Apua videotykin hankintaan.

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana nikkinen, 15.01.2016.

  1. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Ajatus oli hankkia joku BenQ W1110-hintaluokan tykki, ja ainakaan siinä tai kavereissa ei näytä olevan tarvittavia säätöjä.
    W2000 taitaa sitten muuten olla.... no mutta hei, kiitos Hippo ja latexii. Noista kommenteista oli apua!
     
  2. latexii

    latexii Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    3 192
    Saadut tykkäykset:
    592
    Audio-Markt myy mm. Saksalaisten hifiliikkeiden käytettyjä / palautettuja / tehdaskunnostettuja/ demovehkeitä.

    Moni myyjä siellä ilmoittaa että: "no internationally shipping" mutta itse olen sieltä ostanut parikin tykkiä (itselleni ja kavereille) ja kyllähän ne on tulleet kivasti saksasta suomeen.

    Silmiini osui esim. tuo mikä sopisi budjettiisi .. Kannattaa kysyä josko saisitten rahdin sovittua. Tuo tykki kuitenkin pieksee ominaisuuksiltaan kaikki tämän hetken tonnin tuotteet aivan 100-0.
     
    Arttu78 tykkää tästä.
  3. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Asiasta kiinnostuneille tiedoksi annettakoon, menin sitten ja ostin BenQ W2000:n. Pitkään mietin tuota latexii:n vinkkiä, mutta.... no päädyin kuitenkin tilaamaan BenQ:n hintaan 800 €. Se on mielestäni ihan kelvollinen hinta tällä hetkellä. Ja sitten seuraavaksi alankin päivittämään tietoja kajareiden suhteen, sillä kyllähän ne nyt sitten seuraavaksi pitää vaihtaa. :) Oikeasti mä en muistanut, että millainen oravanpyörä päivitysrumba on. Vaihdat yhden osan, niin seuraava sitten pitää vaihtaa ja kolmas tekee mieli vaihtaa ja ja ja ja.
     
    TheRealThing ja nepa tykkäävät tästä.
  4. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Tervetuloa Genelec-ketjuun! ;)
     
    Pazze tykkää tästä.
  5. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    :D
    Vai Genelec-ketjuun : )

    Lähinnä mä (tämän voi ymmärtää kotitaloudessani majailevan naisen tai sellaiseksi luettavan yksilön myötäväikuttamaksi yhteiseksi mielipiteeksi) ajattelin jotain kivaa, sisustukseen sopivaa, kohtuullisen laadukasta ja mielellään edullista 5.1 tai 7.1 kokoonpanoa. Ei haittaa jos kaikki laatikot saa ruuvattua seinille ja vaikkapa olisivat ihan identtiset ulkonäöltään. (Vaaka-asennossa oleva kaiutin on hankala asentaa, tai se pitää laittaa kankaan päälle --> korkealle. joku muu ehkä sopisi siihen allekin.)

    Mutta tämä äänentoistoasia on siis vasta alussa, ja ketjukin on väärä näille mietinnöille. Toki saa vinkata mistä alkaa tätä etsintää!