24 (MTV3 / SubTV)

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana glottis, 08.09.2002.

  1. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Sanokaapas näiden kausiboxien ostajat, että katsotteko kauden ensin muiden mukana liiskaamalla netistä jaksot vai odotatteko boxeja? Kun tuli tuossa mieleeni kun joku kyseli Season 2 boxia ja rupesin miettimään, että 24 on kyllä niin kertakäyttö sarja kuin olla ja voi. Ei tulisi mieleenikään katsoa sitä uudestaan. Mites muilla?
     
  2. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ykköskauden kohdalla odotin boxia eli en katsonut yhtään jaksoa TV:stä tai liiskaamalla netistä. Katsoin ykköskauden putkeen viime joulun pyhinä. Jälki käteen on vaikea kuvitella, että olisin pystynyt katsomaan sarjaa vain yhden jakson viikossa. Mielestäni sarja toimi paljon paremmin kun pystyi katsomaan montakin jaksoa putkeen.

    Season 2:sta en ole katsonut jaksoakaan, tosin kaikki jaksot löytyvät "hallustani". En tietenkään ryhdy maksamaan 50 euroa boxista, mutta jos saisi yhtä edullisesti kuin Season 1-boxin (vähän päälle 20euroa), niin ehdottomasti ostaisin boxin itselleni.

    Kyllä tuo Season 1 tulee katsottua uudestaan jossain vaiheessa!
     
  3. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    Ite katsoin puoleenväliin eka kautta kolmoselta, kunnes playltä tipahti luukusta ja katoin alusta dvdeen läpi.

    Kakoskauden katsoin DVDeenä ennen kuin se ehti kolmoselle tulla. Täytyy sanoa että uudelleenkatseluarvoa löytyy, koska en muista tällähetkellä ollenkaan kakoskauden tapahtumia enään. Aloitinkin tässä vähän aikaa sitten katselemaan sitä uudelleen läpi. Aika nopeasti unohtaa, kun sen katsoo kohtuu nopeasti(nopeasti eteneviä tapahtumia) putkeen. Yritän nyt kattella sen loppuun sopivasti ennen kolmannen kauden r2 julkaisun ostoa. Eli itse pidän boxeja kohtuu suuressakin arvossa.

    Että näin. :naminami:
     
  4. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Bokseja kun hommailee niin ei aina tarvi sitten vinkua, että "koskahan näyttävät uusintana sen sen sarjan?! Toivottavasti pian, sillä se oli aikanaan niin hyvä sarja!".
     
  5. marko

    marko Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.01.2001
    Viestejä:
    1 772
    Saadut tykkäykset:
    17
    Enpä ole ostanut noita kausibokseja, mutta netistä on ladattu kolme kautta. Ennen kolmannen kauden alkamista tuli aikaisemmat kaudet uudelleen katsottua, noin niinkuin kertauksena, vaikka sarjassa ei olekkaan mitään kaudesta toiseen jatkuvaa juonta. Ja todennäköisesti ennen neljännen kauden alkamista tulee nuo aikaisemmat kaudet katsottua suhteellisen nopeaan tahtiin.


    Todennäköisesti kymmenen vuoden kuluttua, haikeana muistelee kuinka uskomatoman hyvä sarja "24" olikaan, ja haluaisi nähdä sen uusintana. Sitten jos/kun sarjan näkee toteaa todennäköisesti, että hitto mitä roskaa tuokin oli, tulisikohan toiselta kanavalta jotakin katsomisen arvoista.
     
  6. zip51

    zip51 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.06.2004
    Viestejä:
    46
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko niin, että Season 1 boxia ei ole kuin DD 2.0 -äänillä? Olin jo Anttilassa boxi kourassa, mutta nuo äänet huomattuani pistin takaisin hyllyyn.
     
  7. big j

    big j Tuotantoarvot kohdillaan Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    3 420
    Saadut tykkäykset:
    137
    Ykköskautta ei saa kuin 2.0 äänillä. R1 versioon pätee sama seikka.
     
  8. zip51

    zip51 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.06.2004
    Viestejä:
    46
    Saadut tykkäykset:
    0
    No voi harmitus, pitänee tyytyä siihen.
     
  9. The_Daywalker

    The_Daywalker Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2003
    Viestejä:
    1 003
    Saadut tykkäykset:
    2
    DVD-UUTISIA:
    Britti MEGA-boxi sisältää kaudet 1-3, varmaan aikaan 4 kauden jälkeen myös tulee Boksi joka sisältää vuorostaan kaudet 1-4

    Tässä Boxissa on 1-3 kaudet:
    [​IMG]
     
  10. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Paljonhan on lootalla hintaa?
     
  11. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Rapiat 75 puntaa on tuolla 24 season 1&2&3 -lootalla hintaa Play.comissa.
     
  12. hiirituoli

    hiirituoli Guest Guest

    Liittynyt:
    30.06.2003
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    1
    Lootaan liittyen.. 3. Kausi psoiler mukana.
    Jopas ovat spoilaavat kannet lootassa. Etenkin 2. Kauden cliff-hanger lopun jälkeen Presidentti Palmerin kuva 3. kauden puolella voi tehdä hyvää, jos ei ole edes nähnyt 2. kautta kokonaan. Tai jopa 1. kautta.

