Oi, kuinka kivaa. Sai ainakin oman mieleni heti hieman paremmalle tuulelle, vaikka ikävästä asiasta onkin kyse. Ehkä ei pitäis ylianalysoida tilanteita, eikä lukea vaistomaisesti vain ihmisten ikäviä palautteita. Tosiasiahan on, että jo yksi ikävän kokemuksen kärsinyt asiakas jyrää ainakin 10 tyytyväistä asiakasta. Kiitti tuesta. - Täytyy vain yrittää pitää lippu korkealla ja toivoa parasta. - Mutta ylimääräinen tieto vain lisää tuskaa ja sekoittaa mieltä. - M
Ei tule paljon apuja täältä, mutta kun kerran otit puheeksi... Maksoin siis DVD soittimen 27.7 Zarsenille, 30.7 sanoivat että maksu ok ja 2-3 viikkoa niin paketti on perillä. Nyt on siis yli 5 viikkoa mennyt ja enää eivät vastaa edes sähköposteihin... :OI Toivotaan kuitenkin parasta, sulla vähän isompi rahasumma pelissä :thumbsup:
Toivottavasti kolme tonnii toimii edes jonkinlaisena kiihokkeena. - Mut toisaalta ei mulla oo mikään kauhee hätä saada sitä plasmaa. Oonhan jo ollut ilman tv:täkin jo lähes kolme viikkoo, eikä oo minkäänlaisia vieroitusoireita. - Ne pakolliset kuvat tulee tsiikailtua firman läppäristä pienestä ruudusta, joten tähän asti pärjätty loistavasti. No edelleen täytyy toivoa parasta ja jos kauppa venyy älyttömän pitkäksi, saakin sitten jäädä viimeiseksi Zarsenilta. Mutta ei lyödä kuitenkaan viimeistä naulaa arkkuun. - Ja tsemppia kans sulle ostoksinesi. - Voihan kyse olla ihan todellisesta saatavuusprobleemasta, jos kovinkin erikoisesta kapineesta on kysymys. - M
Ehdottaisin uutta aihepiiriä threadeille jossa voisi arvostella oman kokemuksen perusteella eri nettikauppoja. Kun keräisi kaikkien kokemukset yksiin kansiin niin uusien tilaajien olisi helpompaa päättää mihin uskaltaa lähettää rahansa. Keräisikö tämä idea kannatusta, että sitä voisi ehdottaa admineille?
... ja vaikka vielä niin, että jokaista firmaa varten olisi oma threadi, ettei sekoitettaisi eri firmoja samaan threadiin. Hmm... - voisi olla aivan hyvä idea. - Mutta menisikö se täysin yritysten haukkumiseksi? Toisaalta olisi hyvä että jos joku ostaa firmasta jotain ja kaikki menee hyvin, myös kirjoittaisi em. threadiin positiivisen kommentin tjsp. - ettei käy niin että vain negat nousee esiin. Kannatan :thumbsup: SELVENNYKSENÄ: Ja sitten vielä 'aihepiirissä' voisi olla esim. 'yleistä keskustelua' osasto, jossa voitaisiin keskustella yrityksestä riippumatta tilausprosessin käsittelystä ja sen vaikeuksista jne. Pidettäis ikäänkuin esim. 'Zarsen.de' -threadi arvosteluosastona, johon tulee vain arvosteluja 'reviews' kun kauppa on hoitunut loppuun joko hyvin tai huonosti. Menikö liian vaikeaksi? :hitme:
Jos ei benen ja gaimelefin kamat ala tulemaan niin pitää käydä porukalla hakemassa pesismailojen kanssa omat pois. Ei vaan onhan tuo melko ikävää. Kyllä siinä alkaa sydäntä kylmämään jos on 3k kyseessä ja mitään ei kuulu/tapahdu. Toivotaan kuitenkin parasta! :thumbsup:
Kannatan tuotakin mitä ensiksi sanoit! No, onneksi vasta viikko on mennyt, joten nou hätä ainakaan vielä. Tympäisee vaan niin pirskatisti, kun ensin on hyvässä uskossa tilannut firmasta jotain, ja vasta sen jälkeen kun on rahat siirtänyt, saa lukea että aika monella onkin ollut ongelmia. Vietävä että osaa kauhistuttaa. Mutta ei se tilanne miksikään muutu vaikka kuinka sydäntä särkevästi parkuis. :weep: - M
Korkoapa korkoa - 0,25 % miinus verot. Ei sillä ihan herroiksi elä... Yritän tässä vielä tilata omaani. Tuntuu kuin juoksis housut kintuissa liukuportaita väärään suuntaan...
