Cd Wow!

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Raimo, 28.11.2002.

  1. Viipperi

    Viipperi Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    1 199
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tänään vihdoinkin tilaamani oldboy lähti matkaan. :)
     
  2. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Mitenkäs on nyt, meneekä tupla-alet nykyään kenelläkään läpi? Itse kokeilin kun joku tuolla eräässä ketjussa mainitsi tilanneensa 10 kertaa peräkäin tupla-alella. No eihän se minun tilaukseni tietenkääni mennyt läpi. :weep: Mietinkin että olikohan tuo väite sitten trolli vai mikä.
     
  3. Tonto

    Tonto Guest Guest

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    172
    Saadut tykkäykset:
    0
    En minä nyt trollailemaan sentään rupea.

    Minulla on kyllä tupla-alet menneet läpi. Maksun ja despatch ilmoituksen välillä on tosin kestänyt välillä kauan (OldBoyn kanssa meni melkein viikko), mutta kyllä ne sieltä on tulleet.

    Sen verran tosin joudun vetämään sanoja takaisin että ei niitä tilauksia ollutkaan kuin 8 (4cd + 4dvd)... :p
     
  4. konCept

    konCept Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oldboyn postitus kesti itselläkin poikkeuksellisen kauan. Teitkö nuo tilaukset sisäänkirjautuneena?
     
  5. Viipperi

    Viipperi Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    1 199
    Saadut tykkäykset:
    1
    Taitaa olla ihan sama onko tilannut kirjautuneena vai ei. Itse juuri eilen tein testimielessä tilauksen kahdella alennuksella ilman kirjautumista kuten aina, niin eikös se peruttu tuttuun tapaan.
     
  6. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Jaa meille viisautesi oi Mestari! [kumartaa edessäsi] Kerro miten teet tuon, joka meiltä tavallisilta ihmisiltä ei tunnu mitenkään onnistuvan, eli yhdistät alelinkin voiman ja alekoodin mahdin. (Itselläni jo kolme tilausta putkeen peruttu)
     
  7. der komissar

    der komissar Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2001
    Viestejä:
    484
    Saadut tykkäykset:
    1
    todella ( siis todella, tyhmä kyssäri ) jos tilaisi reestit-mutton.co.uk kautta niin onko varmasi turvallista ? kun osoite kenttään jää näköjään tuo www.reestit-mutton.co.uk. eli ei mene visa tiedot minnekkään väärään osoiteeseen...

    tuohan se saitti kun klikkaa cdwow likkiä heidän sitellään näin päätyy cdwowlle niin saa punnan alen joka dvd:stä.

    kiitti !
     
  8. Keaton

    Keaton Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    616
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei yhtään tyhmä.

     
  9. Alobek

    Alobek Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.02.2003
    Viestejä:
    695
    Saadut tykkäykset:
    8
    Eipä näytä tupla-alet menevän läpi ainakaan minulla arvokkaammissakaan tilauksissa (yli 20 puntaa, kirjautumatta sisään). Taitanee olla tuurista kiinni.
     
  10. Tonto

    Tonto Guest Guest

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    172
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vai että niin. Toivottavasti ei nyt tullut liiskattua omia tulevaisuuden tupla-aleja kun kaikki ovat täältä nyt testailleet niitä... :cool:

    Mutta asiaan. Menin noille CD-Wow:n sivuille tuon Reestit Muttonin alelinkin kautta ja sitten haluamani tuotteen avasin vain omalle sivulle jotta pääsin pois tuon RM:n alaisuudesta CD-Wow:n omille sivuille.
    Sitten vain sisäänkirjautuminen ja checkout ja voucherin syöttö. Siinä se.
    Viimeisestä kahdeksasta tilauksesta ei tosiaan ole yhtään peruttu. Sitä ennen noita perumisia kylläkin tuli aina silloin tällöin.
     
