Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kyllä nyt alkaa vähitellen ärsyttämään Wowin toiminta. Tilasin tuon halvan R2 Master and Commanderin ja mitä lähettävätkään tilalle? Jonkun heppoisen pahvihökötyksen ja vielä R1-version? Mitä jos minulla ei olisikaan ollut sellaista soitinta jolla tuon toistaa. Joku Collector's Edition muka...höpö höpö eihän tuota voi edes jättää sateeseen. Sitten siellä tulee jotain pirun tilpehööriä mukana ja vie vielä hyllytilaakin enemmän. Kyllä kunnon Amaray olisi ollut poikaa. Ja vielä 6 puntaa tuosta roskasta maksoin...
     
  2. Mikis

    Mikis HD all the way Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    701
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jätätkö monestikin leffasi sateeseen lojumaan? :p
     
  3. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Mitäs tilaat paskoja leffoja. Siitä rankaistaan. Kyllähän sinun arskaseni pitäisi se tietää!
     
  4. E. P.

    E. P. Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2002
    Viestejä:
    2 780
    Saadut tykkäykset:
    12
    En nyt ole aivan varma, että onko tuo tekstisi huumoria vai mitä... Mutta jos et aio palauttaa tuota, niin minä voisin ostaa tuon R1 CE:n... Voit kyllä antaa sen ilmaiseksikin. :)
     
  5. Cochise

    Cochise Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    384
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tätäkö yritit tilata:

    http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=9812

    ja tämänkö sait:

    http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=10112 ?

    Ainakin nyt näyttäisivät samanhintaisia olevan. Mitä tilpehööriä oli mukana? Kysyn vain, etten vahingossa tilaisi mitään, minkä mukana saattaa tulla ylimääräistä tavaraa... Eihän se nyt sentään käy.
     
  6. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tilasin siis yhden levyn R2-version. Sitä ei tällä hetkellä wowin listoilla näy olevan ja kyllä, tuo oli vain ja ainoastaan vitsi. Voi minua ja huonoa tuuriani :D, kun tuollainen sekaannus pääsi tosiaan käymään...
     
  7. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Kyllä nuo teidän mainitsemat molemmat £1:n poistajat toimivat, mutta pitäisikö noiden toimiakin vain yhden tuotteen kohdalla? Jos äsken katoin oikein, niin ensimmäisen tuotteen jälkeen (-£1) kun laitoin ostoskoriin niin sitten loppui tuo punnan miinustus.

    No parempi tuokin kun ei mitään ;)
     
  8. jyllis

    jyllis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.09.2002
    Viestejä:
    436
    Saadut tykkäykset:
    1
    Näin tuo on aina toiminut eli kannattaa tilata yksi levy kerralla.
     
  9. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6

    tänks. joo tosiaan, kun free delivery :)

    PS.
    Kun mulla on Sammon Electron, mutta näkyy vasta wepissä, eli kortti ei ole konkreettisesti vielä tullut, mutta tiedän kaikki expiry datet ja kortinnumerot, ja tilasinkin jo onnistuneesti amazonista, MUTTA:
    CDWOW haluaisi tietää kortin security coden (tämä ei tosin ole pakollinen, mutta pyydetään laittamaan jos kortissa sellainen on, ja eikös electronissa ole), niin voinko jättää sen tyhjäksi ja tuleeko silti tilaus perille vai miten homma menee?
    Kellään kokemuksia tuollaisesta?
     
  10. Alobek

    Alobek Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.02.2003
    Viestejä:
    695
    Saadut tykkäykset:
    8
    Ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka en ole security codea syöttänytkään, ja monesti on tullut tilattua.
     
  11. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Kiitos. Kokeilenpa sitten..

    Hyvin toimi. Ihan kiva alennus tuo 1 punta varsinkin tollasissa halvoissa levyissä :)

    EDIT / 10.6. klo 11:51: Nyt on CD-WOW:lta tilaamani kolme dvd:tä despatched-tilassa. Tilasin kolme levyä erikseen ja jokaisen punnan alennuksella.

    Onko tietoa, kuinka monta kertaa tuota punnan alennusta saa käyttää, ennen kuin tulee valitusta?
     
