Big Brother 2007

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana Tommy-H, 11.08.2007.

  1. Noita

    Noita Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.01.2004
    Viestejä:
    206
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen samaa mieltä että tuo hömppä pitää saada pois ruudusta! Maria siihen tuskin takaisin saa, mikä on tietysti harmillista kun se on niin....

    Ruvetaanko arvuutteleen kuka olis hyvä korvaaja tuolle hömpälle?

    No höh eipä tule oikein mitään mieleen. Merkkari?
     
  2. Gigu

    Gigu Guest Guest

    Liittynyt:
    16.04.2002
    Viestejä:
    349
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vapun haastattelujen taso oli lähinnä sitä, että ehkä hieman tahattomasti vittuili kaikille osallistujille joistain heidän kämmeistään. Oikeastaan mistään muusta hän ei kysynyt mitään. Linja oli jotenkin huomattavasti tökerömpi kuin Marilla, joka osasi edes jotenkin peitellä saman kysymyksen hieman vähemmän töksähtävään muotoon. Marilla oli kyllä huomattavasti enemmän aikaa haastatteluissa, joten vertailu ei voi tehdä ihan yksi yhteen. Kuitenkin Vappu antoi aika tavallisen hölmön kuvan itsestään ja ei niin mairittelevan kuvan ammattitaidostaan jatkuvilla sekoiluillaan.

    Olen kyllä huomattavan pettynyt koska en ole törmännyt yhteenkään hupikuvaan Vapun kainalotisseistä. :p
     
  3. koomapoika

    koomapoika Guest Guest

    Liittynyt:
    13.09.2006
    Viestejä:
    884
    Saadut tykkäykset:
    0
  4. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 311
    Saadut tykkäykset:
    596
    My Eyes, Oh God My Eyes!

    Ja mää kun luulin, että Keiran uudet viettelyskuvat olisivat olleet tämän viikonlopun pohjat :p
     
  5. sirace

    sirace Guest Guest

    Liittynyt:
    03.06.2002
    Viestejä:
    226
    Saadut tykkäykset:
    0
    En voi ymmärtää mitä puvunvalinneen henkilön päässä on liikkunut.. Aivan karmeen näköinen. :OI
     
  6. löysä

    löysä Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei Mari ollut BB fani. Juontaminen oli sille vain työtä jonka perustaan eli BB-talon tapahtumiin ei selvästikään ollut tutustunut. Puheista kävi ilmi ettei ollut aina seurannut edes päälähetyksiä. Valitut vieraat ja keskustelut heidän kanssaan olivat välillä varsin järkyttäviä. Mari käytti TV-aikaa omalla tavallaan itsensä esiintuomiseen. Ei BB-ohjelman tai BB-fanien palvelemiseen. Mari halusi pitää itsensä erillään BB-konseptista, piti koko hommaa varmaan täysin naurettavana. Maristakin olisi saanut hyviä kuvakaappauksia. Osassa hänen puvuissaan rinnat olivat about navan korkeudella.

    Tosin, itsekin odotin että Vappu olisi pärjännyt paremmin. Vanhana Extra-juontajana oli kuitenkin varmasti paremmin sisällä siitä mistä ohjelmassa on oikeasti kyse. Itse antaisin Vapulle vielä mahdollisuuden. Peruspositiviinen hahmo kuitenkin. Hekottelisi ja hymyilisi vain hieman vähemmän ja valitsisi puvut peilin edessä.

    Toivottavasti tuotanto kykenee analysoimaan virheensä tältä kaudelta ja petraamaan ensivuoteen ja ymmärtäisi että he eivät ole vakuuttavia BB-ääninä. Televisiossa saisi esiintyä vain esiintymisalan ammattilaisia, ei tuottajia. Sekä lisäksi 20+ tavista :)
     
  7. warre

    warre Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    14.02.2000
    Viestejä:
    2 358
    Saadut tykkäykset:
    30
    Minä taas en olisi antanut vapulle koskaan tilaisuutta.En ole voinut koskaan sietää sitä.(tuli aikoinaan katseltua yö-chattia ajankuluksi aika usein, mutta aina jos vappu oli vuorossa piti keksiä muuta tekemistä)

    Mokailevanakin Mari Kakko oli niin paljon viehättävämpi ja mukavampi seurattava että sais todellakin tulla takaisin.:naminami:
    (ja Vappu siis kokonaan pois. Kataja on ihan kiva)
     
  8. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Tuo on kyllä asia joka ehti jo unohtumaan minultakin.
    Mari oli juontaja hyvä, mutta jätti ohjelman katsomisen muille.
    Siltikin .. Mari takas!
     
  9. Tonppa

    Tonppa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.04.2000
    Viestejä:
    1 327
    Saadut tykkäykset:
    2
    Pistäkää hyvät ihmiset Subille asiallista palautetta, että Vappu pihalle ja heti. Itsekin laitoin. :)
     
  10. koomapoika

    koomapoika Guest Guest

    Liittynyt:
    13.09.2006
    Viestejä:
    884
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laita tähän osoite mihin klikkailla... joo laiskaa on. Tosin enpä taida siltikään klikata, luulevat vielä että katson tuota joskus, päätin ettei sitä virhettä enää tule.
     
  11. Tonppa

    Tonppa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.04.2000
    Viestejä:
    1 327
    Saadut tykkäykset:
    2
    No tuossa: http://www.subtv.fi/palaute.shtml

    Itse valitsin "Kotimaiset ohjelmat" -kohdan, josta annoin sitten tuon palautteen.

    Pidetään vaan se asiallinen linja päällä, että ottaisivat Subilla edes vähän tosissaan noi palautteet.
     
  12. tootsi

    tootsi Runkku Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.11.2005
    Viestejä:
    3 208
    Saadut tykkäykset:
    46
    Kuinka moni myöntää hakevansa ensivuonna bb-taloon? :cool:
     
  13. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 525
    Saadut tykkäykset:
    87
    Janne oli tämän kauden positiivisimpia asioita mielestäni, hoiti oman pestinsä mallikkaasti. Takertelematta, mikä kieltämättä on Vapun tavaramerkki, ja ihan pirteällä huumorilla. Ei mitään ongelmaa, jos hoitaa homman ensi kaudellakin. Jos Vappu vaihdetaan, niin Merkkaria voisi minun puolesta ainakin kokeilla. Aina olen naisen tekemisistä pitänyt, varmaan se Köyhät Ritaritkin oli ihan hyvä.

    Hoitakaa kuitenkin sinne ensin osavampaa porukkaa toteuttamaan itse ohjelman sisältö. Finaali oli todellakin pohjanoteeraus, ja vielä kehtasivat luvata "jännityksen säilyvän loppuun asti". Sanonko...
     
  14. koomapoika

    koomapoika Guest Guest

    Liittynyt:
    13.09.2006
    Viestejä:
    884
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lopettais vaan koko jutun. Toivon ettei talossa ollettakaan nhdä enää koskaan missään. Onneksi niistä kukaan ei halunnut rahaa eikä julkisuutta. :eek:
     
  15. Euso

    Euso Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis mitä hemmettiä? Kuinka joku voi pitää Katajaa hyvänä juontajana? Ja hänen huumoriaan hyvänä? Kataja on oikeasti yksi TV-viihteen ärsyttävimpiä kasvoja, menee Vapunkin edelle.

    Mun mielestä ainoa ratkaisu olisi koko porukan uusiminen. Tuotantotiimi, juontajat ja ideat uusiksi. Tai sitten haudataan BB suosiolla.
     
  16. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Oon luvannu jo. :weep:
     
  17. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 525
    Saadut tykkäykset:
    87
    Makuasia, makuasia. Ei kai siinä sen ihmeempää. Monet kyllä JK:sta pitävätkin. Odotin minäkin pahempaa kyllä, mutta tähän Extran juontajan hommaan tyyppi sopi mielestäni ihan mukavasti.
    Kunnon remontti olisi paikallaan. BB kuitenkin jatkuu, joten pitänee varautua siihen, että myöskin alamäki.

    Laitetaan nyt vielä tämä pätkä ihan "julkisesti" näkyviin, kun minua ainakin nauratti kunnolla. Nikolta hyvää kuittia :D
    Pölyallergia
     
  18. lepreconn

    lepreconn Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    3 370
    Saadut tykkäykset:
    39
    Turkanen, en muistanut katsoa tänään tullutta puolen tunnin, varmasti spektaakkelimaista koostetta BB:stä. Kertokaas te, jotka sen näitte, mitä piti sisällään!
     
  19. samsamsam

    samsamsam Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.04.2004
    Viestejä:
    495
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aivan turha ohjelma. Käytännössä 25 minuutin kooste koko kaudesta. Ei mitään uutta kuvamateriaalia ollut mukana ja joistain oikeasti parhaista paloista ei kaikkia edes näytetty. Kahdeksan ekaa minuuttia näytettiin 16:9-muotoon venytettyä 4:3-kuvaa. Aika paksulta Maria näytti taloon tullessaan :D

    Sama kooste tulee keskiviikkona 16:30.
     
  20. burner

    burner Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.06.2007
    Viestejä:
    655
    Saadut tykkäykset:
    0
    Asukkaiden tulo taloon, viikkotehtävät, tiputukset/yllättävät lähdöt, viikkotehtävien onnistumiset, uusien asukkaiden tulo (isompi porukka, Martina ja "Rilli"). Sitten oli jotain parhaita paloja mitä talossa oli tapahtunu. Mm. kun Kadi kaatui kynttilään,kun Kadi oli niin sekasin et ei tajunnu mitään, Jarkko huusi Piialle kun Kadi oli kaatunut kynttilään jne..:) Lopussa oli sit tietty loppuäänestys ja Saulin reaktioita ja tuuletusta jne. Ihan hyvin mun mielestä kiteytetty talon tapahtumat aikajärjestyksessä.