cambride audio azur 651BD

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana Paahi, 19.12.2012.

  1. Paahi

    Paahi Guest Guest

    Liittynyt:
    22.02.2012
    Viestejä:
    48
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kysyn kun olen niin aloittelija näissä hommissa etten tajua mitään että tuossa soittimessa kun on ne äänienulostulot 5.1 tai 7.1 niin pitääkö mulla olla vahvistin missä myös on vastaavat reiät että saan nuo äänet toimimaan? Eli meinaan että pitääkö mun vahvarin olla sellainen mistä lähtee tietty normi kaiutinkaapelit kajareille+ ne johdot soittimelle? Eli tuossa ei toimi niin että vedän yhden rca piuhan FL ja FR liitäntään ja siitä vahvarin rca liitäntään ja vahvarista kajarit ja valitsen leffasta esim. 5.1 vai mitävarten joka kajarille on omat reiät tuossa soittimessa?:confused:

    Mullakun on vanha harman/kardon avr 51 eli pitääkö mun ostaa esim. cambridge audio azur 551R vahvari että saan 5.1 ja 7.1 toimimaan?
     
  2. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 765
    Saadut tykkäykset:
    488
    Vahvistin tarvitaan joka kanavalle....
    Kysymäsi liittimet ovat sitä varten, ettei vaffistasi löydy HDMI:tä tai dekooderi siinä on puutteellinen...
    Mutta koska tuo H/K on niin wanha, kyllä valitettavasti on myös vahvistin syytä päivittää nykyaikaan...

    T: Vesku
     
  3. zekeman

    zekeman Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    151
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kertokaapa 651 BD:n omistajat, onko hinnalle vastinetta? Tämän kun saisi noin 600 eurolla, mutta esimerkiksi Panasonicin BDT500 maksaa noin 320-330 euroa. 7.1-analogilähdöt, jotka tarvitsen ovat kummassakin ja Azurissa erona ainakin SACD-levyjen toisto. Onko muuta mainittavaa selitystä kovahkolle hinnalle?
     
  4. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 765
    Saadut tykkäykset:
    488
    En omista kumpaakaan, mutta tuossa pätenee se sama vanha vertaus nykyaikaistettuna:
    Mikseivät kaikki ajele Dacialla, kun se täyttää autolla liikkumisen perustarpeet ja silti myydään Mersuja, Bemareita, Audeja, Volkkareita yms.?
    Toinen melkein yhtä kulunut:
    "Se on makuasia, sano ajokoira kun muniansa nuoli."

    T: Vesku
     
  5. Biini

    Biini Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.02.2003
    Viestejä:
    581
    Saadut tykkäykset:
    8
    TM:ssä kehuttiin kovasti uutuutta 652:ta...