  11. Zerow

    Zerow Uusi jäsen

    Liittynyt:
    22.06.2002
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika tarkkana ainakin oman tilauksen kohdalla oltiin cdwow:ssa. Oli jäänyt käyttämättömiä 3 euron vouchereita ja tilasin cd:n. Tänään oli mailissa viesti:

    According to our Terms and Conditions, one Voucher or Promotional Discount per person per campaign is allowed, irrespective of the number of E Mail addresses, Card Holder addresses or Delivery Addresses the individual may posses.

    Eli näköjään tarkkailevat, että samalla voucherilla ei voi useampaa kertaa tilailla. Aiemmin ei ole näin käynyt. Tupla-alea en tällä kertaa käyttänyt, kun niistä on tullut useammin jäätyä kiinni.
     
  12. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Laitatko Tonto vielä sen linkin tänne jospa jotkut haluais kokeilla omaa tuuriaan :cool:
     
  13. pede

    pede Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    6 311
    Saadut tykkäykset:
    19
    ovat todennäköisesti kehittäneet atk:honsa tarkastusrutiinin
     
  14. Tonto

    Tonto Guest Guest

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    172
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jepu. Tätä olen tainnut käyttää useimmissa tilauksissani.
    Tuo on siis suora linkki kopsattuna sieltä Reestit Muttonin sivuilta.
    http://www.users.totalise.co.uk/~lauriem/cdwow4-a.html

    Alennusta tuolla saa sen punnan verran.
     
  15. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Näköjään tuon linkin avulla onnistuvat nuo tupla-alet. Itse käytin tuota linkkiä ja vanhaa pepsi voucheria yhdessä. Ja nyt oma tilaukseni näyttää lähteneen matkaan. Tosin kyseessä oli alkujaan 18 punnan tuote joten jos ne eivät niitä niin tarkkaan syynää kuin niitä 5 punnan tilauksia. Enkä tietenkään kirjautunut sisään cd-wow:lle, enkä myöskään käyttänyt normaalia s-postiani.
     
  16. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pyhä Graali! Tätä kokeiltava heti. :king:

    Pessimistille noita muuttujia on tosin vieläkin ihan liikaa:
    - "korkeampi" hinta (esim. £18)
    - kirjautuminen
    - sähköpostiosoite
    - mäihä
    - pärstäkerroin
    - ...
     
  17. madson

    madson Guest Guest

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    171
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ollut ainakaan minulle sopiva kuun asento viime yönä, takkiin tuli vieläkin.
    Alkuperäishinta oli sen £20,49 laatikolla.
     
  18. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Onnistui myös täällä suunnalla. 8.59 taisi olla alkuperäinen hinta.
     
  19. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    No niin, tupla-alet käytetty (reestit-mutton + pepsivoucher) ja tilaus vetämässä.
    Kokeilin onneani £5,99 leffaan (stand by me, viimein) eli hinnaksi jäi £3,99. En kirjautunut, vaihdoin mailiosoitteen ja puhelinnumeron, valitettavasti samaa luottokorttinumeroa joutui vielä käyttämään... Session ajan oli FF:n NoScript-laajennus "täysesto"-moodissa, eipä sitä tiedä millaisia väärinkäyttäjänpaljastajascriptejä käyttävät.


    edit:
    P*rseensuti. Tätä se mun uneni ties. :weep:
    Varmaan tulee kurssiheilahteluissakin sikana takkiin...
     
  20. Tonto

    Tonto Guest Guest

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    172
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on kyllä mielenkiintoista. Millähän seulalla ne noita tilauksia tarkastelevat??
    Tein nimittäin kaksi tupla-ale tilausta ja viikonlopun aikana tuli despatch mailit molemmista... Tosin cd-tilauksia oli tällä kertaa, en sitten tiedä onko dvd:t jossain erityistarkkailussa.
    Ja tilaukset tein vieläpä normaali tiliä käyttäen.