Minulla näyttää olevan naarmut lähinnä niissä ohuissa muovikerroksissa, jotka ovat tuon taulun edessä ja takana. En ole vielä noita ohuita muoveja ottanut pois (otin osittain irti mutta laitoin takaisin), kun en ehkä laita sitä taulua esille...
Voi luoja, että olen taavi. En Huomannut noita muoveja edes. Naarmut olikin niissä. Tietääkö kukaan olisiko Taegukgi: (3 Disc Limited Edition) Tin Decorated Digipack kannattava hankinta?
Itse kyllä ajattelin hankkia. Trailerin perusteella voi olla ihan hyvä rymistelyleffa kyseessä(á la Saving Private Ryan) . Traileri-> http://image.yesasia.com/assets/videos/11/1003831511_clip.wmv
Korean Oscar-ehdokas ensi vuoden juhliin. Ohitti Oldboyn ja 3-Ironin... Jotenkin tuntuu että mahikset voittaa se oskari on pienemmät kuin noilla kahdella muulla elokuvalla. Noh, no more offtopic.
OT: mutta sattuvatko aasiafilmi-expertit täällä tietämään mitään hyvää IMDB tyylistä ainoastaan aasialaisille filmeille omistettua sivua?
OT: menee mutta onko Taegukgi: (3 Disc Limited Edition) Tin Decorated Digipack - DVD Region 3 ja Sil Mi Do: Limited Edition englanninkielinen tekstitys myös extroissa vai ainoastaan elokuvassa ?
Kuinka kauan cdwowilta on kestänyt luottokortin hyvitys palautetusta tuotteesta, viikko sitten tuli tuolta kuittaus että levy oli tullut perille ja postikuluista alenus kuponki, muttei visa tilillä ole vielä näkynyt palautusta.
Ikävä kyllä ei ole olemassa Muutamia tekeleitä olen joskus nähnyt kuten vaikkapa http://www.krmdb.com mutta ne ovat yleensä vain paikallisella kielellä ja erikoistuvat vain yhteen maahan. Parhaiten tietoa aasialaisista leffoista saa arvostelu- ja fanisivustoilta sekä joiltakin keskustelupalstoilta. Ehkäpä näille pitäisi koota jokin linkkilista asiasta kiinnostuneille, ei tosin tähän threadiin. sikanauta. Tekstitys on vain elokuvalle.
Oon nyt tilaamassa yhtä dvd-boksia tuolta wow.com:lta ja tää on eka kerta. Se maksaa 29.99 £ - alennukset. Onko tossa riski, että se jää tulliin? Ja jos jää, paljon siihen pitää maksaa lisää? Ja sit yks kysymys noista alennuksista. Tässä on kaksi alennuslinkkiä, voiko noita käyttää yhtäaikaa? Tilasin tuolta eilen voucherin mut ei oo tullu vielä mitään, kauan tollasen tuleminen kestää? Onko olemassa jotain parempia alennuksia, sen Lorealin tilasin mut ei sitäkään ole näkynyt... Koitin kyllä etsiä searchilla mut en oikeen löytäny mitään, voi olla että en vaan osaa.
En muista lisiä ulkoa, mutta käytä searchia niin löytyy. Ei voi käyttää kahta linkkiä. Miten menet samalle sivulle yhtä aikaa kahdella urlilla? Voucherit tulee samantien. Minuutissa pitäisi ilmestyä. Lorealien tulo kestää muistini mukaan monta päivää mäihästä riippuen. Siitäkin saat lisää tietoa searchilla. Alennuslinkit & voucherit ketjun (kannattaa lukaista tämäkin ketju läpi) ensimmäisestä viestistä näet kaikki linkit ja voucherit mitä tämän forumin henkilöt tietävät. Eli parempia ei ole saatavilla. Ellet sitten googlaa ja löydä sitä kautta jotain...
