Play

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем Proximo_X, 18 сен 2004.

  1. Tomppa-

    Tomppa- Guest Guest

    Регистрация:
    23 ноя 2004
    Сообщения:
    760
    Симпатии:
    0
    Muutaman päivän eroavaisuudet matkalla ovat aivan normaaleja, eli kannattaa odotella vielä.
     
  2. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.954
    Симпатии:
    954
    Postin toiminta on metkaa: Jos tilaa samaan aikaan monta tuotetta niin ne tulevat eri päivinä perille mutta jos tilaa eri päivinä niin ne voivatkin tulla samana päivänä perille. :hitme:

    Odota rauhassa maanantaita...

    Ja anteeksi ylläpidolta että taas puhutaan postin kulusta kauppapaikassa.
     
  3. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Регистрация:
    27 мар 2004
    Сообщения:
    2.730
    Симпатии:
    5
    Tilasin alkuviikosta Playltä Babylon 5 The Complete Universe boksin, joka postitettiin 13.12. Nyt kun katsoin Order Historya, niin tilauksen status on 'Ee430429134gb: 15/12/2006'. Mitähän tuo oikein tarkoittaa? Koskaan aikaisemmin en ole mitään tuollaista ole huomannut.

    Edit: Jahas, eipä tuota boksia ilmeisesti sittenkään ollut postitettu 13. päivä vaikka status silloin oli jo Posted, sillä juuri tuli Playltä ilmoitus että tilaus on postitettu.
     
  4. Tomppa-

    Tomppa- Guest Guest

    Регистрация:
    23 ноя 2004
    Сообщения:
    760
    Симпатии:
    0
    Ei minullekaan ole tullut tilauksestani mailia, vaikka tilaushistoriassa tuotteen kohdalla lukee "Posted". Tilasin eilen, sivujen mukaan postitettu tänään. En ole aikoihin tilannut Playsta tätä ennen, joten en muista miten siellä ennen toimittiin, mutta ainakin CDWOW tuntuu lähettävän vahvistusviestin lähetyksestä vasta reilusti jälkikäteen. Eli kun tieto lähetyksestä on näkynyt "omilla sivuilla" jo päivä tai pari aiemmin.
     
  5. jrask

    jrask Guest Guest

    Регистрация:
    22 ноя 2004
    Сообщения:
    99
    Симпатии:
    0
    Parista viimeisestä tilauksestani on myös jäänyt tulematta tuo "order posted" sähköposti, tavarat ovat kyllä loytäneet perille. Varmaan joku tekninen ongelma systeemissä joka lähettää tuon viestin.
     
  6. Tomppa-

    Tomppa- Guest Guest

    Регистрация:
    23 ноя 2004
    Сообщения:
    760
    Симпатии:
    0
    No nyt juuri tuli vahvistusviesti postituksesta.

    Tilaus jätetty 14. päivä, sivujen mukaan postitettu 15. päivä ja nyt 17. päivä tuli vahvistusmaili. Samapa tuo, toivottavasti ehtii jouluksi vaikka hieman epäilenkin.
     
  7. alspe

    alspe Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    9 окт 2006
    Сообщения:
    4.232
    Симпатии:
    1
    Joo tulipa itsekin tilattua joululahjoja ja voi jeesus kun ei taas tullut mieleen, että eihän niissä välttämättä ole tekstityksiä suomeksi. No eipä ole!:OI
    Siinä meni taas joululahjat päin vi**ua.

    Onko joku kiinnostunut ostamaan :
    Charlie and chocolate factory
    Madagaskar
    Cube box set (1, 2, 3)
    Geishan muistelmat.

    Laittaa vaikka privaa jos kiinnostaa.
     
  8. ArTTu83

    ArTTu83 Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    25 авг 2004
    Сообщения:
    294
    Симпатии:
    0
    Jos ei löydy ostajia, niin ei muuta kuin palautat vain ne takaisin Playhin.
     
  9. alspe

    alspe Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    9 окт 2006
    Сообщения:
    4.232
    Симпатии:
    1
    Onko niille asiakaspalautus niin yksinkertainen, että postiin vaan ja päälle laittaa tarran johon kirjoittaa että asiakaspalautus (englanniksi?) ja osoitteen. Ilmaista onko?
     
  10. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Регистрация:
    27 мар 2004
    Сообщения:
    2.730
    Симпатии:
    5
    Tuolta -> http://www.play.com/HOME/HOME/6-/AboutUs.html?page=ret löytyy ohjeet palautusta varten.
     
