Avatar: The Way of Water (2022, James Cameron / Sam Worthington, Zoe Saldaña, Sigourney Weaver)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Professional, 03.11.2022.

1. Collector

Collector Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    16
    No juu en tosiaan ole nähnyt trailereita, en niitä katso ylipäätään. Yritän välttää myös kuvia. Pahin pelkoni on että sieltä tulee joku WOKE hirvitys, jonka tärkein sanoma on poliittinen.

2. Kristian

Kristian Aktiivinen käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    65
    Eikös sen ekan leffan tarina ollut jo poliittinen?

Ns. "woke" on ihan tarpeellinen vaihe, jonka kulttuurimme joutuu käymään läpi ennenkuin löydämme yhdenvertaisen tasapainon. Samalla tavalla sukupuolten tasa-arvo oli alussa kauheampi juttu ja tänä päivänä sen takana seisoo suurin osa suomalaisista eikä sitä enää pidetä ihmeenä (tosin tekemistä riittää siinäkin vielä palkkojen tasa-arvon suhteen jne.).

3. Collector

Collector Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    16

Minusta Barack Obama sanoo asian hyvin... tämä woketus tulee tekemään ns. karhunpalveluksen kaikille vähemmistöille. Toivon että tätä touhua ei olisi tulevassa Avatarissa.

4. Moderaattori

Moderaattori Ylläpito Ylläpidon jäsen Ylläpito

Saadut tykkäykset:
    191
    Se mistä Barack puhuu ja missä yhteydessä sinä termiä käytät ovat kaksi täysin eri asiaa.
    Nyt on hyvä hetki lopettaa termien käyttö joita et ymmärrä.

Tämä keskustelu ei kuulu Avatar-ketjuun. Jatkot privaan tai toisaalle.
    - MODE

5. Collector

Collector Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    16
    Te jotka olette nähneet leffan trailerin, voitteko kertoa ovatko hahmot edelleen muovisen näköisiä? (en itse katso trailereita lainkaan ja yritän kaikin keinoin välttää myös kuvia?)

6. vemkki

vemkki Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    301
    Mä näin jonkun analyysin, jossa verrattiin grafiikkaa vanhaan versioon, ja havaittiin reilua parannusta. Itse en olisi huomannut mitään eroa ilman vertailua. Tosin olen niin puusilmä, että minusta alkuperäinenkin Avatar oli ihan hyvä.

7. hansolo

hansolo Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    384
    Tarkoitat ilmeisesti ensimmäisen leffan uusintakierrosta, jossa on CGI:tä ehostettu vuoden 2009 versioon verrattuna.

8. Collector

Collector Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    16
    The Hollywood Reporter oli saanut tietoa elokuvan budjetista. Se on jossain 350-400 miljoonan dollarin välissä, eikä siihen ole laskettu vielä edes leffan markkinointia, joka tulee luultavasti olemaan vuoden isoin ja komein, eli ainakin sen 150 miljoonaa.