  12. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Oletteko muuten huomanneet että CD-Wowilla on tuollainen Euro Footy Predictor kisa meneillään. Voi arvailla tuloksia em-futismatseihin ja sitten voi voittaa £2, £1 tai £0,5 arvoisia vouchereita.

    Kaippa tuo Ranska ensimmäisenä voittaa Englannin, mutta kuinka paljon, hmm :O)
     
  13. jyllis

    jyllis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.09.2002
    Viestejä:
    436
    Saadut tykkäykset:
    1
    n.70 levyä tilattu eikä ainoatakaan valitusta vouchereiden käytöstä. Joillakin on tilauksia peruttu, koska he ovat yhdistelleet linkki + voucher alennuksia, mutta nämäkin ovat vain yksittäis tapauksia.

    Tuohonhan kannattaa jopa osallistu...

    Correct Score - £2.00 Voucher
    Correct Result - £1.00 Voucher
    Incorrect Score - £0.50 Voucher
     
  14. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vinkit: Ranska-Englanti 1-0, Englanti-Sveitsi 3-0 ja Kroatia-Englanti 1-2.

    Vinkkejä saa käyttää ihan vapaasti, olkaatte hyvät :)
     
  15. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Ok. Itse käytin/käytän tilauksissani tätä: http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=54637-29474-23398-93476-11795
    Eli tuo on kai sitten juuri linkkialennus, voucher on siis sellainen, että syötetään siinä tilausvaiheessa siihen kenttään? Sellaisia minulla ei olekaan.

    Kiitti vinkeistä Jurgen :)
     
  16. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    Mitäs tuolla tarkoitat? En minä ainakaan ole onnistunut samassa paketissa tilaamaan ikinä monta elokuvaa vuosien aikana. Vai onko CD-Wowin tyyli muuttunut sillä tavalla, että saa samaan pakettiin kaikki kiekot? Tuskin. Taitavat tehdä järkevästi playmaisesti, että kaikki leffat tulevat omissa paketeissaan erikseen välttäen tällä tavalla turhat tullit.

    Vai liittyykö tämä jotenkin alevoucher-keskusteluun?
     
  17. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Liittyy. 1 voucher / tilaus, eli koskee vain ensimmäistä levyä. Samoin alennuslinkit.
     
  18. anttipi

    anttipi Guest Guest

    Liittynyt:
    28.10.2001
    Viestejä:
    146
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vielä kerran noista Malmön postileimoista ja tullista... (juu juu, searchiä on käytetty mutta siltikin).

    Tietääkö kukaan, onko CD-Wowilla kenties varasto Ruotsissa vai miten he tuon "kierrätyksen" hoitavat? Ja mitä laki sanoo tullimaksujen osalta: onko ratkaisevaa se, mistä maasta paketti lähetetään vai mihin maahan tilaus on maksettu (eli tässä tapauksessa Ruotsi vs. Hong Kong)? Millä perusteilla tulli voisi edes väittää lähetyksen tulleen EU:n ulkopuolelta (kun ei ole kuittiakaan mukana), jos postileima "todistaa" toista?
     
  19. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Heh :D
    Hitto mulla kävi hyvä tsägä!

    Olin ensiksi itse veikannut cd-wowin footy predictorissa 2-1 Ranskalle.
    Mutta sitten kirjoitit tuon vinkin ja vaihdoin sen 1-0.
    Kuitenkin alkoi melkein heti mietityttämään että kannattaako siltikään, palaisinko alkuperäiseen omaan veikkaukseeni ja PALASIN :-D
    Eli tuli veikattua tuo 2-1 Ranskalle ja onnekseni Ranska sai namun rangaistuspotkun matsin lopussa!

    £2 voucheri siis tulossa, harmi vaan, taitaa olla kertakäyttöinen. No pitää toivoa, että tuo 3-0 Englanti-Sveitsi veikkauskin menee oikein, vai pitäisiköhän vielä hioa sitä, hmm..
     
  20. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Veikkaus meni myös mulla oikein :D Näkyykö teillä tuo veikattu tulos kun loggaa sisään? Mulla on vain viivat siinä...