Moottoriurheilu kaudella 2025

Keskustelu osiossa 'Urheilu' , aloittajana Snäckby, 13.03.2025.

  1. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Tässä ihan hyvä video Ferrarin nykyauto versus parikymmentä vuotta sitten. edit: ellen väärin muista, niin ihan tämän vuoden auto on pikkuriikkisen pienempi kuin tuo 2023 malli. Mutta ei siten, että sillä olisi radalla merkitystä.


    Minkälaisia kamerakulmia tuossa Premiumissa on? Verrattuna tavalliseen tilaukseen.
     
  2. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    01.11.2002
    Viestejä:
    4 910
    Saadut tykkäykset:
    598
    Live ratakartta (autojen paikkatieto), kierrosaikasivusto, kaikkien autojen on-board kamerat.
    Selostuksia on valittavissa enlanniksi sekä F1 TV tai International. Selvästi ovat eri selostukset, mutta en ole oikein hahmottanut syytä miksi näin. Ensin mainitussa on ns. nimimiehiä kommentoimassa esim. Coulthard. Samoin voi valita ääniraidaksi jonkun tietyn auton viestikanavan.

    4K kuva on myös HDR10. Näyttäisi, että aika-ajot ja kilpailut ovat 4K HDR. Samoin taitavat olla kisojen pre-/post-race osuudet.

    Muutama pikakuva kännykästä.
    image_2025-04-08_130133386.png
    image_2025-04-08_130158866.png
    image_2025-04-08_130219996.png
     
    Viimeksi muokattu: 08.04.2025
  3. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Ai, nuo olivat kaikki ennen osa normaalia tilausta. Luulin, että ovat edelleen ja, että Premiumissa on jotain uutta.

    No, saavat pitää tunkkinsa tuon kanssa, jos ovat vain siirtäneet nuo kalliimpaan tilaukseen. Muutenkin on tuossa normaalitilauksessakin hinta noussut sitä tahtia, että muutaman vuoden päästä ollaan Viasatin hinnoissa. Sitten pitänee taas palata piraattimaailmaan...huoh...

    edit: piti ihan tarkistaa. Kyllä kamerat, mitä luettelit, on kaikki tuossa normaalissakin tilauksessa. Kuten myös selostuksen valinta.

    edit2: Mielestäni tuo selostus on siten, että on f1tv:n oma selostus ja onkohan tuo toinen Sky Sportsin selostus. Ainakin joskus aiempina vuosina se mielestäni oli sama, mikä brittien Skyllä. F1tv:ssä laitettu International-selostukseksi.
     
    hansolo tykkää tästä.
  4. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    01.11.2002
    Viestejä:
    4 910
    Saadut tykkäykset:
    598
    Voi toki olla, että ymmärsin väärin, että kuuluisivat vain Premiumiin. En toisaalta ihmettelisi, jos ovat siirtäneet nämä lisukkeet kalleimpaan tilausvaihtoehtoon.

    https://www.formula1.com/en/latest/...mium-subscription-tier.46ULoJHnve3zgO0pmiKzrF

    Aika kova hinta 179,99 eur kaudesta (7,50 €/kisaviikonloppu), mutta menköön nyt ainakin kerran. Viasat tilauksen hinta on sitten vielä oma lukunsa.

    Hyvin pelittää Apple TV 4K:ssa!
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2025
    nepa tykkää tästä.
  5. scented

    scented Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    2 202
    Saadut tykkäykset:
    354
    Kaverin kanssa otettiin puoliksi F1TV-tilaus, ja hyvin toiminut. Saa nähdä, milloin yrittävät estää ns. yhteistilit. Hyvin riittää 6 laitetta/striimia yhtä aikaa kahdelle katsojalle.
     
    nepa tykkää tästä.
  6. nugent

    nugent Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    23.10.2008
    Viestejä:
    1 065
    Saadut tykkäykset:
    248
    nepa tykkää tästä.
  7. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Ihan hyvä formulaviikonloppu oli. Pikkuformulat tarjosivat taas kerran huomattavasti enemmän viihdettä kuin ykköset, mutta ihan hyvä oli ykköstenkin kisa.
    Piastri on ainakin omasta mielestäni ollut vakuuttavampi tällä kaudella kuin Norris. Ilman Australian sadekisan virhettä hän johtaisi ilmeisesti aika selkeästi mm-taistoa. Norris jatkaa samalla epätasaisella linjalla kuin aiemmillakin kausilla. Välillä hän on todella nopea, mutta kuten nytkin, niin hän osaa myös alisuorittaa ja tehdä typeriä virheitä sekä aika-ajossa että kisassa.

