Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. Terris

    Terris Guest Guest

    Liittynyt:
    02.03.2004
    Viestejä:
    1 986
    Saadut tykkäykset:
    4
    Siis mikä on ongelmana? Hakukone ei löydä mitään vai tilaus ei muuten onnistu?
     
  2. Proximo_X

    Proximo_X Guest Guest

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    953
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hätä ohi, nyt toimii..Ongelma oli että haulla ei löytynyt mitään vaikka kirjoitti vain yhden sanan
     
  3. I-man

    I-man Guest Guest

    Liittynyt:
    16.04.2004
    Viestejä:
    664
    Saadut tykkäykset:
    1
    No voi prkele! Mulle tuli samanlainen.

    Suunnilleen kesästä lähtien kaikki linkki(myös taikalinkki)+voucher yhdistelmät on peruttu. Taidan olla mustalla listalla.
     
  4. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Niin... Mulla ne on kanssa peruneet linkki+voucher-yhdistelmät, koska ne on kiellettyjä ( :rolleyes: ), mutta vain pelkällä voucherilla, tai linkillä tehdyt ovat onnistuneet.
     
  5. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tässä taisikin olla kyse siitä, että sattui vaan huono mäihä ja narahti. Kuinkahan moni meistä oikeasti asuu Isossa B:ssä..?
     
  6. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ei kyllä hyvältä näytä, kelailin noita servereitä tuossa läpi ja ainoastaan muutamalla (www-www12) haku meni edes läpi ja mikään noista parista toimivasta ei löytänyt mitään hakusanalla simpsons.
     
  7. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    OT:
    HAHAA! En minä ainakaan!1

    prkl... :mad: Sinne meni £5-voucheri... Ylläri.
     
  8. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Kyllä tuossa on kyse enemmänkin tuurista, sillä itse ainakin sain tuon 5£:n voucherin käytettyä ilman mitään ongelmia. Tosin tällä kertaa en uskaltanut käyttää sitä normaalia linkki+voucher yhdistelmää, vaan "tyydyin" pelkkään voucherin alennukseen. Sivuille menin niin kuin kaikki muutkin kuuliaiset kansalaiset, sen cd-wow.com/mirror linkin kautta. Onkohan siinä syy noihin muutamiin kariutuneisiin tilauksiin? Vai olivatko he vain ahneita ja yrittivät normaalia linkki+voucher tilausta?

    Tuossa haku toiminnossa on ollut nyt vajaan viikon ajan paljon ongelmia, viime päivinä nämä ongelmat ovat vain pahentuneet. Mutta ikuisena optimistinä luulen että he tuolla wowin puolella jo ovat korjaamassa tuota, tai sitten siellä on jokin haku-toiminnin päivitys käynnissä. Eli kyllä se siitä varmaan ajan kanssa vielä korjaantuu, turha siitä on koko ajan ruikuttaa. ;)
     
  9. PenaOrava

    PenaOrava Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2005
    Viestejä:
    70
    Saadut tykkäykset:
    0
    Menin ton /mirror linkin kautta ja peruttiin :) maksettavaakin olisi jäänyt £4.99.
     
  10. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Sama. Ei noin suuren vousserin kanssa uskalla enää lähteä kikkailemaan.
     
  11. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Jaa-a, mitäpä tuohon sanoisi? Itsellä kyllä maksettevaa jäi vielä 19.99 puntaa, muuta eroa en keksi. Kai minä sitten olen vain syntynyt onnellisten tähtien alla. :king:
     
  12. gaston

    gaston Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 485
    Saadut tykkäykset:
    80
    Minä en päässyt jostainsyystä Wown sivuille sillä sähköpostissa olleella mirror linkillä joten tein tilauksen ihan osoiteen www.cd-wow.com kautta ja läpi meni.

    Tuohon hakuongelmaan pieni apu voisi olla että käyttää sitä BROWSE CATALOGUE toimintoa siitä vasemmasta reunasta.
     
  13. munamies

    munamies Guest Guest

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    37
    Saadut tykkäykset:
    0
    eipä sieltäkään löydy kaikki.
     
  14. Kali

    Kali Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    268
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pakkohan niiden on sivunsa laittaa kuntoon. Ei varmaan liiketoiminta hirveästi kulje kun asiakkaat ei pysty tilaamaan mitään. Tai hitostako minä tiedän Singaporen tavoista. :D

    Itse käytin £5 voucherin Morrisseyn uuden levyn (haa, mukana dvd) ennakkotilaukseen. Ei vielä ole ainakaan peruttu. Täällä istun varpaat ja sormet ristissä (ja varmaan huomenna tulee s-posti että peruttu, kun tämän kirjoitin).
     
  15. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Itse en en edes muistanut koko /mirror linkkiä, joten normaalisti menin ja tilaus on lähtenyt, Simpsons S4 hintaan £12.99 - £5
     
  16. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Olisikohan tuon /mirror-linkin idea siinä että se kumoaa mahdollisen evästeisiin jääneen taikalinkin käytöstä jääneen taian?
     
  17. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    :D

    Pistää aina hymyilyttämään nämä maagiset taikalinkkijutut. Eiköhän se taikalinkki ole vaan tonne .us-puolelle, joten tuskin .comin puolelle evästeisiin on tullut mitään taikaa?:confused:
     
  18. Kali

    Kali Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    268
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onhan .com puolelle Club Nokia -taikalinkki http://www2.cd-wow.com/?affid=15050 :)
     
  19. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä olisi pitänyt kokeilla juuri näin, eikä "varman päälle", sillä hyvin voucherit tuntuvat toimivan, vaikka ei käytä sitä mukana tullutta linkkiä. Ties vaikka jotenkin sen affid-tiedon kautta karsivat tällä kertaa kaikki tarjoukseen kuulumattomat 'non-UK' -tilaukset..?

    Magiikkaa lienee tässä touhussa aika lailla saman verran kuin tv-taikurien tempuissa, hyvin on silti jäänyt nimi elämään... .us-puolellehan se linkki juurikin johdattaa, eikä pitäisi olla .comin kanssa missään tekemisissä.

    Henkimaailman jutuilta tämä alkaa kuitenkin vaikuttaa, kun toiset häpeilemättä (hyi teitä!) ja jatkuvasti vetävät tupla-alea läpi. Me Mustavihko-kerholaiset voimme vain seurata touhua vierestä nuristen, vettynein silmin.


    edit:
    £1 näyttäisi tällä lähtevän DVD-levyistä, joten taikaa ei ole ihan niin paljon kuin $2-$8:n "Taikalinkissä"..?
     
  20. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Mitä? :confused:

    Onko noinkin RAJU taikalinkki olemassa?? :confused:

    Minä kun luulin että kaikki nämä £0.25-£2/ €1 / whateva-linkit ovat juuri niitä "taikalinkkejä"! :eek: