Kesäale taitaa alkaa vasta 14. päivä - tiistaina, kuten CDonin kampanjoilla on tapana. http://cdon.fi/kesäale/