Argon 2 + ION vai Helium 2 ?

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana KimmoV, 14.12.2010.

1. KimmoV

KimmoV Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eli taakse pitäisi kaiuttimet hommata, mutta en tiedä kummat sopisivat paremmin argoneiden kaveriksi.

Helium 2:set kiinnostaisi hinnan puolesta jos löytyisi jostain mustat käytettynä.

2. SamSon

SamSon Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla Argon 2:sten kanssa Ionit, mutta ovat soundiltaan kyllä melko erilaiset. Jos äänen ehdoille mennään, niin samat kuin etukaiuttimet eli Argon. Helium ajaa varmasti myös asiansa. Jos taas mennään "kuvan" ja hinnan ehdoilla, kuten itse, Ion toimii. Argonit olivat mulle liian isot ja kalliit taakse ja Helium puolestaan on ulkonäöltään sen verran erilainen (joko kangas tai sitten näkyvät kuusi pistettä etulevyssä) että nou tänks.

3. MacZon

MacZon Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Ite pistäisin Helium2:t. Testasin Argon3L:n ja Helium2:n ääntä rinnakkain ja kyllä ne melkoisen lähellä toisiaan olivat. Aivan riittävän lähellä, että olisin kelpuuttanut ne Heliumit taakse. Huoneen pienuuden takia ei ollut mahdollista siirtää niitä taakse vaan oli turvaudutta edelleen noihin choruksen ylöspäin ampuviin. Pitkään myös menin heliumilla keskellä kun ei ollut varallisuutta hommata argonia keskelle.