BD -levyjen mitoitukselle sopivat säilytysratkaisut

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana Kutis, 24.03.2014.

1. Kutis

Kutis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Ikean Bestå -hyllyt menivät muuton yhteydessä myyntiin, mutta nyt ei meinaa löytyä leffa ja musakokoelmalle sopivaa säilytysratkaisua. Olisiko jollain hyvää vinkkiä n. 300 BD-leffan ja 200 CD:n säilytysratkaisuksi? DVD mitoituksella tehtyjä telineitä on tullut vastaan, mutta BD:t saisi säilöttyä tiiviimminkin.
    Kaikki vinkit otetaan vastaan, myös lipastot joihin saa säilöttyä BD-levyt selkäpuoli ylöspäin käyvät tässä vaiheessa.

2. ipeniemela

ipeniemela Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    63
    Mulla on kolmessa Ikean MALM-sarjan neljälaatikkoisessa lipastossa n. 1100 artikkelia käsittävä kokoelma devareita ja bluukkareita ja neljäs valmiudessa. :D Hyvin toimii. :thumbsup:

3. Kutis

Kutis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Montakos yksi laatikko suunnilleen vetää ja riittääkö laatikon korkeus myös erikoisemmille peltiboxeille?

4. Örvelö

Örvelö Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    3
    Itellä on noissa ikean Benno torneissa oma kokoelma enkä kyllä ole katunut että olen hommannut siinä on tiheä hylly jako niin mahtuu cd kun leffatkin.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/07305310/

Niin itellä on noita 14kpl vierekkäin ei ihan heti tila lopu kesken =)

Viimeksi muokattu: 24.03.2014
  5. ipeniemela

ipeniemela Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    63
    Kyllä menee beltiboksitkin, yksi laatikko vetää noin satakunta normikokoista koteloa. Noita laatikon pohjia olen tosin joutunut vahvistamaan ylmiääräisillä ruuveilla, koska koteloiden paino vetää väkisinkin pohjavaneerin jonkin verran käyräksi.

6. x_jmt_x

x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    527
    Itse teetin puusepällä simppelin mustan hyllyn juurikin BD-kotelon mitoilla. Sentin korkeampi, kuin BD-kotelo, että menee iisisti paikalleen ja sentin vähemmän syvyyttä, näyttää paremmalta.

Tällainen katso liitettä BD-hylly.jpg . Vetää joitakin satoja levyjä ja vie minimimäärän tilaa.

7. Zuah

Zuah Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
  8. x_jmt_x

Saadut tykkäykset:
    527
    No niin, 270 taalaa + rahdit + verot/tullit yhdestä hyllystä.
    :thumbsup:

9. Zuah

Zuah Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    No jos katsoo millasia summia porukka täällä käyttää laitteistoon ja leffakokoelmaan niin ei paha.

10. x_jmt_x

Saadut tykkäykset:
    527
    Satasella varmasti saa hyllyn ja sillä säästyneellä parilla sadalla eurolla voi sitten ostaa vaikka uusia välikaapeleita.
    :rolleyes:

11. thomasi

thomasi Aktiivinen käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse käytän String Pocket hyllyjä. Hintaa yhdelle hyllylle 100-130e riippuen väristä, hyllyjä voi yhdistää sivusuunnassa & asettaa myös päällekkäin.

http://oi57.tinypic.com/2z8ntk3.jpg

12. Kutis

Kutis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    OK, noita String hyllyjä jossain vaiheessa katselinkin, mutta isommalle määrälle tulee vähän "himmeliratkaisu" + aika paljon hintaa. Taitaa Ikea Malm lipasto ja String hylly yhdistelmänä olla se oikea tapa minun tapauksessa.