    Red Bullilla menee ikävästi ja kun homma alkaa mennä puihin, niin sitten se menee. Aiemmin varikolla tehdyt kahden sekunnin rutiinisuorituksetkin ovat vaihtuneet sekoiluihin renkaiden ja valojen kanssa.

    Mutta niin kauan kuin Mclaren antaa kuskien kisata vapaasti, on myös muilla pieni mahdollisuus mestaruuteen.

    Taponen alkoi jo vähän näyttämään, että mihin miehestä on. Ajattelin etukäteen, että jos hän pääsisi aika-ajoissa noin kympin sakkiin ja sitä kautta edes sprinttikisassa kärkitaistoihin, niin se olisi hyvä suoritus. Kuudes sija aika-ajoissa oli hienosti tehty. Kolmossija sprintissä ja nelossija itse isossa kisassa olivat myös hienoja suorituksia. Taponen oli mielestäni sprintissä nopeampi kuin edellä ajavat, mutta turva-autot sotkivat sen verran kisaa, että mahdollisuutta haastaa voitosta ei loppuun asti ollut. Pääkisassa taas taposen oikea eturengas oli pahan näköinen jo muutama kierros lähdön jälkeen, kun muilla se oli vielä ihan siisti. Yrittikö hän liiaksi ensimmäisillä kierroksilla ja kulutti rengasta liikaa...? Mahdollisesti, koska loppua kohden nopeutta oli vähemmän kuin muilla.

    Taponen nousi nyt sarjan pisteissä seitsemänneksi. Ihan kelpo sija jo nyt. Tähtäin on toki korkeammalla. Mestaruus? Mahdollista totta kai.
    Pikkuformuloissa on selkeää se, että tasaisuus on tärkeämpää kuin ykkössijat. Monella kaudella sekä kakkosissa että kolmosissa mestaruus on viety sillä, että ollaan jatkuvasti viiden tai kuuden parhaan joukossa. Harva kuski ottaa voittoja selkeästi enempää kuin muut, mutta ero on siinä, että sitten kun ollaan huonoilla sijoilla, niin parempi olla aina vähintään kuitenkin kympin sisässä ja saada pisteitä kuin keskeyttää tai olla sijoilla ketä kiinnnostaa. Taposen eka viikonloppu oli huono ja toista samanlaista ei saisi tulla. Camara on toki vähän carussa nyt pisteissä, mutta kakkossija on vain kymmenen pisteen päässä. Ja tuskin Camarakaan voi joka kisaa voittaa. Toivottavasti ainakaan. :)
     
  8. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Yllä olevan voisi suoraan toistaa myös nyt. Norris kämmäili ja Piastri loisti. Verstappen ajaa niin laadukkaasti, että kyllä kohta jo kääntäisin Mäkin pomona katseeni siihen, että Piastri nostetaan ykköseksi. Muuten Norris vie Piastrilta pisteitä ja Max vie taas mestaruuden. Varsinkin, jos Mäkin suorituskyky tulee laskemaan, kun Eurooppaan tullaan, jos huhut pitävät paikkansa. Tuo siis takasiiven muutosten vuoksi.

    Norris on mielestäni jo näyttänyt muutaman kauden aikana, että mihin hänestä on. Paikoitellen erittäin nopea, mutta liian epätasainen. Vähän samanlainen hymypoika kuin Ricciardo. Mukava kaveri, mutta mukavuudella ei mestaruuksia voiteta.
    Mutta taitaa mies olla ainakin tämän kauden vielä Mäkin kultapoika, kun häneen on panostettu niin paljon.

    Muuten oli ihan jees kisa. Ei loistava, mutta paljon parempi kuin vaikka Japanissa. Pikkuformulat olivat taas kerran viihdyttävämpiä kuin ykköset. Ykkösten suurin jännitys oli siinä, että saako Max 5 vai 10 sekunnin rangaistuksen. Muutamia hienoja ohituksia onneksi nähtiin.
     
  9. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Ihan jees Miamin kisa oli.
    Piastrille jo kolmas voitto putkeen. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan sekä taidollista että henkistä yliotetta Norriksesta.
    Mietin jo ennen kisaa, että lieköhän Max ja Lando kolaroivat ekassa mutkassa ja Piastri ottaa ykköspaikan. No puoliksi meni oikein.

