Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. Niksteri

    Niksteri Funny how? Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.01.2001
    Viestejä:
    678
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itselläkin ollut ongelmia uusien levyjen kanssa viime aikoina. Lähetykset on venyneet vajaasta viikosta yli kuukauteen. Tilasin maanantaina yhden vanhemman levyn ja sen kanssa ei ollut ongelmia, lähti tiistaina ihan normaalisti ja tänään tuli s-postiin ilmoitus lähetyksestä. Mikä lie vikana sit siinä etteivät saa hommattua noita uusia levyjä aikanaan? Sähköpostia laitettu mutta ei ole kuulunut vastausta.
     
  2. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti levy-yhtiöt saartavat WOW:a niin pitkään että toiminta lopetetaan ja korvaukset maksetaan.
     
  3. escalibur

    escalibur Guest Guest

    Liittynyt:
    31.07.2005
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Prkl miten tota tilausta vois perua kivottomasti niin että rahat palauttuu tililleni? Ajattelin jos ei 17.7 aikana levy o matkalla tänne perun koko tilauksen vaikka lähetys oiski 18.7 menossa matkalle...prkl ensimmäinen kerta että joudun tämmöseen tilanteeseen netistä tilattaessa :mad: :mad:
     
  4. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    no niin ei hyvältä näytä. soittelin tuonne puljuun ja siellä pyörii nauha että huoltotöiden takia palvelut on alhaalla. yrittäkää myöhemmin uudestaan... :mad:
     
  5. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    Joo, mullekin tuli maili paikasta, että ottaa yhteyttä jos ei pakettia kuulu. Yli 2 viikkoa sitten lähtenyt tulemaan. Pitänee soitella huomenna(jos pääsee puhelimella perille asti :p ) ja peruuttaa tilaus. Pitänee tarkkailla wowin tilannetta vähän aikaa ennen kuin tilaa sitten seuraavan kerran.
     
  6. Disarm69

    Disarm69 Guest Guest

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulta peruttiin kaikki tilaukset (3kpl), jotka olin tehnyt niiden jakamilla tennisvounchereilla (£1). Leffojen hinnat olivat alkujaan £6.99. Mailiin tuli ilmoitus jostain sääntöjen vastaisesta tilauksesta. Mä en ainakaan tajunnut mikä oli vikana tilauksessa...
     
  7. Niksteri

    Niksteri Funny how? Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.01.2001
    Viestejä:
    678
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tämmöstä postia laittovat takasin kun eilen kyselin että mikä maksaa kun ei levy ala lähtemään.

    Hi
    Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this item.

    Unfortunately, we have experienced a further delay in receiving this product from our suppliers and we are currently expecting it to be dispatched on the following date: 13/07/2007.

    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

    If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.

    Kind Regards
    Sarah

    CD WOW! Customer Services www.cd-wow.com


    Eihän tuo ole kun vasta kolmas tai neljäs päivämäärä jonka ne antavat, joten tuskinpa lähtee vieläkään.
     
  8. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Perjantai 13. päivä ei ainakaan kuulosta lupaavalta :)
     
  9. memahyv

    memahyv Guest Guest

    Liittynyt:
    14.11.2001
    Viestejä:
    272
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viisi levyä tilattu; kaksi ennakkotilausta lähes kk sitten, sekä kolme levyä viikon sisällä. Ennakkotilaukset edelleen tilassa "pre-release" (levyt julkaistu tämän kuun alussa), uudemmista tilauksista kaksi lähetetty. Kyselin ennakkotilauksen statusta, mutta vielä ei ole vastattu. No lomien jälkeen yhteys Luottokuntaan, jos ei ole levyjä näkynyt siihen mennessä.


    EDIT: Olen ollut vuosia ko puljun asiakas eikä koskaan aiemmin ole ollut ongelmia.
     
  10. escalibur

    escalibur Guest Guest

    Liittynyt:
    31.07.2005
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kertokaa onko joku saanu rahojaan takaisin. Tekis mieli jo nyt perua oman tilauksen ja unohtaa koko hemmetin kaupan. Amazon, ehkä kalliimpi mut varmempi/nopeampi/luotettavampi jne... :grr:
     
  11. AjS

    AjS Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    16.07.2004
    Viestejä:
    55
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulle on eilen tullut vastaus, että tilaus peruutettu ja rahat palautettu, sekä pahoittelut tilauksen aiheuttamasta häiriöstä. Eli asiakaspalvelu toimi ihan hyvin ainakin sähköpostilla.

    Itse tilasin tuolta englantilaisilta sivuilta. Suomalaiset sivut ei ole mulla kovin hyvin toimineet. Viimeksi kun yritin tilata, niin puuttui ostoskorista forward-nappi :)

    -AjS-
     
  12. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mihin laitoit tuon viestin? Itse olen kokeillut asiakaspalvelu@cd-wow.fi, reply@cd-wow.com ja help@cd-wow.com ilman vastausta. Tuolta suomen puolelta ei ole tullut vastausta ikinä mihinkään kysymykseen. :confused:
     
  13. memahyv

    memahyv Guest Guest

    Liittynyt:
    14.11.2001
    Viestejä:
    272
    Saadut tykkäykset:
    0

    Itse olen aina laittanut viestiä "contact us" -sivun kautta ja vastaus on tullut joka kerta.
     
  14. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    ahaa... no pitää kokeilla sieltä. Laadukasta toimintaa jos sitä kautta saa yhteyden, mutta ei sitten suoraan sähköpostiosoitteeseen. :eek:
     
  15. Niksteri

    Niksteri Funny how? Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.01.2001
    Viestejä:
    678
    Saadut tykkäykset:
    1
    No ei mut niin vaan oli muuttunut pre-releasen kohdalle despatched.
     
  16. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    No hyvä homma että saat vastinetta rahoilles. Tilanne ei ole siis vielä aivan toivoton.
     
  17. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli mailia CD-Wow:sta että rahat palautetaan kortille. Ei vielä näkynyt mutta varmaan maanantaina viimeistään. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuolta tilaan.
     
  18. rjr

    rjr Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2001
    Viestejä:
    198
    Saadut tykkäykset:
    7
    Tilasin dvd:n 6.7., lähetysilmoitus tuli 9.7. ja tänään 13.7. saapui paketti laatikkoon. Eli ihan normaalisti tuntuu toimivan.
     
  19. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    No hyvä, että jossain tai jollekin pelaa. Itselleni osui toi tilauksen häviäminen matkalla jo tilaushistoriani aikana jo toistamiseen. Perun nyt kuitenkin tilaukseni CD-wowin nykyisen tilanteen takia, ihan varmuuden vuoksi.

    Sekin piti mainita, että puhelimitse ei tänäänkään (tai siis eilen) onnenpäivänä saanut yhteyttä.
     
  20. Capirex

    Capirex Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    No hyvä että pelaa sentään jotenkin. Mutta tosiaan kannattanee nyt tarkkailla tilannetta. Uusimpia julkaisuja on ilmeisesti turha tuolta tilata. Luin noita eng kielisiä foorumeita ja siellä on ollut paljon puhetta "saarrosta", eli levy-yhtiöt eivät mielellään toimita kyseiselle puljulle tuotteitaan ja Euroopan ulkopuoliset tukkurit ovat myös saanneet varoituksia olla myymättä CD-wow:lle. Sinänsä vähän vanhempaa varastokamaa voinee edelleen tilata...