Ali (Christina Aguilera) on upeaääninen pikkukaupungin tyttö, joka kärsimystä ja epävarmaa tulevaisuuttaan peläten muuttaa Los Angelesiin tavoitellakseen siellä suuria unelmiaan. Päästyään perille hän päätyy The Burlesque Lounge:een, loisteliaaseen, mutta huonokuntoiseen teatteriin, jossa paikan omistaja ja esiintyjänäkin toimiva Tess (Cher) antaa hänelle töitä tarjoilijana. Burlesquen näyttävät puvut, ja rohkea koreografia tekevät vaikutuksen nuoreen ja viattomaan Aliin, ja hän päättääkin vielä jonakin päivänä esiintyä siellä. Eikä aikaakaan kun Ali ystävystyy tunnetun tanssijan (Julianne Hough) kanssa, huomaa saaneensa vihamiehen toisen tanssijan (Kristen Bell) kahdehtiessa häntä, ja tutustuu baariapitävään ja muusikkona toimivaan Jackiin (Cam Gigandet). Nopeaälyisen näyttämömestarin (Stanley Tucci) ja paikan isännän (Alan Cumming) ansiosta Ali etenee baarista näyttämölle. Hänen ainutlaatuinen äänensä palauttaa The Burlesque Loungen entisaikojen loistoonsa - tosin ei ennen kuin karismaattinen yrittäjä (Eric Dane) saapuu huokuttelevan ehdotuksen kanssa... Katso elokuvan trailer Ensi-ilta Suomessa 04.02.2011 (?) (USA:ssa 24.11.2010) Tässä tuoksuu Oscar-ehdokkuudet...
Eikö teillä muka kenelläkään oo naista, että joutuisitte tämmöistä paskaa katsomaan? No mulla on ja jouduin katsomaan ihan parisuhteen vuoksi. Tai siis katsottiin 35 min, sitten akka vaihtoi leffan kun ei pystynyt enää katsomaan. Minä olisin luovuttanut jo aiemmin. Kotiteatterisivustolla on tärkeää mainita, että Blu Rayssa oli erinomaisen hyvä kuva.
Niin onko kukaan oikeasti katsonut tätä, ja jos niin millainen oli? Vähän kiinnostaisi kun tässä on Kristen Bell eikä tollanen burleski-meininkikään haittaa mutta...?
Ei kai tuo nyt NIIIIIIN ihmeellistä ole. Tiedän että kotiteatterit eivät ole pi**magneetteja, mutta kai joku muukin on naisen luolaansa saanut raahattua? Heh. Vai että ihan valitaan naisia... No, käden kanssa elellessä saa muutenkin päättä ihan kaikesta itse.