Äänen pätkiminen ja kuvan värinä

Keskustelu osiossa 'Procaster' , aloittajana lhamalai, 27.01.2008.

  1. samsamsam

    samsamsam Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.04.2004
    Viestejä:
    495
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuota korruptoitumista mahdollisesti aiheutti laitteen odottamattomat kaatumiset, jolloin se buuttasi itsensä. Uusin softaversio lupaa korjaavan tätä ongelmaa. Ainakin mulla korruptoitumiset ovat vähentyneet, muttei aivan täysin poistuneet.
     
  2. Sivuosaoskari

    Sivuosaoskari Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2005
    Viestejä:
    82
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vastaus omaan kysymykseeni: Ei ole mahdollista pelastaa korruptoitunutta tiedostoa, eikä kannata edes yrittää. Yritin eilen leikata pilaantuneesta tiedostosta "huonoja" paloja pois. Seurauksena oli, että boxin tiedostonhallinta hukkasi KAIKKI tallennetut ohjelmat (n. 200 gigaa). Onneksi suurin osa oli varmuuskopioituna ulkoisella kovolla. Sitten piti alustaa boxin kovo ja tunkea ulkoiselta kovolta ohjelmat takaisin boxiin.
     
  3. al147

    al147 Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2012
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on tullut procasterin digiboksiin ilmeisesti sama jänniteregulaattorivika kuin monella muullakin. Kuva on sahalaitaa ja boksi ei tottele kaukosäädintä. Boksi on PVR-6500C special edition, regulaattori tyyppiä IL1117-1,5 ja kotelotyyppi SOT-223. Jos alkuperäinen regulaattori kannattaa korvata jollain paremmalla, niin mikäköhän se olisi ja mistä sellaisen voisi saada? Jäähdytyssiili olisi ilmeisesti myös tarpeellinen.

    Itse olen ajatellut boksin korjata, mutta mikäli Tampereen seudulla joku on näitä korjaillut, niin mielelläni annan tämänkin korjattavaksi. :)
     
  4. Loste

    Loste Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ikivanha aihe, mutta kaipaisin myös apuja, kuten yllä.
     
  5. al147

    al147 Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2012
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oman laitteeni vein korjattavaksi Tampereen TV-huoltopisteeseen. Kuntoon tuli, ongelma oli siellä tuttu. Regulaattori korvattiin sillä virrankestoltaan kestävämmällä palikalla, josta tässä viestiketjussakin on ollut puhetta.