Alennuskupongit ja -linkit

Keskustelu osiossa 'Tarjoushylly' , aloittajana Xaeron, 08.08.2004.

  1. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kauanko nämä voucherit ovat voimassa?
     
  2. Keaton

    Keaton Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    616
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin kauan kun toisin mainitaan.

    "This promotion is intended for exclusive use by customers of Natwest Child Trust Fund. We reserve the right to cancel/discontinue the promotion/orders where we believe the site has been used fraudulently."
     
  3. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Laitetaanpa tällekin puolelle jos joltain jäänyt huomaamatta. Eli tuolta reestit-muttonin kautta menevällä alelinkeillä tilausta tehtäessä luottokortin numeronsyöttösivu ei yllättäen olekaan suojatulla yhteydellä. Kannattaa siis välttää tai ainakin olla tarkkana tämän kanssa.
     
  4. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei pelitä...
     
  5. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    En tarkoittanutkaan juuri tuota, vaan tuon reestit-muttonin kautta toimivia tällä hetkellä toimivia linkkejä, vaikkapa tuota http://www.reestit-mutton.co.uk/cdwow4.html.
     
  6. DVD_fan

    DVD_fan Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2000
    Viestejä:
    915
    Saadut tykkäykset:
    1
    Reestitin ongelman voi kiertää. Mennään CD-Wowiin ko. linkin kautta, osoitteena pysyy reestit. Avataan vain aktiivinen frame jolloin osoiteriviksi tulee CD-Wow. Edetään tilauksessa ja sopivassa vaiheessa tilausta lisätään S http:n perään, tilaus säilyy. Itse tein sen syötettyäni punnan alennuskoodin, toiminee aiemminkin, nyt odotellaan meneekö tilaus läpi.
     
  7. Darth Saul

    Darth Saul Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hitto vie! :thumbsup:

    En tiedä, että ovatko kaikki jo huomanneet tämän, mutta itse ainakin yllätyin että nämähän futaavat ihan nätisti noiden toisten alennustenkin kanssa!

    Siis, ensin alennuslinkillä putiikkiin (- 1£) ja sitten checkoutissa voucheria (JÄLLEEN -1£).
    COOOOL!!!
    Hyvä homma.

    Muistaakseni jotkin aiemmat voucherit eivät pelittäneet tällä tavalla, vaan niissä piti käyttää erityistä linkkiä, millä taas ei saanut tuota toista alennusta.
    Mutta nyt sieltä näköjään saa tupla-alennuksen.

    Kiva juttu, kukkaro tykkää.

    Ja minä tykkään Michael Jackson: Ultimate Collection (4CD+DVD) -boksista. :D
    (piti hankkia äijän "not guilty"-päätöksen kunniaksi)
     
  8. Fenix

    Fenix Guest Guest

    Liittynyt:
    12.08.2003
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    2
    Ongelma onkin siinä, että tuollainen "tupla-alennus" on cdwow:n säännöissä kielletty ja tilaukset perutaan nykyään järjestäen (ainakin minun tekemäni) :weep:
     
  9. code.666.

    code.666. Guest Guest

    Liittynyt:
    29.04.2003
    Viestejä:
    1 226
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllä toimii, mutta ne tilaukset tullaan myös peruuttamaan.
     
  10. Darth Saul

    Darth Saul Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    0
    No voihan *****.

    Miksi sen tilauksen sitten pystyy sinne syöttämään, kun kerran ennen se oli teknisesti estetty?
    No joo, punta sinne tai tänne, eihän se maailmaa kaada. Mutta kyllä minusta on niin, että jos tilauksen pystyy ihan hakkeroimatta tekemään, niin sitten se on ihan virallisesti tehty tilaus.

    Ei varmaan olisi liian vaikeaa laittaa jotain skriptiä sinne laskemaan, että kuinka paljon alennusta on annettu, ja ilmoittaa jos on tehnyt jotain väärin tilatessa?
    Nyt ainakin e-mailiin on tullut tilausvahvistus ja ilmoitus onnistuneesta transaktiosta, joten kohtuullisen monimutkaista tuon peruuttaminen sitten lopulta on, ainakin verrattuna siihen, että sen pystyisi parilla koodirivillä estämään jo tilausta tehdessä...

    Olen vihainen. :grr:
     
  11. Fenix

    Fenix Guest Guest

    Liittynyt:
    12.08.2003
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    2
    Itse en ole kyllä kertaakaan törmännyt mihinkään esteeseen, vaan aina olen pystynyt yhdistämään linkin ja voucherin... nyt vain peruuttavat kaikki tuollaiset tilaukset.