En kanssa jaksa uskoa että mikään noinkin iso firma mitä Zarsen kuitenkin taitaa olla, oikeasti yrittäis jotain kummallista rahojen kääntötemppua. Mainehan sillä menis, jos ei ole mennyt jo. Jotenkin huonosti hoidettu logistiikka tai joku vastaava lienee syy noihin valituksiin ja esim allekirjoittaneen ongelmiin. Vilkaisin niitten sivulla ja tuotteet on merkitty joko "Sofort lieferbar" joka tarkoittaa kai jotain että on suoraan varastossa ja "Kurzfristig lieferbar" joka on kai pienellä viiveellä toimitus? Sekä mun Thomson DVD että panan kaikki 42" paketit oli kaikki tuolla jälkimmäisellä statuksella. Tuollainen firmojen arvostelu-osio vois olla ihan hyvä, ulkolaisiahan on joitakin mutta ihan oma , näin suomalaisesta näkökulmasta olis hyvä. Laitan heti kolme arvostelua sinne.
Vaihdoin maileja "hificomponents.de":n pimatsun Mireille Zawadzkan (onneksi ei edes tarvitse yrittää lausua) kanssa. Kirjoittaa ihan englantia, babelfishin kanssa tai ilman, ken tietää. Treffejä ei sovittu, vielä. :love: Tilaus on se sama vanha mistä aiemmin puhuttiin, mutta hinnanperkele yllättäen nousi kun tilasi Suomesta iljettävällä 22 % ALV:lla. Perkeleen verottaja! $$$$$$$ Ordered article: Plasma TV Panasonic KIT-TH-42PA30E-SO Amount: 1 Price in Euro: 2920,64 Delivery status (as provided by our wholesaler): 10 days delivery time. Shipping costs in EUR: 130,00 (to Finnland) transport insurance in EUR: 6,00 Total amount: 3056,64 including V.A.T.(22%): 551,20 $$$$$$$ Tuntuuko tuo olevan ok? Mitä sanovat asiantuntijat?
Varmasti ihan käypä hinta tuon tasoisesta laitteesta. Itselläni Viera oli myös listoilla, paitsi että en oikein tykkää tuosta ulkonäöstä. Lisäksi laitteessa on mulle täysin tarpeettomia fiitsereitä. Hinnathan tippuvat tai vaihtelevat liikkeissä lähi päivittäin, joten jos oikein haluaa maksimaalisen hinnallisen hyödyn netota, ei Hificomponents ole ehkä se halvin. - Turvallisin ja luotettavin ehkä, mutta kuten joskus sanoin, niin putos kyllä mun listoilta heti kun verot nousi. Itselläni on HC:stä vain hyviä kokemuksia, vaikkakin hekin haluavat etukäteismaksun. Firmasta olen aikoinanin tilannut Pioneerin vahvistimen itselleni ja nuoremmalle velipojalleni suht kivuttomasti. - M
Mikäs siinä Hificomponents:ia ei pahemmin ole haukuttu kai? Onkohan tämä NetOnNet mistään kotoisin? Katso Luc tota linkkiä ja kysy vielä sieltä toimittaako suomeen http://www.netonnet.de/?lr=portal&iid=095815
Sulla on joku vika..... Mutten tiedä mikä se vika on koska kun kurkkasin kotiteatteriasi niin väittäisin sen tekevän Viagran(tm) täysin turhaksi tuotteeksi. :thumbsup: Viera-Viagra.. hmm.. anyway >>> Näyttävät toimittavan! Ja ellei mitään ihmeellistä ilmene, niin tilaan tuolta. Onhan se n. 200 halvempi!! (tarjoan kaljat kuitenkin vasta sitten, kun asia on varmistunut) Odottelen innolla. Kyynisyyteni saksalaisia nettifirmoja kohtaan on kuitenkin kasvanut aika reippaasti viimeisen vuorokauden aikana...
Heh, tarkista vielä toi NetOnNet ettei sillä ole mitään hämärää historiaa ennekuin tilaat. Jos ne vie sun rahat niin olet hyvässä lykyssä selibaatissa loppuikäsi..
OMG, kalliiksi tulee......... edit: miten olisi muuten tommoinen kolme tuumainen mini Casio LCD-näytöllä. Loppurahalla saisi tolkuttomasti sitä ikimuistoista bloujobbia
Laskujeni mukaan se on ihan oikein. Tosin en ymmärrä miksi ne lisää siihen suomen alvin (22%) koska jos kävisit itse saksassa ostamassa vaikkapa kameran niin maksat vain saksan alvin (16%). Mutta on tuo 22% laskettu oikein.
No hitsi. Ehdottamani kaltainen arvostelufoorumi onkin jo olemassa näillä sivuilla. Tuolta ylhäältä löytyypi linkki "Arvosteluareena" ja siellä on sellainen Aihepiiri kuin "Ulkomaiset nettikaupat (laitteet)". Tosin eipä tuota ole ilmeisesti muutkaan huomanneet koska siellä on arvosteluja vain parista liikkeestä Ja ei kun porukassa lisää tarinoita kertomaan
Ovat ylittäneet EU:n lainsäädännössä määritetyn summan (10 000 eur?, aikasemmin tässä threadissa), joten joutuvat veloittamaan kohdemaan alvin mukaan.