Basson etsintää!

Keskustelu osiossa 'Tee Se Itse / DIY' , aloittajana perq, 24.08.2013.

1. iluvai

iluvai Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    6
    Milläs kytket tietsikkaan tuon mikin,snake johdoksi mutta millä koneeseen?

2. jusky

jusky Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on Milleniumin phantom poweri välissä (ei linkin malli, mulla olevaa mallia ei enään ole) http://www.thomann.de/fi/millenium_pp2b.htm

Välissä adapteripiuha XLR - 3.5mm plugi, joka ihan koneen mikkiliitäntään. Lisäksi siihen yleis virtalähde 12v.

Näillä eväillä voi tehdä kaikilla tietokoneilla mittauksia, kunhan vain mikkiliitäntä löytyy. Monissa pippapoissa jo läppärillä mittaillut vasteet ja integroinnin kohdalleen. Mukava se on tampatakin kun basso jumputtaa suurinpiirtein tasapainoisesti :) Vielä kun suosin keikkahommissa lähes aina subbareille nurkkasijoitusta parhaan herkkyyden saavuttamiseksi. Tämä herättää puisissakin rakennuksissa resonansseja, jotka voi sitten DSP:llä taltuttaa.

#22 jusky, 30.08.2013
    Viimeksi muokattu: 30.08.2013
  3. iluvai

iluvai Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    6
    Jep Jysky,Crown Xti 1002 lähti jo tilaukseen....tollasen vois kans hommata ja sitten sen mittausmikin.

4. jusky

jusky Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihan hyvä vahvistin. Mulla on tuo 2002 malli. Eipä ole ainakaan tuosta ikinä teho loppunut kesken.

5. iluvai

iluvai Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    6
    Kun saa mittausvehkeet niin voi mitata mökilläkin majailevan subin
    Titanic 12" + CSS APR 15 50 litran kotelossa,soi hyvin mutta kiinnostaa tietää,tällä hetkellä antimoden perässä+Cahry dsw-400 vahvarina.
    Sen verran huono sijoitus subillakin että 1900-luvun alussa valmistetun lipaston alapuolelle "lokerossa"siihen mitoitettu ja suoraan telkkarin alla,musiikilla kyllä lähtee niin että pokat pullistelee ikkunoissa mutta passivielukka puhaltelee vastaseinään joka on 20cm päässä,antimode kyllä ottaa pahimmat korostukset pois.

EDIT.onnistuuhan tuo mittaus REW:illä ja antimoden omalla mikilläkin.

#25 iluvai, 30.08.2013
    Viimeksi muokattu: 31.08.2013