    Saattaa mennä useampikin päivä ennen kuin ilmoitus peruutuksesta tulee (aina ei ole ilmoitusta edes tullut, vaan olen tililtä huomannut rahojen palautuksen).
     
  12. Mikis

    Mikis HD all the way Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    701
    Saadut tykkäykset:
    0
    IMHO ehkä hieman turha rutista, kun tiedät kuitenkin, että nuo linkki+voucher yhdistelmät ovat heidän säännöissään kiellettyjä.
     
  13. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Totta, mutta olen kyllä Saulin kanssa samoilla linjoilla. Jotenkin tuntuu typerälle, että noin iso firma ei noita pyri estämään jo sivuilla. Varmaan vapauttaisi resursseja aika reilusti.

    Tilasin juuri äsken itse Kalifornian hintaan 2,99 ;) ja kahdella alella. Katottaan miten miehen käy :)
     
  14. Cosmo

    Cosmo ningjing zhi yuan Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.12.2000
    Viestejä:
    1 704
    Saadut tykkäykset:
    18
    Kaikki koodit joilla -20% Deepdiscountdvd:stä alennusta.

    Offer valid from 6/17/05 through 6/25/05.

    DVDTALK
    USATODAY
    KLSX
    BARGAINFLIX
    SUMMERSALE
    PRICESEARCH
    DEEPDISCOUNT
    DVDSALE
    BARGAINFLIX
    WCKG
    GOOGLE
    SUPERSALE
    DVDL617


    Niin ja koodia voi käyttää vain kerran per asiakas, mutta onhan noita koodeja jo ihan tarpeeksi..
     
  15. konCept

    konCept Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitän, tuli sitten tuoltakin lopulta tehtyä ensimmäinen tilaus. Harmi vain, että euro oli näemmä heikentynyt jo 1.19 jenkkitaalaan. Criterionit tulivat tosin silti halvemmaksi tuolta kuin Wow'sta.
     
  16. SmiL

    SmiL Uusi jäsen

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    280
    Saadut tykkäykset:
    0
  17. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Liittynyt:
    27.03.2004
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    5
    Jos joku ei tuota kaavaketta viitsi täyttää, niin tässä olisi pari voucheria kun ei itse tule käytettyä niitä :)


    Koodi:
    http://www.cd-wow.com/?affid=15317
    deee0-24c3f-ebee3-d71c8
    1b732-2da4b-7b3e5-854c3
     
  18. supa

    supa Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.08.2000
    Viestejä:
    2 108
    Saadut tykkäykset:
    4
    Osoite ei muutu http:sta mihinkään, koska tuo tilausprosessi tapahtuu tuon reestitin framesetin sisällä. Mutta jos katsoo varsinaisen transaction-sivun tietoja, niin sieltä näkee että sivu on ladattu https:aa käyttäen (https://select1.worldpay.com/wcc/transaction).
     
  19. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 424
    Saadut tykkäykset:
    10
    Kun tilaatte cdwow:sta leffoja niin huomioikaa se että nykyään kun tuonne .comin puolella ei voi käyttää kuin yhtä (1) alennus koodia/linkkiä kerrallaan, niin Saksan ala-sivujen kautta tehdyt tilaukset (käyttäen 2€:n alennus linkkiä) tulevat jonkin verran halvemmiksi. En tiedä vieläkö tuon Saksan ala-sivun kautta menevät nuo linkki+koodi yhdistelmät läpi, mutta kokeilemallahan tuokin selviää. :cool:

    Hinnat menevät esim. .com=9.99£-1£=8.99£=13.35€ kun taas .net=14.99€-2€=12.99€ (Kyseessä siis saman tuoteen hinnat) Eli eroa kertyy .netin hyväksi huikeat 35 centtiä, säästöä se on tämäkin. :king: Tosin tuolla .net puolella ei ole aivan jokaista .comin puolella myytävää leffaa, mutta suurin osa kyllä löytyy.

    Kattava kokoelma alennus koodeja ja linkkejä löytyy täältä.


    Tiedetään, tiedetään... eihän tuo 35 centtiä ole mitään.
     
  20. Marski79

    Marski79 Guest Guest

    Liittynyt:
    10.06.2003
    Viestejä:
    536
    Saadut tykkäykset:
    0
    36 senttiä!