  11. Janizdreg

    Janizdreg Guest Guest

    Регистрация:
    13 авг 2006
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    Mikäköhän on pielessä kun checkoutissa Play herjaa: "This item can only be delivered to a UK address"? Ja ihan tavallisia DVD:eitä yritän siis tilata, ja ennen ei ole moisia valituksia tilattaessa tullut.
     
  12. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.954
    Симпатии:
    954
    Valuutta. Euroilla onnistuu.

    Tähän on tässäkin ketjussa vastattu jo tuhat kertaa.
     
  13. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Регистрация:
    11 ноя 2002
    Сообщения:
    2.150
    Симпатии:
    1
    Playllahan ei vissiin saanut osoitekentissä käyttää ääkkösiä?
     
  14. Kalza

    Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    28 ноя 2002
    Сообщения:
    2.844
    Симпатии:
    3
    Ei saa ei. Käytä aata ja oota ään ja öön sijaan.
     
  15. mdk 5.1

    mdk 5.1 Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    4 июн 2003
    Сообщения:
    1.014
    Симпатии:
    98
    Itselläni ei ole ongelmia ollut vaikka osoitteeni Jyväskylänä playn tiedoissa lukeekin. Tottahan se kuitenkin on että pienemmällä todennäköisyydellä ongelmia kohtaa kun pitäytyy skandien käytöstä.
     
  16. Vaiski

    Vaiski Guest Guest

    Регистрация:
    1 сен 2003
    Сообщения:
    68
    Симпатии:
    0
    Onkos Play aina kysynyt electroninkin kohdalla tuota CV2-numeroa? Muistikuvaa siitä ei ole, vaikka electronilla on tullut tilailtua.. ja nyt herjaa, että korttia ei hyväksytä. Tarkistin tiedot, ja kaikki ovat oikein. Nordean kortti kyseessä.
     
  17. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Регистрация:
    11 ноя 2002
    Сообщения:
    2.150
    Симпатии:
    1
    No hemmetti, oudompi juttu. Kun tuli muutettua niin ei ole play tuntunut sulattavan Mäntsälää eikä Mantsalaa. Tai sitten hommassa kusee joku muu. Pukkaa vaan "Incorrect Details"-meiliä. Ennen toimi ihan hyvin, pitää koittaa nyt selvitellä mistä kenkä puristaa.
     
  18. tuoppi9

    tuoppi9 Guest Guest

    Регистрация:
    26 авг 2005
    Сообщения:
    2
    Симпатии:
    0
    Mulla on aika erikoinen ongelma play.comin kansssa. Tilasin joulukuun alussa tuotteen, joka ei ikinä tullut. Ilmoitin siitä asianmukaisesti "I have not received my Play.com order" -linkin kautta. Kun olin valinnut haluavani rahat takaisin, huomasin että kappas ko. tuotetta myydään nykyään jo pari euroa halvemmalla. Laitoin tuotteen taas tilaukseen. Tuotteilla on käsittääkseni yksilöllinen tilausnro, joten ajattelin, ettei tuosta synny mitään ongelmaa.
    Seuraavana päivänä tuli viesti, että ilmoittamani tuote on hyvitetty. Kävin katsomassa tilauksia ja huomasin että olivat hyvittäneet uuden tilauksen. Vanhassa luki edelleen: posted xx/12/2006. Olen tässä nyt viimeiset pari viikkoa yrittänyt lähetellyt s-postia play.comiin ja käynyt kokeilemassa "I have not received my Play.com order" -linkkiä, mutta eipä ole mitään tapahtunut.

    Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai kenties ratkaisuehdotusta ongelmaan?
     
  19. wilce

    wilce Guest Guest

    Регистрация:
    16 ноя 2005
    Сообщения:
    155
    Симпатии:
    0
    Laita mailia sinne suoraan. Itsellä jäi yksi tuote tulematta, eikä siellä ollut mitään linkkiä mistä sai uudelleenlähetyksen onnistumaan, joten mailasin suoraan asiakaspalveluun.

    Hauskinta oli se, että tuo korvaava tuote tuli muutaman päivän päästä, ja tämän perässä parin viikon päästä se alkuperäinen tilaus, missä lie oli jumittanut kuukauden päivät... :D
     
  20. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Регистрация:
    11 ноя 2002
    Сообщения:
    2.150
    Симпатии:
    1
    Jaaha, problem solved. En tiedä mikä piru tuossa mätti, mutta kun olin syöttänyt osoitetiedot ilman ääkkösiä n. kymmenenen kerran, systeemi yht'äkkiä hyväksyi sen ja nyt tilauksetkin ovat edenneet packing-tilaan. Mukavata, mukavata. :)