3-tie-erillissarja

Keskustelu osiossa 'Autohifi' , aloittajana Yorcci, 11.10.2006.

  1. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Äänenlaadullisesti ei ole hyvä vaihtoehto sijoittaa diskantteja ja keskiäänisiä eteen ja midbassoja taakse. Paremman lopputuloksen äänenlaadullisesti ja muutenkin saa sijoittamalla kaikki elementit matkustamon etuosaan. Ja takakaiuttimet huonontavat sitten lopputulosta, olivat mimmoiset vaan. Itse laittaisin hyvälaatuisen 2-tie--erkan, esim. Rainbow Germanium, eteen ja sille sitten hyvälaatuinen vahvistin. Ne etukaiuttimet kuuluvat kyllä sinne takapenkillekkin. Ja lopputulos on siis parempi niin etu-, kuin takapenkkienkin osalta kuin jos takanakin olisi kaiuttimet.
     
  2. Fivepointone

    Fivepointone Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2008
    Viestejä:
    84
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen tuota kyseistä 2-tie erillissarjaa katsellut, mutta mitä vahvistinta suosittelisit?

    Ja vielä lisäkysymys:

    onko mitään järkeä laittaa avoautoon subwooferia takakonttiin? miten mahtaa sieltä kuulua.

    Itseltä löytyy Ground Zero Radioactive + GZTA1.1200m setti...
     
  3. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vaikkapa DLS:n Classic-sarjalainen tai Genesiksen Profile-sarjalainen. Ground Zeron Uraniumitkaan ei oo pahoja...
     
  4. Onin.fi

    Onin.fi Guest Guest

    Liittynyt:
    01.10.2010
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Audiotopin ATM 16/3 P Pulse sarjalainen kuuluu samaan sarjaan, josta on Audiotopin kokeilu (ATM 13/2P) ollut joskus Autosound lehdessä. Jakosuotimet on myös tässä sarjassa muokattavissa. Autosoundin jutun voi myös lukea Audiotop.fi verkkosivuilta : http://www.audiotop.fi/?id=7 :thumbsup: