Boxee Box

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana Teukka76, 10.01.2010.

  1. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 758
    Saadut tykkäykset:
    483
    Sippitää vaihtaa ripperiä...
    Mites olis vaikka Format Factory?

    T: Vesku
     
  2. RAM

    RAM Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tuosta vastauksesta wappu! Olen itse ollut reissussa niin en ole päässyt testailemaan ja vastailemaan kuin vasta nyt. Niin oletinkin että tuo sisäänkirjaus pitäsi olla aikka helppo kuvio mutta minulla tosiaan nuo salasanat ja käyttäjätunnukset eivät jää tuon boxeen muistiin tai minne ikinä niiden pitäisi jäädäkkään... nyt olisi sitten kiva tietää että onko tuo tosiaan "rikki" kun muuten toimii ihan moitteetta vai mikä tässä mättää mutta sellaista keinoa tai tapaa sisäänkirjautua tai poistua appsista että tunnukset jäisi talteen en ole vielä löytänyt? Täytynee vissiin yrittää tuolta arthurin mainitsemalta foorumilta kysellä apuja mutta sieltäkään en ensi silmäyksellä löytänyt ketään joka olisi valitellut vastaavasta ongelmasta? Eli kuten ekassa viestissä sanoin niin tämä sama probleema koskee myös muitakin appseja eikä vain tvkaistaa mutta tämän ajattelin olevan yleisin salasanan takana oleva appsi joka Suomessa käytössä niin saattaisi olla jollain kokemusta tästä mutta taitaa olla vain maanantaikappale tuo minun boxee tai sitten käyttäjässä vika.... tutkimus jatkuu... ja edelleen jos jollain täällä jotain ideoita niin otetaan mielellään vastaan koska perin penaalista tuo salasanojen näpyttely joka kerta!
     
  3. wappu

    wappu Guest Guest

    Liittynyt:
    21.08.2005
    Viestejä:
    113
    Saadut tykkäykset:
    0
    Boxeen TVkaista sovelluksesta vastaa Viljo Viitanen. Luulen, että hän olisi paras henkilö vastaamaan sulle ainakin TVkaistan osalta. Email: viljo.viitanen@gmail.com. Kannattaa kysäistä häneltä.

    Tietty jos sama toistuu kaikissa sovelluksissa niin en tiedä. itse tosiaan huomasin Spotifyssa ja Headwebissä, että jos kirjaudun sovelluksesta ulos kirjaudu ulos painikkeella, niin seuraavalla kerralla pitää tietysti kirjautua uudelleen. Mutta, jos menen vain pois ohjelmasta, eli kaukosäätimellä painamalla vain pois, niin kirjautuminen jää päälle ja ensi kerralla ei tarvitse kirjautua uudelleen.
     
  4. tseveniu

    tseveniu Guest Guest

    Liittynyt:
    26.01.2012
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla täysin sama ongelma TVkaistan kanssa. Oletko löytänyt ratkaisua?
     
  5. savoc

    savoc The Alien Mindbender Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    976
    Saadut tykkäykset:
    9
    Boxee box newbie kassa tässä. Omistanut laiiteen vasta pari viikkoa ja tosi tyytyväinen olen ollut. Nyt tuli uusi päivitys hiljattaen 1.5.0.23615-80d5f5b (18.1.2012). Onko tämän kanssa ollut haasteita? Itse huomasin pari buggendaalia; sarja jossa aiemmin toimi tekstitykset, ei näytä niitä enää. Myöskään tekstitysten 'browse' ei tee mitään, vaikka sen valitsee nn kertaa. Aiemmin toimi tuokin ja sai haettua 'käsin'... Oleteko havainneet vastaavaa?
     
  6. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuosta tekstitysten toimimattomuudesta on Boxeen foorumilla vihaista kirjoittelua. Eli bugi on huomattu
     
  7. savoc

    savoc The Alien Mindbender Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    976
    Saadut tykkäykset:
    9
    Kah, siellähän oli workaroundi. Pitää kokeilla jossain välissä. Päivitystä odotellessa...

    http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=52641
    1. Open a web browser on your computer to the URL http://opensubtitles.org
    2. Search for the subs you want and download them
    3. Copy to the same folder as your movie with the same name as your movie
    4. Enjoy your movie and subs

    Edit seuraavana päivänä: toimii kuin junan vessa on paska sanonta, eli work-around toimi ok. Ja ei kun askartelemaan pojjaat ja tyttelit!
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2012
  8. wappu

    wappu Guest Guest

    Liittynyt:
    21.08.2005
    Viestejä:
    113
    Saadut tykkäykset:
    0
    Korjaavaa päivitystä! Nyt toimii tekstitysten haku.
    http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=53116
     
  9. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laitoinpa nyt viimein tilaukseen kun on jo pitkään kuumottanut. Tuo kaukosäädin on ilmeisesti radiotaajuuksilla eli peruskäyttöä ei voi orjuuttaa logitech harmonyyn :(
     
  10. savoc

    savoc The Alien Mindbender Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    976
    Saadut tykkäykset:
    9
    Radiotaajuuksillapa hyvinkin. Näppärä sinänsä kun siinä qwerty näppis. T. Nimim. 'Ainaskin 10 kakea pöydällä'
     
  11. Electron

    Electron Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.05.2003
    Viestejä:
    1 305
    Saadut tykkäykset:
    72
    Miksi ihmeessä tekstityksiä pitäisi hakea jostain ... ties mistä. Kyllä minä olen saanut kaikkiin DVD leffoihini mitkä olen konvertoinut MKV:ksi (ja siirtänyt NASille) myös teksitykset suoraan DVD:ltä ilman mitään koukeroita.
     
