Itsellenikin tarttui memento tuohon hintaan .. näytti kuuluvan Egmontin Cinema Club-sarjaan johon kuuluu myös Lock, Stock and two smoking barrels ja Donnie Brasco.
Täytyy käydä siellä huomenna, toivotaan että olisi vielä jäljellä. Kävin tänään itäkeskuksen anttilassa ja siellä ei ainakaan ollut suklaa-amelieta
No enpä tiedä... Vaimoehdokas ainakin tykkäsi kun olin ostanut hänelle rasian hyviä suklaisia sydämiä Rehellinen kun olen, niin oli loppujen lopuksi paljastettava mistä suklaat olivat peräisin...
Kaisaniemen Anttilasta on loppu, graniitti antilasta löyty aamulla mutta ei ollut viel hinta lappua. Onneksi kun koulun jälkeen katsoin niin 9,90 plussa kortilla ja heti lähti kotiin
kävin turun kodin ykkösestä tänään kolmen jälkeen ostamassa tuon 9,95 le Fabuleux destin d'Amélie Poulain elokuvan suklaa boxin, 4kp noita jäi enää hyllyyn. tarjous oli voimassa vain plussakortilla.
No voe voe Mä ryntään heti aamuysiltä sinne graniittianttilaan mutta pahoin pelkään että ne on myyty loppuun tän päivän aikana. Sitten olis vielä tunnelin anttila mutta jos ei sielläkään ole niitä niin :weep:
Ainakin noin puoli viiden aikaan oli tunnelin anttilassa vielä pöytä täynnä (tai ainakin kymmenittäin )!
Kas kun ei olla sitten törmätty jos puoli viiden aikaan olet siellä ollut Enivei. Käväsin ennen tunnelin anttilaa siellä Kaisaniemessä josta ne tosiaan oli loppu. Kysäsin siitä myyjältä että onko tulossa lisää, mutta eipä ole. Tyttö katsahti siinä samalla tietokoneelle ja kertoi että melkeinpä kaikkialla muualla on yli 50 kappaleen verran. Mainitsi siinä ainakin Variston, ja tosiaan oli tuolla tunnelissakin joitakin kymmeniä. Tuli siinä samalla hommattua plussakorttikin, joka tosiaan maksoi sen 8,40, eli elokuvan hinnaksi tuli sitten loppujen lopuks melkein se normaali hinta :hitme: Tulipa paljon "siinä" sanaa..
Samaan Cinema Club -sarjaan kuuluu mm. "Voi Veljet Missä Lienet ?", "Jackie Brown" ja "Valomerkin Jälkeen (One Night At McCool's)", joista viimeinen muuten yllätti meikäläisen pahemman kerran. Itse ainakin tuli naurettua useammassa kohtaa oikein ääneen. Suosittelen,jos ette ole nähneet.
Itselläni kulkee kylmät väreet selkää pitkin joka kerta kun näen Amelie-DVD:n tavaratalon hyllyssä... siinä naisen katseessa on jotain pirullista ja häiritsevää :weep:
Ahh tuon niin ihanan Amelie pakkauksen bongasin Jumbon anttilasta, jonne noita jäi vielä läjäpäin sekä VHS:iä (tosin kuka niitä kaipaa?), että myös DVD:tä Hinta todellakin kohdalla. Ilmeisesti se on niin, että hyvää kannattaa odottaa!! :love: