46" Telkkaria max 1500e hintaluokassa

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana Sotamise, 25.09.2010.

  1. Sotamise

    Sotamise Guest Guest

    Liittynyt:
    24.09.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Morjesta, olen tässä pidemmän aikaa pähkäillyt telkkarin hankintaa 1000-1500e hintaluokassa, mutta valinnan vaikeus on suuri.
    ExpertExpoilla käydessäni tein varauksen Philips 46PFL7695H telkkarista sillä mainostivat sen olevan niin tajuttoman halpa, 1799e normi hinta ja messu hintaan 1399e + Philips BDP7500B2 pluuray soitin päälle, telvision hankinta aikaa on tämän kuukauden loppuun asti (siihen saakka saan vielä ostaa messu hinnalla), mutta onko tuo philipsin teevee kuitenkaan hankinan arvoinen kun vaihtoehtoaja tuntuu olevan.

    Tässä televisiot joita olen vähän katsellut sillä silmällä :love:

    Philips 46PFL7695H...........1399€ Expert
    Samsung UE-46C6005...........1288€ KoneBox
    Samsung UE-46C6715...........1498€ KoneBox
    Samsung LE-46C755.............11399€ ONOFF
    Samsung UE-46C6735...........1499€ ONOFF
    SHARP LC46LE810E...........1299€ ONOFF
    Sony KDL46EX503...........1229€ VeikonKone
    Sony KDL-46HX700.........1500€ MarekSound

    Pyytäisnkin apua että mitä malleja yllä olevasta listasta voidaan pudottaa heti kättelyssä pois ja mitkä pistetään tarekmman syynäämisen alle.

    Tässä vielä toiveta ominaiusuuksista ja liitännöistä

    Ominaisuudet
    - Virtalähteettömälle usb kovalevylle tallennus
    - Matta / heijastamaton paneeli
    - Nopea kanava ja valikko surffaus
    - Selkeä kaukosäädin
    - Input lagin määrä (mikä olisi sopiva pelejä ajatellen)
    - Hyvä SD kuvanlaatu (perus tv lähetys)
    - DVB-T2 tuki

    Liitännät
    - RCA audio out (takana)
    - 3.5mm audio out plug
    - 3x HDMI (1.4)
    - PC (vga)
    - 1x Scart
    - USB (takana)

    Telkkarin käyttö tulee olemaan perus tv lähetys katsomista, bluray leffoja, autopelien pelaamista htpcltä ja ohjelmien sarjojen / leffojen katsomista tietokoneelta, teeveeseen tulee myös kytkettyä kotiteatteri sarja joten tv lähetyksen äänen ulos saaminen vahvariin pitää löytyä jokseenkin fiksusit (jostain telkkarista olen kuullut mainittavan että jos äänet on kytketty kuulokeliitäntään ei enää voluumen säätämien kaukosäätimestä vaikuta :O )

    Niin ja kiitokset kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan!
     
    Viimeksi muokattu: 26.09.2010
  2. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla oli tuossa samankaltainen tilanne aiemmin ja päädyin Sampan C755 46" malliin. Voin suositella lämpimästi. Kaikkia noita ominaisuuksia ei taida tarjota mikään ehdokkaista mutta minä ainakin olen helkkarin tyytyväinen tähän.
    Pleikkaripelaamista ja PCpelaamista harrastan tämän näytön kautta ja input lag on kohtuullisen pieni.
     
  3. akke

    akke Guest Guest

    Liittynyt:
    06.08.2010
    Viestejä:
    18
    Saadut tykkäykset:
    0
    samoilla ominaisuuksilla olis kans telkku haussa. ja lg 47tuumaset mallit kiinnostas myös. =)