Blaupunkt BSX150 sulake?

Keskustelu osiossa 'Autohifi' , aloittajana sochapter, 01.06.2010.

  1. sochapter

    sochapter Guest Guest

    Liittynyt:
    01.06.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Terve kaikille!

    Löyty varaston periltä tämmönen ajansyömä (ilmeisesti vuonna 1991) valmistettu Blaupunktin BSX150-autostereovahvistin ja sen kylkiäisenä 10" MTX-subwoofer. Joskus tämä on ollut autossa kiinni ja toiminnassa, mutta nytpä ei enää vahvistin herää, vaikka kuinka virtaa syöttää.

    Tässä vaiheessa on turha käskeä tarkistamaan autoon vedetyt kaapelit, koska noita autohifiasennuksia olen tehnyt aiemminkin ja muutenkin kaapelit toimivat toisessa vahvistimessa.

    Vaikka en mikään sähköguru olekaan, ymmärsin tarkistaa ensin sulakkeen. Eipäs vaan ole ulkokuoressa littusulaketta mihin olen jo ehtinyt tottua. No, ei muuta kuin ruuvit irti, takapaneeli auki ja sieltä etsimään. Mutta ei. En tiedä olenko nyt sokea vai mitä, mutta en tahdo saada silmääni vahvistimen sulaketta.

    Nyt siis viimeisenä oljenkortena turvaudun teihin, kanssahifistelijät. Mistä mie oikein sen sulakkeen löydän? Tuntuupa tyhmältä kysellä tälläisiä.

    terveisin Tero Korhonen / Lappeenranta.
     
  2. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse kysymykseen en nyt osaa tarkkaa vastausta antaa, mutta voisiko ulkoinen sulake olla mahdollinen?

    Mutta ihan vaan vinkkinä, että kannattaa esittää sama kysymys myös hieman enemmän autohifiin erikoistuneen porukan parissa autosoundin foorumilla www.auto-sound.net
    Jos siis et ole vielä sitä tehnyt
     
  3. sochapter

    sochapter Guest Guest

    Liittynyt:
    01.06.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksesta!

    Eli ulkoista sulaketta ei tässä vahvarissa ole. Kiitos vinkistä, suuntaan kysymykseni tuonne autosoundille! :)

    terveisin Tero Korhonen / Lappeenranta