joo eli Alennuskupongit ja -linkit tullijutuista nyt on joka kolkassa juttua, jopa tässä cd-wow threadissa varmaan n. sata kertaa käsitelty. on hieman rassaavaa aina lukea tullijutuista kun niitä on käsitelty niin paljon. voisi mahdollisesti enemmän käyttää searchia ja harrastaa oma-aloitteisuutta. cd-wow:lla ei kuitenkaan ole yhtä ainoaa postituspistettä, vaan aikojen saatossa on ainakin paketteja tullut malmön, douglasin, hong kongin leimoilla.... jos käy niin, että tulee hong kongista, niin silloin se tullausraja on n. 38 euroa. jos paketti tulee esim. jerseyn saarilta niin tullausraja on n. 45 euroa. cd-wown tapauksessa ei ole tainnut paketit koskaan tulla jerseyltä. man-saarelta, eli douglasista (pääkaupunki) cdwown tapauksessa, niin tullausrajaa ei pitäisi olla ollenkaan. tästä on tosin ollut spekulointia ja tullin sedät ja tädit itsekin ovat antaneet eriäviä lausuntoja. joku sanoi, että raja olisi sama 45eur kuin jerseystä tullessa, mutta sitten toinen taas "varmisti" asian olevan niin ettei tulleja tule laisinkaan tms. jos paketti tulee malmön leimoilla niin sillon toki ei mene tulleja ollenkaan. viimeisimmät tilaukseni kuitenkin minulle on tullut malmön leimoilla, joten toivon mukaan sama homma jatkuu jatkossakin. 100% varmuutta kukaan ei voi taata, eli ei voida taata tuleeko paketti esim hong kongista vai ei. joten cdwown tapauksessa on olemassa aina riski. tullin suuruuksia voit pähkäillä Hohdon tullilaskurilla
Kiitos vastauksista! Koitin tilata tuolta, valittaa tälläst Your card purchase was declined for the following reason: [W331] Declined Ei ilmeisesti käy Osuuspankin Visa Electron? Täytyy kattoo jos sais jonkun Visalle tilattua...
no nyt tuli viimein viesti pomolta, ei tule tilaamaani /sopimaamme kummisetää skandisubeilla kolmen virheellisen boxin jälkeen vaikka olen saanut 2x (nyt) hyvityksen 6£ postikuluista joita en ole maksanut, olen käynyt 3 kertaa postissa hakemassa ja kerran viemässä boxin (kerrran joku muu vei). ei kiinnosta tuollainen
No eiköhän tuo ollut täysin odotettavissa, tuskinpa tuli sinullekaan minään yllätyksenä tuo ettei skandisubillista tule saataville? Minulla ainakin oli alusta asti tuollaiset tunnot kun kukaan ei moista boksia saanut. Kovin sinnikkäästi kuitenkin yritit moista itsellesi haalia, vaikka toivottomana tapauksena pidinkin alusta alkaen.. Tai ainakin siitä lähtien kun sait toisen boksin väärillä subeilla.
Perhana, muuttuu vaikeeks. Mites nyt kun se tilaus oli siinä loppusuoralla jo ja suljin sit selaimen. Voinko nyt tilata suoraan uudestaan? Laitoin et se säilyttää mun tiedot siellä kun tilaa seuraavan kerran... Toivottavasti sen voucherin voi vielä käyttää. Sori kun kyselen niin hirveesti
Et voi ja voit. Ei se sun tilaus siellä muistissa säily, mutta jos rekisteröidyit niin sun osoitetiedot säilyy kyllä. (käyttäjätunnus on email ja sit salasana se minkä määrittelit). Voit toki tilata saman tuotteen uudestaan toimivalla kortilla, mutta voucherisi on ainakin hetken aikaa käyttökelvoton. Normaalisti voucheri, jolla ei tehtykään tilausta, palautuu toimivaksi 12h sisällä. Jos näin ei käy, niin voit ottaa yhteyttä cd-wow:n asiakaspalveluun ja kertoa heille voucher-koodisi ja he aktivoivat sen uudestaan tai lähettävät saman arvoisen uuden.