Balansoidut DAC:t

Keskustelu osiossa 'Yleistä kaksikanava-äänentoistosta' , aloittajana ChiKung, 16.10.2011.

  1. ChiKung

    ChiKung Guest Guest

    Liittynyt:
    26.12.2004
    Viestejä:
    396
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pitäisi hankkia DAC/etunen geneleceille. Mitähän osaisitte suositella seuraavilla vaatimuksilla:

    - Balansoidut lähdöt
    - Äänenvoimakkuuden säätö
    - Kaukosäädin
    - Mukana kuulokevahvistin
    - Useampi digitaalinen sisääntulo (ja analogisesta sisääntulosta lisäpisteet)

    Näillä spekseillä olen katsellut joko Matrix Mini-I:tä tai Emotiva XDA-1:stä. Onkohan näille järkevää kilpailijaa?

    Olen toistaiseksi kallistunut tuon Emotivan suuntaan ja jos joku haluaa lähteä kimppatilaukseen niin vinkatkoot minulle. Onkohan tuo järkevin vaihtoehto tuossa hintaluokassa vai kannattaako harkita budjettia uudestaan?
     
  2. aheikkinen

    aheikkinen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 018
    Saadut tykkäykset:
    137
    Tällainen? Minulla tuo on käytössä KRK aktiivimonitorien parina ja ajoittain kuuntelen myöskin Beyer DT990 Edition kuulokkeilla. Erittäin pätevä laite kaikkinensa. Mittamikrofonitkin saa kiinni phantom tuettuun mikkiliitäntään. Tukee myöskin AES ääntä, siltä varalta kun päivität genesi dsp sarjaan..

    E: Digisisäänmenot coax, optinen ja usb. Analogisena löytyy sisääntulo 2x1/4" plugeilla. Digiulostulot optisena sekä coaxina, analogisena 2x1/4" balansoiduilla plugeilla ja 1/8" stereoplugilla. Lisäksi midit sisään ja ulos mikäli niitä tarvitsee.
     
    Viimeksi muokattu: 16.10.2011