Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Minulla ainakin oli oikea hinta eilen tulleessa paketissa ja Malmön leimat. Tosin kusipäät tullissa olivat silti avanneet kun teipit oli katkaistu ja jätetty myöskin niin.
     
  2. JOT

    JOT Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.11.2001
    Viestejä:
    148
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samoin oli tehty myöskin minun paketeilleni.
     
  3. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ajattelin neljän viikon tauon jälkeen tilata jotain Wowsta mutta valikoimathan ovat täysin surkeat nykyään :confused: Ensimmäistä kertaa ei löydy mitään tilattavaa, pitänee pistää sitten pari Criterionia tulemaan kun niitä nyt näyttäisi sentään vielä löytyvän...
     
  4. Rumppisupi

    Rumppisupi Ei nimi miestä pahenna. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    13.08.2003
    Viestejä:
    686
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla taas on tehtynä 3 tilausta viime viikolla mutta yhtäkään niistä ei ole vielä lähetetty. Mistähän oikein kiikastaa?
     
  5. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kannattanee lähettää asiakaspalveluun mailia. Toivottavasti liikkeen toiminta paranee tästä...
     
  6. IsoArska

    IsoArska Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    1 794
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minulla on roikkunut yksi tilaus pari viikkoa. Tänään tuli sitten meili, että myöhästyy edelleen...
     
  7. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Minulla on City Of God:n tilaus roikkunut myös jo pitkän aikaa. Pitää varmasti kohta rueta helpdeskiin ihmettelemään.
     
  8. Rumppisupi

    Rumppisupi Ei nimi miestä pahenna. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    13.08.2003
    Viestejä:
    686
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jaa-a, ovatkohan laittaneet porukkaa pihalle kun piti hintoja nostaa...

    Joulukuussa ainakin postittivat heti seuraavana päivänä parit tilaukset. Nyt on kolme tilausta noin viikon roikkunut.
     
  9. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    The Killer lähti samantien postiin kun tilasin. Vielä tuo Hard Boiled pitää tilata kun tulee vähän rahaa tilille.

    OT: No niin kurdt askel parempaan suuntaan avatarissa. ;)
     
  10. atha

    atha Guest Guest

    Liittynyt:
    30.12.2000
    Viestejä:
    374
    Saadut tykkäykset:
    0
    LOTR:n soundtrack-triplaa ovat siirtäneet jo jonkin aikaa ja siitä sähköpostillakin kertoneet.
     
  11. Mellon

    Mellon Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    189
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viime viikolla juhlittiin kiinalaista uutta vuotta joten koko maa Hong Kongia myöten oli viikon verran solmussa. Varmaan lähtee tavarat liikkeelle kunhan saavat jonon purettua.
     
  12. Rumppisupi

    Rumppisupi Ei nimi miestä pahenna. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    13.08.2003
    Viestejä:
    686
    Saadut tykkäykset:
    1
    No niin muuten olikin! Siitähän oli uutisissakin juttua. Tais laittaa juhlinta koko puljun sekaisin. Onneksi seuraava vuosi vaihtuu vasta 12 vuoden kuluttua. :thumbsup:
     
  13. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Aina on varaa parantaa. :D
     
  14. Rumppisupi

    Rumppisupi Ei nimi miestä pahenna. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    13.08.2003
    Viestejä:
    686
    Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt tuli 3:s LOTR:n soundtrack-triplan siirto taas viikolla eteenpäin. Mutta ei niin pahaa ettei hyvääkin. South Parkin ykkösseasoni lähti vuorokaudessa liikenteeseen, ja tänään tuli myös tilauksen peruutus Steve O:sta. 12 päivän odottelun jälkeen ilmoittivat että loppuunmyyty uutta ei tulossa. Kyllä ne vahvistukset täältä firmasta tulee kunhan on vähän kärsivällinen. Jonkun leffan vahvistus vielä puuttuu mutta en enää edes muista minkä. :hitme:
     
  15. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    CDWow on sellanen paikka, että mielummin kuitenkin tilaan Play.comilta.
    Jotenkin näitä threadeja lukiessa on tullut sellanen mielikuva että siellä aika kintaalla viittaavat asiakkaan kyselyihin etc. Lisäksi tuo voucher homma kusee. Aina saa räplätä ennenkuin rupeaa alennukset näkymään, ja sitten "kassalle" siirtyessä hinta on sama eli alennus on hävinnyt. Tää vaan oli meikäläisen tilitys, pari tuotetta tilanneena.
     
  16. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jaa? Minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. Asiakaspalvelu on huippuluokkaa ja itse olen saanut kyselyihini vastauksen aina viimeistään seuraavana aamuna, yleensä kuitenkin parin tunnin sisällä kysymyksestä. Vouchereidenkaan kanssa minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Ainoastaan joillakin valuutoilla maksaminen on välillä tökkinyt.
     
  17. Toolband

    Toolband Guest Guest

    Liittynyt:
    17.03.2003
    Viestejä:
    1 017
    Saadut tykkäykset:
    1
    CD-Wow:lla on mielestäni netin paras asiakaspalvelu. Vastaukset tulevat nopeasti ja homma pelaa. Lähettävät saman tien uuden tuotteen rikkoutuneen tilalle tai jos pelkät kannet ovat hajalla niin nekin lähtevät air mailissa. En ole pariin kuukauteen Wow:sta mitään tilannut, mutta ainakin minulla on pelkästään hyviä kokemuksia tästä lafkasta. Tuotteita olen tilannut yli 50.
     
  18. paasuli

    paasuli Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.10.2003
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä. Olen tilannut cd-wowista yli 100 kertaa, eikä mitään valittamista ole kyseiseen putiikkiin.
     
  19. petma

    petma Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2002
    Viestejä:
    1 710
    Saadut tykkäykset:
    1
    Bargain Basementtiin(R2) tullut uusia elokuvia esim.
    Striptease 5,99£
    Quiz Show 6,99£
    In Bed With Madonna 6,99£
    Celebrity 6,99£
    Bullets Over Broadway 7,99£
    jne.....
     
  20. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Annetaan nyt täältäkin suunnasta vielä kehuja putiikille. Asiakaspalvelu on todellakin huippuluokkaa. Vastaukset tulevat yleensä parin tunnin sisällä kysyy sitten jostakin ongelmasta tai vaikka ottavatko he varastoon jotain tiettyä levyä.