Anttilassa todella hyviä tarjouksia!

Keskustelu osiossa 'Tarjoushylly' , aloittajana jukkava, 20.06.2002.

  1. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Näinhän se luultavasti toimii. Julkaisuoikeuksia myydään paketeissa, joissa yhden kassamagneetin mukaan ympätään sitten kourallinen näitä pahnanpohjimmaisia.
     
  2. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    "Itke vaan, se helpottaa..." ;)

    Olisinkin... ei, kun olen ihan opiskelija. Todella vaikea selittää, mitä tarkoitan. Tästäkin asiasta on kyllä ollut puhetta 5 - 10 kertaa, ihme että vasta nyt joku älähtää.

    Tässähän oli nyt ensinnäkin kyse siitä, että onko se nyt ihme, että tuollaiset 7 euron elokuvat, (tai 5 tai 3 euron, mitä niitäkin on näkynyt) ovat mitä ovat. Ellet ole huomannut, uudet julkaisut maksavat esim. Sokoksella laitanaan 29,90 euroa. DVD-soittimien yleistyminen ei siis välttämättä ole tarkoittanut hintojen tippumista, vaan (ihme kyllä) päinvastoin. Tämäkin on varsin hyvin tiedossa.

    No niinpä juuri, tästä päästäänkin siihen, mitä mieltä jo joskus aikaisemmin olin. Suomessa on niin paljon jokapäiväisiä asioita, jotka maksavat liikaa (tai jos ei "liikaa" niin enemmän kuin keskimäärin), kuten asuminen, eläminen - ruoka, palvelut, bensa jne. Ne minua harmittavat kuitenkin enemmän kuin se, että laittaa elokuvaharrastukseen rahaa! Harrastukset maksavat, ja sillä sipuli. Siitä tässä nyt on kyse, mutta eipä taida kirjoittaminen auttaa kun kuitenkin jotkut ymmärtävät taas väärin...


    No minä olin kyllä viimeinen, joka tuosta laadusta ylipäätään sanoi, kummasti vaan minun nimeni oli tähänkin tarttunut - vaikka lisäsitkin "ja muutkin"...

    Sanotaan nyt ensin, että yläpuolisessa keskustelussa ei tainnut kukaan olla eri mieltä siitä, millaista laatu oli tuossa tuoreessa Anttilan tarjouksessa. Mutta jos sinä olet, niin ei siinä mitään. En minä silti käy sinun ihmeellistä makuasi arvostelemaan. Tottahan toisille laatu voi olla erilaista, mutta tässä yhteydessä "laadulla" Plazalaiset tarkoittivat sitä, että nuo kuvat olivat selvästi erä B-elokuvia. Ja pitkälti sellaisia nimikkeitä, mitä ei ole aiemmin Anttilassa tai muuallakaan edes näkynyt.

    Sellainen klassikko kuin Crocodile Dundee II... Entäpä sitten omasta listastasi Anaconda :rolleyes: (Joka sekin voi aivan hyvin päätyä myös minun kokoelmaani) Onpas tosiaan vanha tuo lista, yli 20 nimikettä on tullut tuon jälkeen. Nämä molemmat ylittävät kyllä tuon kyseisen tarjouksen "laatumäärityksen", makuasiat ovat sitten erikseen. Tavallaan.
     
  3. Mikkoz81

    Mikkoz81 Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    842
    Saadut tykkäykset:
    3
    Uujee mukkan tarttui 7 eurolla driven :D, ois saanu jäädä kauppaan, mutta tuolla saa rispektiä kavereilta ;)
     
  4. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Mikäs mies se tämä sitten on, ei ole montaa viestiä kasassa, mutta kova on arvostelemaan. Vaikka eipä tuosta tekstistä oikein ota selkoa... :D
     
  5. Jayman

    Jayman Guest Guest

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    436
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä mihin Lipposlovakian propaganda-aineistoon viittaat, mutta itse kuuntelin noin kaksi viikkoa sitten Ylen Puhe kanavalta Tilastokeskuksen hiljattain tekemästä tuktimuksesta, jossa todettiin suurinpiirtein seuraavaa:

    - Suomessa yleinen hintataso on Euroopan huippua (syyksi lueteltiin markkinoiden pienuus ja etäinen sijainti)
    - Suomessa kokonaisverotusaste on Euroopan korkeimpia
    - Suomalaisten palkkataso on eurooppalaisittain keskiarvon alapuolella
    - Suomalaisten kokonaisostovoima on reilusti keskiarvon alapuolella (samaa tasoa Kreikan ja Portugalin kanssa)

    Ehkä pääsemme näissäkin tilastoissa ylöspäin, nyt kun EU:hun tulee lisää näitä itänaapureita :thumbsup: Saas nähdä miten pitkään Virossa on palkkataso pienempi kuin Suomessa :D

    Näiden lisäksi olen itse jostakin lukenut, että Suomea ahtaammin asutaan ainoastaan näissä maissa joissa väestön kasvua on vaikea hillitä.

    Muita Eurooppalaista huippua olevia asioita verotuksen ja hintatason lisäksi on mm. puhdas ilma, luonto ja korruption vähäisyys. Koulutuksesta voidaan olla montaa mieltä, koska perusopetus on ilmaista ja kohtalaisen laadukasta, mutta toisaalta kansainvälisesti merkittäviä huippuopinahjoja ei Suomessa ole ollenkaan.
     
  6. der komissar

    der komissar Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2001
    Viestejä:
    484
    Saadut tykkäykset:
    1
    unohdit puolet eli suberbit :thumbsup: joka "oikeasti" hinnan (playn mainio tarjous) ohella ostoperuste, vaan tää tästä.
     
  7. Tero78

    Tero78 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.11.2001
    Viestejä:
    1 032
    Saadut tykkäykset:
    0
    Äijäthän pistää off-topiccia ihan tosissaan...:D
     
  8. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Jep, samasta syystä saatan itsekin hankkia, vaikken mikään superbit -keräilijä olekaan.
     
  9. der komissar

    der komissar Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2001
    Viestejä:
    484
    Saadut tykkäykset:
    1
    jeps - vaan meitin postissa mainittiin elintärkeä _tarjous_ sana :thumbsup:
     
  10. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mitä tahansa tauhkaa saadaan menemään SuperBit-versiona huimia määriä. :D
     
  11. der komissar

    der komissar Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2001
    Viestejä:
    484
    Saadut tykkäykset:
    1
    palaan asiaan _vielä viimeisen kerran_ :D - en ole SB keräiliä ( esim halpoihin zorroihin etc en koske...) pari pakollista olen hankkinut (4 yhteensä so far - das boot se helmi) ja mulla on aina ollut joku ihmeellinen softspot tolle kalkkunalle nimeltä anaconda vaikka inhoan mm. jenniä - en tiedä - aikoinaan kävin sen leffassa katsomassa ja siitä se lähti ja nyt on SB hyllyssä ja hyvä niin ... roskaahan se on vaan olkoon ... kiitos!

    OT todella pukkaa...
     
  12. Willie Hutch

    Willie Hutch Guest Guest

    Liittynyt:
    01.02.2003
    Viestejä:
    576
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ja taas takaisin aiheeseen, vapun kunniaksi (?) junttiloista lähtee 'halpaa' Buenaa Vistaa: Dead Poets Society SE, Bringing Out The Dead, Tron 2Disc CE, End Of Days...jatkakaahan listaa... + samoja suomi-leffoja mitä risma kauppaa 45 senttiä halvemmalla eli noiden kipalehinta 9,95€.

    Ei mitään kovin uusia tarjouksia siis. Huomenna pitäisi tulla ko. kamppis voimaan mainoksien kera, mutta tänään voi käydä jo haaskalla :p.
     
  13. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    mm. The Thin Red Line oli tulossa alennukseen Anttilassa, hintoja ei näkynyt vielä.
     
  14. Raimo

    Raimo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.02.2000
    Viestejä:
    2 650
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tigerland, Thin Red Line taisi olla 12.95e ainakin huomenna jaettavassa mainoslehdessä. Jotakin HK pätkiäkin yms. oli tarjolla. Tarjoukset oli voimassa 30.4. alkaen.
     
  15. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Onko tuosta Tigerlandista mihinkään. Kun voisi tässä nyt lakon loputtua bongailla vähän ostettavia halpoja elokuvia. Eli vetääkö sotaelokuvana vertoja muille? :)
     
  16. jansku76

    jansku76 Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2000
    Viestejä:
    2 300
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllähän siitä on. Mielestäni keskitasoa parempi sotaelokuva.
     
  17. Hessu

    Hessu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.12.2001
    Viestejä:
    1 469
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tigerland oli yksi vuoden positiivisimmista yllättäjistä. Aivan mainio särmikäs ja kantaa ottava leffa; jotain mitä Joel Schumacherilta ei tosiaan olisi enää odottanut. Colin Farrell on mainio roolissaan vähän Yksi lensi yli käenpesän tyyppisenä kapinallisena. Silti leffa ei päässyt Suomessa edes teatterilevitykseen, eikä kotimaassaan Oscar-ehdokkuuksista ollut tietoakaan.

    Leffa on erinomainen ostos täyteen hintaankin, mutta mielestäni viimeistään tarjouksesta se kannattaa ehdottomasti hankkia.
     
  18. The Ring

    The Ring Charles Bronson 1921-2003 Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    1 526
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mielestäni vankkaa keskitasoa, ei huippu, mutta ei ihan huonokaan. Myin kylläkin tuon leffan heti eteenpäin, kun olin sen kerran katsonut.
     
  19. Corca

    Corca Guest Guest

    Liittynyt:
    28.05.2001
    Viestejä:
    2 244
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joops olihan tuolla ihan käypiäkin julkaisuja kohtuuhintaan.
    Itse kaappasin seuraavat kainaloon:

    -Thin Red Line 12.95€
    -Majestic 9.95€
    -Cocktail 9.95€

    Pyörittelin kädessäni 9,95€ hintaista Glass House(Diane Lane ja Stellan Skargård)-jännäriä...jossain oli leffaa kehaistu mutta jäi lopulta hyllyyn. Kukaan katsonut pätkää?

    Travoltan: Pelon ilmapiiri(Domestic Disturbance) ja Douglasin: Älä Sano Sanaakaan(Don't Say a Word)-leffoista suosituksia tai teilauksia otetaan vastaan, molemmat jäivät hyllyyn pienen säätämisen jälkeen
     
  20. loysa

    loysa Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.11.2002
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tampereen ykkösessä oli eilen vinot pinot Minority Reporttia (toivottavasti) alennusmyyntiä odottamassa. Onko kukaan käynyt katsomassa mihin hintaan niitä nyt saa?