    Taas todistettiin se vanha sanonta, että ekassa mutkassa et voi voittaa kisaa, mutta voit hävitä kisan.

    Kun tiedetään tuo nykyinen väistämissääntö eli se, että jos toinen on hiuskarvan verran edellä apexissa, niin toisen saa surutta puskea ulos, niin oli kyllä taas Landolta huonoa pelisilmää tunkea väkisellä paikkaan, josta ei pääse ohi varsinkaan, kun edessä on Max. Norris tippui monta sijaa ja hävisi siinä kisan. Max pääsi johtoon, mutta se ei taannut voittoa.

    Mihin on kadonnut se sääntö, että toiselle pitää antaa mutkassa tilaa?

    Landon oli turha itkeä sitä, että Max ei saanut rangaistusta. Ja vaikka olisikin saanut, niin Piastria vastaan kisa oli jo kuitenkin pelattu, kun tippui monta sijaa. Landon olisi vain pitänyt malttaa mielensä ja antaa Maxin mennä ekaan mutkaan ja hakea ohitusta myöhempään vaiheeseen. Lando ei nyt taida muistaa, että pahin vastustaja ei tällä hetkellä ole Max vaan Piastri.

    Sen lisäksi Piastri ohitti Maxin paljon nopeammin ja siistimmin kuin Lando. Toki Max teki ajovirheen, mutta kaikki lasketaan.

    Virtuaalisen turva-auton jälkeen kisa vähän lässähti. Toki jotain pieniä ohitustilanteita oli, mutta kun sadekaan ei sitten tullut, niin aika rauhassa ajelivat maaliin.

    Williamsilta hieno suoritus. Ferrari taas ottanut aika huomattavasti takapakkia odotuksiin nähden.
     
    jmo tykkää tästä.
  10. jmo

    jmo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    26.04.2002
    Viestejä:
    1 712
    Saadut tykkäykset:
    360
    Joo ihan jännää kisailua ja lisämausteensa toi Ferrarin kuskien nokittelu kuka on kenenkin jaloissa ja tallin tuskaiset ilmeet vinkumisiin pilttuussa.
    Antonelli huitaisi yhdessä viikonlopussa itsensä varteenotettavaksi tulevaisuuden kuskiksi loistavilla aika-ajoillaan. Kisoissa kyllä riittää vielä oppimista, mutta sehän on vasta 18v.
    Piastri on päässyt vähän yllättämään kehittymisellään viime kaudesta, kuten myös Norrisin pään kestävyys. Selvästi kerää painetta uudesta tilanteesta kun tallikaveri onkin samalla tasolla tai nopeampi. Piastrista jotenkin ainakin tällä hetkellä huokuu kyllä melkoinen itseluottamus.

    Verstappen on erinomainen kuski, mutta pikkaisen alkaa rasittamaan tuo jatkuva hehkutus kuinka loistavasti ajaa huonolla RedBullilla. Jos autoa on vuosikaudet rakenneltu Verstappenin mukaan vain Verstappenin ajotyylille, niin eiköhän se Verstappeni siitä eniten irti saa vaikka koko ajan valittaakin ettei mikään toimi.
    Williamsin vauhti on tosiaan piristävää. Sainzilla tosin taitaa olla taas se törmäilykausi menossa, kuten joka vuosi aina johonkin aikaan, kunnes itseluottamus taas palautuu.

    Luka Sammalistokin päräytti F4-luokassa kolmanneksi avauskisassa, mutta kolaroi sitten seuraavassa. Kuitenkin ihan piristävää vaatimattoman viime kauden jälkeen.

    IndyCareisssakin oli eilen kisaviikonloppu ja Palou ajoi taas voittoon. Cadillacille ensi vuonna F1:siin tyrkyllä oleva Colton Herta oli seitsemäs, eikä nyt mitään ihmeellistä ole uransa aikana esittänyt. Varmasti vain että kun on amerikkalaiskuski ja kilpa-autoilusukua, niin sponsseja varmaan löytyy kivasti.
    Huomasin myös ettei tuonne IndyCariinkan ihan vaan menemällä mennä, sillä entinen F3-mestari ja F2:sissakin ok pärjännyt Dennis Hauger on päätynyt Indy NXT-sarjaan, joka on tarkoitettu nuorille tulokaskuljettajille. Voitti sitten eilen kisan kymmenellä sekunnilla. Toisaalta eihän sekään ole vasta kuin 22, mutta kokemusta kisoista varmasti roppakaupalla enemmän kuin muilla. Joku 17-vuotias tuli kakkoseksi.
     
    nepa tykkää tästä.
  11. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Imola oli ja meni. Yksi vanha rata, josta en niin normaalisti ole enää välittänyt, mutta nyt onneksi nähtiin ohituksia.
    En oikein ymmärrä, että miksi Piastri ei ekassa mutkassa ajattanut Maxia ulos. Ehkä tilanne tuli niin äkkiä, mutta tuon uuden säännön mukaan - eli kuka on apexissa eka - Piastri olisi voinut pitää ajolinjansa ja ajaa Maxin pihalle.