    3. Kausi tuli nyt katsottua ja aika hyvää huttua kokonaisuudessaan. Loppuun odotin hieman enemmän jännitystä, mutta ehkä parempi näin.
     
  13. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    24:n kolmas kausi on kyllä ylivoimaisesti viihdyttävintä tv-sarjaa, jota olen nähnyt. Menoa on vähintään riittävästi. :thumbsup:
     
  14. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    [​IMG]
    Eivät ole hullumman näköisiä hyllyssä. :)
    Ite olen nyt toisen levyn puolessa välissä menossa, ja täytyy sanoa, että viihdettä ja tuttua laatua sitten 1. kauden. Kakkoskauteen en ollut niin tyytyväinen(vaikka olihan sekin ihan ok), mutta tässä on sitä samaa, osittain jopa parempaa mitä ykköskausi sisälsi. Vauhdikasta menoa, ja ei minusta ainakaan ennalta arvattavaa. Tiukkoja ovat juonenkäänteet kuten aina. Hyvä homma.

    Täytyy ottaa kantaa niiden puheisiin, joka on pitänyt tätä ennalta-arvattavana, että olettepa hyviä arvaamaan. Itse pitäisi todella miettiä todennäköisyyksiä kynän kanssa, että arvaisin mitä tulevan pitäisi. Mieluummin katselen tyytyväisenä tietämättä. Katselen nyt rauhassa loppuun ja pitää tehdä sitten lopullinen arvio, mutta tähän mennessä(ehkä vähän yskivän alun jälkeen) olen pitänyt näkemästäni. :thumbsup:
     
  15. Imlego

    Imlego Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2003
    Viestejä:
    1 416
    Saadut tykkäykset:
    2
    Katsoin eilen neljännen jakson ja olen pitänyt minäkin: sanoisin näiden muutaman katsotun jakson perusteella parhaaksi tuotantokaudeksi, mutta saa nähdä mihin tuo tuosta kääntyy. Itse pidän siitä, että henkilöhahmoja ja draamaa on tuotu vähän enemmän esiin.
     
  16. Mkone

    Mkone Guest Guest

    Liittynyt:
    30.11.2002
    Viestejä:
    368
    Saadut tykkäykset:
    0

    Laittasit oikeaan järjestykseen ne
    1 kausi 2 kausi 3 kausi :) :) :) :thumbsup: :thumbsup:

    Eikös se 4 kausi ala jenkeissä Tammikuussa 2005 vasta :OI :OI :OI
     
  17. kumiankka

    kumiankka Guest Guest

    Liittynyt:
    19.10.2003
    Viestejä:
    55
    Saadut tykkäykset:
    0
    6:teen jaksoon olen päässyt ja todellakin mahtavaa viihdettä! Ainut asia joka ärsyttää on Kimin hiukset...

    :naminami:
     
  18. peter69

    peter69 Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.09.2002
    Viestejä:
    950
    Saadut tykkäykset:
    0
    Season 3:lle ehdottomasti plussaa siitä että Kim tekee vain kerran jotain "perinteistä".

    Itse perusjuoni oli kyllä mielestäni aiemmista seasoneissa parempi, muutenkaan tässä seasonissa ei enää ollut niin voimakasta fiilistä katsoa "vielä yksi jakso lisää".

    Nyt odotetaan sitten mielenkiinnolla Spooks season 2:sta..

    Petri
     
  19. Sabbe

    Sabbe Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    736
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä 24 on parantunut kokoajan, s2 oli jo jonkin verran parempi kuin s1 mutta s3 on kyllä paras.

    Juoni oli mielestäni kiinnostavin kolmannella kaudella kaikin puolin ja siinä oli loistavia uusia hahmoja mukana (Salazarit esim.). Tämän lisäksi kolmoskaudella oli dramaattisin tilanne, minkä olen ikinä nähnyt televisiossa.

    Siinä oli muutama muukin suht dramaattinen tilanne, mutta kuitenkin.

    Odottelen innolla neloskautta kyllä, on käsikirjoittajilla haastetta nyt vähän enemmän. Uuden jutun teko vaikeutuu, kun on kolme kautta mennyt. Varsinkin kun sen pitäisi olla vähintään yhtä kiinnostava kuin edelliset kaudet.
     
  20. Imlego

    Imlego Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2003
    Viestejä:
    1 416
    Saadut tykkäykset:
    2
    Olen samaa mieltä, vaikka olenkin vasta kolmoskauden alussa. Mutta tältä kuitenkin näyttäisi, että 24 parantaa koko ajan kuin sika juoksuaan.

    Neloskausihan tulee olemaan aikalailla erilainen. Oheinen ei sisällä juonipaljastuksia, mutta yleistä neloskauteen liittyvää:

    Kaikki näyttelijät Kieferiä lukuun ottamatta on potkittu pois ja ovat sarjassa korkeintaan vierailevina tähtinä - ainakin minun oletusten mukaan tämä tarkoittaa sitä, että Jack lähtee matkustelemaan jonnekin. Lisäksi neloskaudella aikovat tehdä ainakin yhden kaksituntisen jakson.