Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. Disarm69

    Disarm69 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä tein 3 tilausta eilen visa-electronilla, katevaraukset tuli ja tänään tuli 3 refund ilmoitusta. Kaikki tilaukset oli peruutettu, ilman mitään selitystä... Jokaista tuotetta oli kuitenkin tilattavissa, että en tiedä mikä lienee syynä... Laitoin kyselyn. Saas nähdä mitä vastaavat vai vastaavatko ollenkaan!
     
  2. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen seurannut näitä electron-asioita vain sivusta, mutta eikös se niin ole että harvoin näissä nettikaupoissa electron toimii, ja jos toimii niin sen pitää olla mallia Sampo.

    Eli käytännössä esim. Nordean electron olisi hyödytön. Minkä merkkinen sinun korttisi on?
     
  3. Disarm69

    Disarm69 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sammon Electron se on.... Yritän käyttää sitä aina kuin pystyn. Oikean visan laskujen kanssa on sitten kusessa aina kuun lopussa!
     
  4. Kof

    Kof All praise the Infanta Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.02.2002
    Viestejä:
    148
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pari bongausta:

    Simpsons: Complete Season Two (R2) - £15.99
    Simpsons: Complete Season Three (R2) - £15.99

    Jos vielä vouchereita löytyy, niin hinnaksi jää noin 20 euroa/kappale. Ei paha.
     
  5. atha

    atha Guest Guest

    Liittynyt:
    30.12.2000
    Viestejä:
    374
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt on jo sanamuoto vaihtunut muotoon "We would like to assure that this item is due for dispatch on the 22/03/2004", kun ennen oli "The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 11/03/2004"

    Jospa se sieltä joskus tulis.
     
  6. DVD_fan

    DVD_fan Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2000
    Viestejä:
    915
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei tämä ole enää kovin ajankohtaista, mutta marraskuinen £1.50 voucher antoikin vain £1.00 alennuksen. En ole tilannut CD-versiota koska mailissa on "Here is your CD WOW! e-voucher, entitling you to £1.50 off any DVD at CD WOW!".
     
  7. tommi462

    tommi462 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    937
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minulle taas yksi voucher sanoi että on expired vaikka toinen samaan aikaan tilattu toimi ihan hyvin. Noh, mitä pienistä.
     
  8. Disarm69

    Disarm69 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    Syy selvisi. Olen kuulema käyttänyt Vounchereita epätavallisen suuren määrän (~25tilausta tänä vuonna). Peruttivat tilaukset ja halusivat tietää mistä ne ovat peräisin... Laitoin niille sen linkin josta sai niitä £1,5 kuponkeja (joka on siis jo vanhentunut ajat sitten). Alennuslinkistä vaikenin. Kiittivät nopeasta vastauksesta ja tutkivat nyt asiaa (mitä se sitten tarkoittaakaan...)

    Että näin.
     
  9. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Etkä voinut sanoa, että kavereilta tietty. :rolleyes:
     
  10. Lassi

    Lassi Guest Guest

    Liittynyt:
    31.12.2000
    Viestejä:
    2 464
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kannattaa jatkossa tilailla "anonyymina", eli kirjautumatta sisään. Viime vuonna sen £3 voucherin aikoihin toimin noin ajatellen juuri tätä, että alkaisivat kysellä vouchereiden perään. Toki tuolloinkin sähköpostiosoitteista ja osoitetiedoista pystyy eri tilaukset yhdistämään, mutta joku automaattinen seuranta ei välttämättä osaa tätä tehdä... :rolleyes:
     
  11. Scaha

    Scaha Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.11.2002
    Viestejä:
    955
    Saadut tykkäykset:
    2
    Ei varmaankaan varsinainen tarjous mutta erittäin hyvän hintainen CdWow:ssa on Fear and loathing in Las Vegas: Criterion collection.

    Tilaukseen meni hintaan 17,99£.
     
  12. maxim

    maxim Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    447
    Saadut tykkäykset:
    22
    Itsellä näytttää olevan tämän vuoden puolella lähemmäs 40 tilausta ja kaikki vielä maksimi alennuksella 1£ linkki +1.5 voucher(joita vielä pari jäljellä). Eikä mitään seurauksia :thumbsup:
     
  13. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Juuri näin. Itse tilaan aina anonyymina ja tullut käytettyä noita vouchereita useamman kappaletta tämänkin vuoden puolella.
     
  14. Disarm69

    Disarm69 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites on tuon alennuslinkin toimita teillä muilla? Mulla se avaa vain tyhjän sivun!!! ja jos vaihtaa www:n perässä olevaa nroa niin hinnat ovat normaalit.
     
  15. tommi462

    tommi462 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    937
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minulla se toimii hyvin.
     
  16. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    Eipä tunnu toimivan. Sivu kyllä avautuu mutta hinnat ovat normaalit.
     
  17. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
  18. tommi462

    tommi462 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    937
    Saadut tykkäykset:
    2
    Hmm, minulla tuo IsoArskan linkki ei tee muuta kuin antaa tuon saman punnan alennuksen kuin tuo toinenkin linkki (joka siis vieläkin toimii minulla)
     
  19. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juu, sekä vanha että tuo uusi linkki antavat yhden punnan alennuksen normaaleista hinnoista.
     
  20. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Niin sen pitääkin. Tuon vanhan linkin toimivuudessa näkyy olevan ongelmia ulkomaita myöten. Tämä siis niille (meille) linkkiongelmikoille.

    X-Men2 SE myös kohtuulliseen hintaan:
    http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=7899

    EDIT - Linkissä 1 £ alennettu hinta! Näyttää siis, että voitte unohtaa tuon Dixonsin tuosta edeltä pois. Se on poijaat tuo "7" se avainasia tässä tapauksessa.

    EDIT2 - Tai sitten ei.