    Piastri oli taas muuten Norrisia varmempi ja nopeampi kuljettaja, mutta turva-auto käänsi pisteet Landolle. Piastri on ollut niin hyvä, että ihme täytyy tapahtua, jos Lando voittaa hänet pisteissä kauden jälkeen. Maxia veikkaan tämän kauden mestariksi.

    Ferrarilla ei mene hyvin. Kisa ehkä antoi liiankin hyvä kuvan heidän suorituskyvystään. Williams oli mukavan hyvä. Samoin pitää Hadjar nostaa. Mies on onneksi oppinut pois viime vuoden kuumakallen tavoistaan. Ajaa erittäin kypsästi.

    Taponen ajoi ihan ookoosti. Aika-ajoissa ehkä jopa odotettua paremmin. Harmi, että Taposen ART-tallivalinta meni vähän puihin. Eihän kukaan tietenkään voi ennustaa sitä, että mikä talli hanskaa uuden auton muita paremmin. Ilmeisesti Taposella oli monta tallia, joista valita. Nyt Taponen kyllä pitää tallia pystyssä.
    Trident on ihan ylivoimainen auton säädöissä. Ja Camara myös hyvä kuski, mutta enemmän tuossa laitan tallin ansioksi tuota.
    Toki Taposen ART-talli on kestomenestyjä ja pakko on odottaa, että hekin saavat autoa parempiin säätöihin.

    Viaplaylle pisteet siitä, että myös ykkösten kisa tuli ilmaiskanavalta. Mukavaa oli katsoa ja mielelläni tuosta maksaisinkin, mutta en nykyistä hintaa. Mutta kuuroille korville on turha huudella.

    Monaco seuraavaksi. Olikos niin, että sinne tulee pakolliset kaksi varikkopysähdystä? Toivottavasti myös erittäin pehmeät renkaat. Tosin Imola jo osoitti, että myös niillä voidaan ajaa pitkät matkat. Joten odotan, että ainakin jotkin tallit tekevät siten, että tekevät ensimmäisen varikkopysähdyksen heti tokalla kierroksella, jotta pääsevät ajamaan puhtaassa ilmassa. Toki voi käydä siten, että kaikki tekevät tuon jo heti kisan alkuun. Monacossa ei kuitenkaan voi ohittaa kuin poikkeustilanteissa, joten sijoitus radalla on paljon tärkeämpi kuin renkaiden kunto.
     
  12. 3JJ

    3JJ Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    1 786
    Saadut tykkäykset:
    430
    Ehkä se Mad Maxin maine toimii tässä, että sitä ei niin vaan ajateta ulos, vaan tulee osuma, joka ehkä lopettaa omankin kisailun siihen?
     
    nepa tykkää tästä.
  13. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Nyt nähtiin kyllä taas niin perinteistä Mad Maxiä. Olen kyllä samaa mieltä siinä Maxin kanssa, että Russelia ei olisi edelle pitänyt päästää, mutta meni kyllä Maxilta käämit aika pahasti tuossa tilanteessa.

    Muuten oli kyllä tylsä kisa. Piastri näytti taas, että kun palataan erikoisradalta tavalliselle moottoriradalle, niin miehelle ei löydy vastusta. Saa nähdä, miten kauan Norris kisojen jälkeen jaksaa vielä hymyillä, kun tallikaveri on aika ykkösenä.
     
  14. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 600
    Saadut tykkäykset:
    1 531
    Montrealin GP oli yhtä tylsä kuin keskimäärin aiemminkin. Joskus radalla sattuu hyviäkin kilpailuja, mutta yleensä vain, jos sade sattuu sotkemaan. Pitkä suorakaan ei auta ohittamisessa, koska suoran päätteeksi on nopea shikaani, johon ei voi käytännössä tehdä ohitusta vain kuin, jos pääsee drs:llä kunnolla ohi jo suoralla. Lähtösuoran päähän ekaan mutkaan tehtiin joskus ennen ohituksia, mutta nyt autot ovat niin isoja, että sinnekään se ei helposti onnistu.

