CDON.com

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana claude, 09.12.2005.

  1. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 535
    Saadut tykkäykset:
    800
    Toki Soul Median julkaisuista voidaan keskustella yleisesti, mutta tuo pulju tuli tähän ketjuun, koska mainitsin kyttäämäni Don't Look Now-leffan pysyvät tiukasti 15 euron hinnassa CDON:ssa, joka taas oli perusteeni sille, etten usko parin UHD:n tippuvan hinnaltaan 11 euroon vuoden loppupuolella. Eli taas lähti keskustelu lapasesta offtopicin suuntaan, enkä ihmettelisi, jos moderaattori siistisi ketjua.
     
  2. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 664
    Saadut tykkäykset:
    1 268
    Tuo 11€ hinta parista UHD:stä perustuu CDONin mustan perjantain tarjoukseen 10 kpl UHD-levyjä 110€. Toki voi olla, että tänä vuonna nuo kaikki eivät tuossa tarjouksessa ole, mutta varmasti seuraavana vuonna ovat.

    PS. ja tavallaan suo vähän "kiusataan" kun olet niin ehdoton mielipiteissä ja kuitenkin niin totaalisen tietämätön mistään niiden levyjen ominaisuuksista, mistä yrität kertoa mielipiteesi.
     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2024
  3. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 535
    Saadut tykkäykset:
    800
    En minä mikään "ehdoton" ole, ja miten voisin tietää lätyistä, joita en omista? Sori, että olen niin tietämätön. Minä yritän mutta vaikea tämä harrastus on...
     
  4. Kusni

    Kusni Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.01.2014
    Viestejä:
    735
    Saadut tykkäykset:
    184
    Tilasin juurikin kampanjan viimeisinä päivinä kuusi 4,95-hintaista import-BD:tä. Nyt yli kaksi viikkoa myöhemmin tilaus ei ole vielä liikahtanut. Heti kesäkuun alussa yksi BD katosi valikoimasta ja lopuista hinta nousi 20-25 eurolla. Kun kaikissa oli cdon myyjänä, niin kaipa firma kunnioittaa tehtyä kauppaa.
     
  5. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 535
    Saadut tykkäykset:
    800
    Niin kauan kun tilaus status näyttää "käsitellään", pitää vaan odottaa. Minulla on joskus mennyt kuukauden verran ennen kuin tavara on liikkunut. Kannattaa "unohtaa" tilaus mielestään ja nauttia kesästä. Joku kaunis päivä tavara sitten tulee. Siinä mielessä voi olla rauhallisin mielin, että eivät he rahaa sinulta ruinaa sen enempää kuin pystyvät toteuttamaan tilaustasi.
     
    Kusni tykkää tästä.
  6. mopsi

    mopsi Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.11.2012
    Viestejä:
    617
    Saadut tykkäykset:
    41
    Minulla oli joku aika sitten yksi edullinen blu-ray boksi pitkään "käsitellään" tilassa. (Boksin hinta oli reilusti edullisempi kuin muissa nettikaupoissa ja siksi tilaajiakin oli varmasti aika paljon). Myöhemmin vain tuli ilmoitus, että tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tilausta ja tilaus on peruutettu. Ja that's it.
     
  7. Pulse+

    Pulse+ Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.03.2004
    Viestejä:
    641
    Saadut tykkäykset:
    102
    CDON kesäale on alkanut. Nopealla vilkaisulla 4K tavara on kalliita importjulkaisuja ja samoin pääasiassa 2K blu-rayt. Jälkimmäisessä ryhmässä oli mukana jotain pohjoismaisia 4,95 € hintaluokan leffoja, mutta ei mitään kiinnostavaa.
     
  8. Kusni

    Kusni Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.01.2014
    Viestejä:
    735
    Saadut tykkäykset:
    184
    Tuli 4 viikkoa täyteen eikä yksikään leffa ole liikahtanut. Huonoa toimintaa, että myyvät samanaikaisesti samoja tuotteita, mutta eivät toimita aiemmin myymiään.
     
  9. BuzzLight

    BuzzLight Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.09.2023
    Viestejä:
    142
    Saadut tykkäykset:
    80
    Mulla on kanssa 3.6. tilatut Arrow alelevyt toimittamatta.