Veikkaisin, että myöhemmin lähempänä BF-päivää on tulossa enemmän 4K:kin. Vain nämä tällä hetkellä: https://cdon.fi/black-friday/greatest-deals/?taxonomyId=6388&facet[movie_Format]=4k
Olihan niitä 43 kappaletta? https://cdon.fi/black-friday/?taxonomyId=6388&facet[movie_Format]=4k Itse mietin useamman boksin päivittämistä ala Kummisetä, Star Trek, Resident, Potter... Mutta sitten iski kisaväsymys. Antaa olla. Ehkä syynä se, kun tuo Star Trek on turha, vaikka halvalla irtoaisi. Kuitenkin kohta tulee parempi, eikä tuossa ole sitä pitkää TV-versiota ykkösestä tai edes osia 5 ja 6. Oikea fanien kusetus boksi.
Koko viime illan katselin noita levyjä ja bokseja ja muistan vielä tuon luvun 43, kun pelkäsin jonkun loppuvan ennen tilausta. Sinulla oli joku väärä haku. Toi CDONin haku on ihan vesuri. Ota kaikki leffat vaihtoehto ja sitten noi UHD:t.
Mutta ei ole sitä 10 kpl 110 e kuten viime vuonnakin oli heti alusta alkaen. Sen verta kallista päivitellä ilman, että päivittely jää tekemättä.
4K 5kpl 60€ tai vastaavaan voisi tarttua, jos noita paljousalennuksia tulee. Ehkäpä sitten lähempänä oikeaa Black Fridayta.
Samoin jää minulla päivittely väliin. Olen tietysti jättänyt uutuudetkin, joita en ole nähnyt myös ostamatta, kun olen tätä odotellut. Kyllä tämän puuttuminen kirpaisi pahasti. Pienen toivonkipinä jää asiasta, että eihän tuolla ole oikeastaan yhtään uusia yksittäisiä leffoja, joten mahdollisesti tuo 10 kpl 110€ tulee vasta lähempänä H-hetkeä? Edit. Ja sinne mustaan perjantaihin on matkaa yli kaksi viikkoa? Miksi tämä aloitetaan näin aikaisin?
Tätä minä olen nauranut jo parina edellisenä vuonna. Joulu alkaa ruokakaupoissa lokakuussa ja Black Friday on nykyään Black Weeks, joka aloitetaan viimeistään marraskuun alusta. Ei mitään rajaa enää millään.
Firman toimituskuviot ovat olleet viime ajat huonolla tolalla. Nyt tilasin kaksi boksia, joista toinen on ollut jo viikon tilassa "Lähetys on matkalla Postille", toinen ei saanut minkäänlaista seurantatunnusta, joten saattaa toki kulkea kirjepostina. Mikä mahtaa olla toimitusaika sitten kun postissa on oikeasti ruuhkaa?
Kohta kuukauden odotellut yhtä CDON pakettia, posti odottaa edelleen lähetystä. Pistin viestiäkin tästä CDONin suuntaan viime viikolla josta luvattiin vastausta parissa arkivuorokaudessa, eipä ole kuulunut mitään. Eli samanlaisia kokemuksia viime aikoina.
Ennakkotilauksessa ollut uusin Mission Impossible UHD tuli postissa eilen. Uusin kausi Picardia on vielä lähtemättä, mutta en kyllä noita ole mitenkään aktiivisesti edes seurannut. Oli jopa yllätys tuo Missionin putkahtaminen postiluukusta.