Näistä vehkeistä ei kai ole ollut hetkeen testejä tai ainakaan minä en löytänyt. Mikä mahtaisi olla nyt se suositeltavin soitin ylläolevassa hintaluokassa ja mitä ominaisuuksia siinä kannattaisi olla, esim. jotain nettiominaisuuksia? Olen myös hankkimassa lähiaikoina uutta 42"-telkkaria n. 500-600 euron hintaluokasta. Kannattaako hommata saman merkkinen telkkari ja soitin?
Uudessa Tekniikan Maailmassa oli testattu 200 euron 3D blu-ray soittimet LG BD670 Philips BDP5200 Panasonic DMP-BDT210 Sony BDB-S480 Sony, LG, Panasonic, Philips muistaakseni järjestys.
Minä olen ollut erittäin tyytyväinen Toshiban 1100 soittimeen. On erittäin nopea ja hiljainen. Mitään softan päivitystarvettakaan ei ole ollut.
Onko nyt niin, että LG BX-580 on halvin soitin, jossa on verkko-ominaisuudet mukana? Verkkiksessä hintaa 160 euroa. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/39182/ctbxg/LG-BX-580-Blu-ray-soitin
Nappasin UK-Amazonilta Super Saverillä (ilmainen toimitus) Samsung BD-6500 -BD-soittimen (langaton yhteys, 7.1ch Analog Out vanhoille vahvistimille) tarjouksesta 103 eurolla. :naminami: