Benq W1070 1080P 3D ~900€

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana MRJ, 07.12.2012.

  1. JuPi84

    JuPi84 Guest Guest

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    49
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli ostettua vanhan sotaratsun (Sanyo PLV-Z5) tilalle tarjouksesta W1070+. Tämä on nyt ensimmäinen DLP tykkini ja kiinnostaisi tietää kuuluvatko ajoittaiset "välähdykset" asiaan? Hankala selittää, mutta ihan ehkä kerran pari tunnissa näkyy kuvassa sekunnin murto-osan välähdys, jossa värit menevät osassa kuvaa "hassuiksi". Välähdykset katoavat pikaisella testauksella kokonaan, jos vaihtaa lampun tilan Smart Ecosta Ecoon. Lähinnä kiinnostaa tietää onko tuo DLP:n ominaisuus(sateenkaari) vai vika tykissä? Edellisellä tykillä kun en vastaavia välähdyksiä nähnyt.

    Toinen kyssäri tähän samaan, eli millaisia DLP Link 3D laseja porukka on tänäpäivänä ostanut? Lueskelin tämän keskustelun läpi, mutta luultavasti uudempia/eri malleja on nykyään markkinoilla kuin mitä on aikaisemmin mainittu?
     
  2. masterson

    masterson Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.04.2003
    Viestejä:
    446
    Saadut tykkäykset:
    26
    halpaa on. mä sain tarjouksen mitsun HC5 sen pölynpuhdistuksesta. 600-1000 euroa. hahahahhahhah
     
  3. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Kyse on juuri sateenkaariefektistä. En tiedä, miksi smart ecosta ecoon vaihtaminen vaikuttaa asiaan, koska en tiedä tarkalleen, mitä se tekee. Mutta viasta ei siis ole kyse. Itse olen BenQ W7500 -mallin kanssa käyttänyt Optoma ZD301 -laseja. Ihan hyvät lasit ovat olleet.
     
  4. gyljoo

    gyljoo Guest Guest

    Liittynyt:
    14.01.2012
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika paljon on "kuvamateriaalia" tullut katsottua kun kiinanlamppu näyttää nyt 5200 tuntia. Voisi AliExpressistä tilailla taas uuden kun sellaisen näyttäisi saavan vähän päälle 20€.