Minulla on tuollainen Barco nurkissa lojumassa, korvasin sen jossain vaiheessa käytettävyyssyiden takia lcd-heittimellä mutta elättelin toiveita saan joskus niin paljon ylimääräistä tilaa että voin ottaa tuon pienokaisen takaisin käyttöön. Siinä kävi kuitenkin niin että kun laite oli ollut puolisen vuotta virrattomana ajattelin kokeilla sitä mutta sähköjen kytkeytymisen jälkeen sen sisuksista kuului pieni poksahdus. Tämän jälkeen en ole laitteeseen viitsinyt sähköjä laittaa... Löytyykö Turun seudulta joku joka voisi katsoa että onko tykissä nyt pieni ja halpa vai iso ja kallis vika? Samalla voisi ehkä katsoa että onko edellisessä läheltä piti tilanteesta tullut vaiva helposti korjattavissa. Vanhan rottelon hienot sähköt aiheuttivat sen että kun tykkiin kytketyn AIW-radeonin yksi näytönohjaimen piikki taipui niin että se vääntyi runkoa vastaan kaapelia kiinnitettäessä niin sulake sanoi poks ja radeonissa kiinni ollut vahvistin lopetti yheistyösopimuksensa. Minä luulin ensin että Barcosta hävisi yksi väri mutta myöhempi tutkimus osoitti että vika olikin kaapelissa. Tapauksesta jäi kuitenkin muistoksi puolessa välissä kuvaa näkyvä "kuollut" vaakaviiva. Se ei ole häirinnyt minua mutta jos siitä pääsee helposti eroon niin tuon voisi hoitaa samalla.