  12. savoc

    savoc The Alien Mindbender Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    976
    Saadut tykkäykset:
    9
  13. Routhi

    Routhi Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2011
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Boxee Boxilla ei ilmeisesti pysty hallitsemaan Spotifyä Android-pohjaisen laitteen kautta käyttämällä pelkästään Android-laitetta (tässä tapauksessa Transformer Prime)? Ideana tässä olisi se, että voisin laittaa musiikit soimaan Primellä vahvistimeen kytketyn laitteen (esim. Boxee) kautta ilman että videotykkiä tarvitsisi käynnistää. Spotifyä vartenhan on remote-ohjelmia ( http://www.spotify.com/fi/about/spotify-on-the-web/apps-remote-controllers/ ), mutta nämä eivät taida Boxeella toimia?
     
  14. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Haluat siis:
    1) käytää Spotifyä Boxee boxilla ja
    2) hallita Boxee boxia Android-laitteella (erityisesti tuossa Spotify-käytössä)?

    Tavoitteena on ilmeisesti, ettei näyttöä (TV:tä) tarvitsisi pitää päällä pelkässä musiikin kuuntelussa?

    Kohtaan 1 auttanee Boxeen Spotify app. Katso myös Spotifyn ohje.
    Kohtaa 2 varten tarvitset tavan ohjata tuota Spotify appia Boxee boxin web-palvelimen kautta joko suoraan (sen adroidin web-selaimella) tai jonkin "wifi remote" -softan avulla. Ikävä kyllä minulla ei ole antaa tähän suoraa ohjetta (itseänikin kiinnostaisi, mutten ole vielä kerinnyt selvitellä pidemmälle).
     
  15. Routhi

    Routhi Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2011
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ymmärsit asian ihan oikein, pitäisi pystyä laittamaan musiikit päälle ilman, että näyttöä käynnistää.

    Aivan, eli tuo etäkäyttö voisi onnistua selaimella. Nuo Boxeen Android-remotet näyttävät olevan sellaisia, että niissä ei ole valikkodataa siinä määrin, että pelkän kaukosäätimen perusteella voisi ohjelmia navigoida ja esimerkiksi laittaa musiikit päälle. Olenko väärässä? Jos suoraa remote ohjelmaa tähän ei ole, niin joku VNC-tyyppinen etähallintasofta toimisi varmasti. Esim. TeamViewer löytyisi Androidille, mutta Boxeella tuota tukea ei taida olla. Selaimellahan TeamViewerillä ilmeisesti voi hallita muita laitteita, mutta yhdistäminen ei selaimen TeamVieweriin ei onnistu. Onko Boxeelle olemassa joku etähallintasofta? Mielellään sellainen, jossa olisi vieläpä Android-tuki. Ehkä täytyy laittaa boksi tilaukseen ja alkaa säätämään. :)
     
  16. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on sellainen kutina, että Boxee box ei ole välttämättä paras mediatoistin tuohon Spotify-käyttöön. Kannattanee verrata esim. Apple-TV:hen ennen ostopäätöstä.

    Uskon kyllä, että siitä saa ihan soivan pelin oikeanlaisella ohjelmistoyhdistelmällä ja käyttötavoilla (esim. haut pitää ilmeisesti tehdä nykyversiolla kännykällä/tietokoneella ja tallentaa hakutulokset soittolistoiksi, jos niitä mielii Boxeessa hyödyntää).
     
  17. Routhi

    Routhi Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2011
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jes, tämä Spotify-ongelma ratkes jo ennen mediatoistimen hankkimista. Huomasin, että Androidille oli nyt tullut Onkyo Remote app, jolla pystyy suoraan hallitsemaan tabilla (tai puhelimella) vahvarin Spotifyä. Nyt on kyllä hieno ominaisuus, meikä arvostaa. Toimiikin vielä näppärästi. Joten tämän jälkeen laitoin hyvillä mielin Boxeen tilauxeen.
     
  18. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä, että ratkesi. Tosin, olisi ollut kiva, kun olisit selvitellyt tuon Boxee-Android-yhdistelmän, niin minun ei tarvitsisi tähän itse perehtyä. ;)
     
  19. Routhi

    Routhi Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2011
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heh. No katsotaan kuinka tulee innostuttua, kun tuota pääsen nappuloimaan.
     
  20. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eilen toi postipate boxeen ja asennus meni melko kivuttomasti ja laite juttelee verkkolevyn kanssa vallan mainiosti. 1080p leffat pyörii nykimättä ja kaukosäädin ja käyttöliittymä on melko näppärät. Spotifya ja youtubea testasin ja ainakin spotify toimii moitteetta mitä valmiiden listojen soittamiseen tulee. Youtube listoissa puolestaan puolet videoista ei toimi (?) vaikka tietokoneella toimivatkin, mutisee jotain regionista..
    Kaikinpuolin vaikuttaa hyvältä mediasoittimelta omaan käyttööni ainakin ekalla pintaraapaisulla :naminami: