Amerikkalaista jalkapalloa ilmaiseksi

Keskustelu osiossa 'Satelliitti-TV' , aloittajana milie, 02.12.2010.

  1. milie

    milie Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2002
    Viestejä:
    118
    Saadut tykkäykset:
    0
    Useat kyseisen lajin (entiset) harrastajat ovat ihmetelleet sitä, miten minä voin katsoa NFL jenkkifutista livenä joka su-ma yö. Tässäpä vinkit niille, joita kyseinen laji kiinnostaa.

    NFL ammattilaismatseja tulee sarjakauden aikana kaksin kappalein joka sunnuntai-ilta klo 20 alkaen. Kyseessä on feed, jolla palvellaan Kyprosella majapaikkaansa pitävää Middle East TV:tä ja ohjelmatiedot löytyvät osoitteesta http://www.metv.org/dsp_prog_calMo.cfm (ensi sunnuntaina näyttää tulevan ensin Jacksonville Jaguars vs. Tennessee Titans ja sen jälkeen Atlanta Falcons vs. Tampa Bay Buccaneers). Feed ei ole suojattu ja sen saa helposti näkyville. Suuntaa ensin lautanen kohti Telstar 12:a (suunnassa 15 west). Tuohon riittää aivan tavallinen lätty. Minulla on Toroidal 90, joka vastaa 90 cm tavallista lautasta ja sillä näkyy hyvin. Tämän jälkeen vastaanottimeen haku päälle tai manuaalisesti syötetään seuraavat tiedot: taajuus 12572, pystypolarisaatio, symbol rate 4285, FEC 3/4. Normaalisti tuolta kanavalta ei tule lähetystä, mutta suunnilleen klo 19:30 sunnuntaisin alkaa NFL Pregame Show ja sitten itse matsit. Ja mukana ovat vieläpä alkuperäiset mainoskatkot amerikkalaisine mainoksineen.

    Jos haluaa tärvellä euroja, voi tietenkin tehdä sopimuksen Viasatin kanssa, josta ammattilaismatseja näkyy näkyy myös tai sitten voi tehdä sopimuksen Canal Digitalin kanssa ja silloin näkee College Football matseja ja NFL Pregame Show:n, muttei itse NFL-matseja. Tuolla feedin katselulla NFL-matsit nakyvät siis ilman, että euroja tarvitsee laittaa riviin yhtäkään. :thumbsup:
     
    Viimeksi muokattu: 03.12.2010
  2. Tallaaja

    Tallaaja Guest Guest

    Liittynyt:
    27.04.2009
    Viestejä:
    100
    Saadut tykkäykset:
    0
    Senverran täytyy korjata että Telstar 12 on positiossa 15 West eli 30 astetta enemmän lännen suunnassa.Joskus on itsekin tullut seurattua kys.lajia juuri tästa samasta satelliitista.
     
  3. milie

    milie Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2002
    Viestejä:
    118
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hups, näin ne ilmansuunnat menee sekaisin. Hyvä, etten väittänyt Telstarin olevan suunnassa 15 north :p