Aloittelijan ongelma? Mikä nyt oikeasti paras väri millä maalata "valkokangas" Niin ristiriitasta tietoa löytyy!

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana Pecca40, 19.12.2013.

1. Pecca40

Pecca40 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin optoman 3d tykin ja tarkoitus olisi itse tehdä valkokangas, mutta näin aloittelijalla pulma että maalaanko harmaan sävyiseksi vai mustaksi eli mikä sävy. Sävyn pystyn saamaan ihan millasen vaan ja korkeapaineruiskulla maalamaan todella laadukkaan pinnan (olen maalaamo yrittäjä). Elikkäs vinkkiä tarttis. Tarkoitus olisi tehdä pinta MDF levylle.

2. latexii

latexii Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    628
    Viimeksi muokattu: 19.12.2013
  3. Pecca40

Pecca40 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos vinkistä, alampa selvittää maalia

4. Pecca40

Pecca40 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eipä saa Oulusta värejä. Ja suunnitelmissa oli maalata ruiskulla. Oon lukenu sieltä täältä ohjeita. Jotkut moittii että harmony499 ei sopis DLP projektorille hyvin, vaan pitäs olla puhtaan valkoinen. Just kokeilin heijastaa projektorin kuvaa seinälle (tavallinen maalarinvalkoinen) Ja siihen kokeilin puhtaan valkeaa paperia niin en tykännyt kuvasta. Ajattelin sävytää valoista maalia harmony499 sävyksi ja kokeilla sillä. Taitaa olla niin paljo ohjeita kuin käyttäjiä ja itse etittävä omaa silmää miellyttävin vaihtoehto

5. makemich

makemich Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    269
    Jos valkoinen tuntui huonolta G499 voi olla kokeilemisen arvoinen, F499 on jo aika vaalea.