Apua telkkarin valintaan, taas kerran.

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana gt78, 16.02.2011.

  1. gt78

    gt78 Guest Guest

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heipä hei.

    Kysyn täältä koska olen ennenkin saanut täältä hyvää vinkkiä. Ennen tuli seurattua telkkareiden kehitystä enempi mutta olen tippunut kelkasta viime laitepäivityksen jälkeen totaalisesti. Nyt tuttu haluaisi kovasti ostaa nykyisen ruutuni ja täytyisi varmaan löytää ensin sopiva uusi tilalle ennen kuin lupaan myydä vanhan pois, olen ollut todella tyytyväinen nykyiseen.

    Nykyinen on LG:n 50" plasma, just tähän hätään en muista mallia mutta ei mikään huippumalli jos ei huonoinkaan. Ikää jotain 1,5 - 2 vuotta.

    Mitä tilalle? LG:n telkkareiden nykylaatu kiinnostaisi, samoin Panasonicin ja miksei Samsungin. Suoria laite-ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.

    Samsungin telkkareiden laatu oli aika kuraa viime päivityksen yhteydessä, en suoraan sanoen nähnyt yhtään hyvää ruutua ja niitä kävi kotonakin kaksi kokeilussa ja vielä tilauskamaa eli ei mitään ylivuotisia scheisseruutuja :) Mutta mikä on Samsungin kuvanlaatu tänä päivänä?

    USB olisi hyvä olla jo uudessa, samoin 1.4 HDMI vaikkei se pakollinen nyt ole.

    3D en tee mitään vaikka vahvari tuota tukeekin, lasit eivät kiinnosta kun näkö vielä pelaa :)

    Hintaluokka on tällä kertaa huomattavasti pienempi kuin viimeksi - eli noin 1000 euron tietämillä.

    Auttakaa! :) Suorat linkit tervetulleita, kauppana olen käyttänyt Giganttia mutta muutkin käyvät. Gigantista en kysele enää ikinä mitään myyvät vaan niitä ylivuotisia scheisser....no tuttu myymäläpäällikkö tilaa mitä tarvitsen siksi käytän.
     
  2. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
  3. gt78

    gt78 Guest Guest

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä, tuohan näyttäisi speksien ja hinnan puolesta juuri siltä mitä tässä haetaan.

    Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan, varsinkin jos kokemusta ko. mallista!