    Kausi jatkuu samalla kaavalla kuin aiemminkin. Maailmanmestaruudesta kisaavista kuskeista Norrisilla petti hermot/taidot taas kerran aika-ajoissa. Oli Piastria nopeampi koko viikonlopun, mutta kun olisi pitänyt tehdä hyvä kierrosaika aika-ajoissa, niin eipä onnistunut taaskaan. Sen lisäksi ihan omiaan ajeli Piastrin perään kisan lopussa.

    Verstappenille voisi antaa viikonlopusta arvosanaksi ysin. Voittoon asti vauhti ei riittänyt, mutta Mersu on ollut Montrealissa vahva aiemminkin ja siihen nähden Max otti autostaan irti kaiken mahdollisen.
    Piastrille kasi, koska vauhtia ei jostain syystä kauheasti ollut, mutta sitä korvasi taas kerran jäämiesmäinen ajo sekä aika-ajoissa että kisassa.
    Norrisille vitonen. Nopeutta olisi ollut vaikka paalulle ja voittoon ja kisassa oli Piastria nopeampi. Mutta ne hermot. Norrisin insinööri yritti kovasti antaa viikonloppuna Landolle selkeitä ohjeita siihen, miten ajaa vaikeissa paikoissa. Ihan selvää on se, että tallissa on huomattu, että Norrisilla ei vain pää kestä ja häntä rauhoitellaan selkeillä positiivisilla viesteillä. Eipä siitä tosin nyt ollut mitään apua.

    Ferrarin kisataktiikat alkavat jo mennä surullisiksi. Heille on somessa naurettu ja pari kolme vuotta siitä, että jos ei muu asia pilaa kisaa, niin sitten tallin taktiikat. Nytkin mentiin Leclercin kanssa niin tyhmällä taktiikalla, että ei ole tosikaan. Mitään syytä ottaa Charlesia ekalle varikkopysähdykselle ei ollut. Siis niin aikaiselle kuin nyt tehtiin. Kärkiautojen takana oli niin pitkä väli taakse päin, että miestä olisi voitu ajattaa keulassa vielä paljon pidempään ja silti hän olisi päätynyt varikkopysähdyksen jälkeen samalle sijoitukselle.

    Sijoituksellisesti myöhäinen pysähdys ei välttämättä olisi tilannetta muuttanut, mutta nyt mentiin niin konservatiivisella taktiikalla, että mihinkään muuhun sijoitukseen ei edes teoriassa ollut mahdollista kuin tuohon oliko se nyt kuudes mihin hän päätyi.

    Takajoukoissa nähtiin hienoja nousuja sillä, että ajettiin kovemmalla renkaalla pitkä eka stintti. Olisihan sitä Ferrarinkin kannattanut edes yrittää.

    Seuraavaksi Itävallan GP. Eli rata, jossa ohituksia on mahdollista tehdä useampaankin mutkaan.
     
    jmo tykkää tästä.
  15. jmo

    jmo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    26.04.2002
    Viestejä:
    1 712
    Saadut tykkäykset:
    360
    Joo samanlaista menoa kuin tähänkin saakka eli ei mitään uutta auringon alla.
    Alkupuolen komiikasta vastasi selostaja Juusela, joka oli ylimaallisen tohkeissaan valtavista myrskytuulista kun puut heiluivat radan varressa parinkymmenen formulan ajaessa ohi yli kahtasataa. Jaksoi jankuttaa asiaa vielä myöhemminkin. Muutenkin kouhkaava sekoilu alkaa pikku hiljaa kyllästyttää. Onneksi jäljellä on enää Itävallan ja Britannian kisa ja Viaplayn katsominen loppuu siihen.

    Positiivisinta antia oli mersujen onnistunut kisa ja Antonellin ensimmäinen pallipaikka. Mukava nähdä aidosti sijoituksistaan onnelliset kuskit. Sen sijaan tällä kaudella sijoitukset 2, 4, 1, 6, 2, 4, 1, 4, 10 ja 2 ajellut Verstappen ei kauheasti jaksa enää intoilla mistään. Mystiseksi on itselle jäänyt tämä jatkuva jankuttaminen RedBullin mahdottoman huonosta kilpurista, jota Verstappen maagisesti kädellä paikkaa ja yltää näihin lähes mahdottomiin suorituksiin.
    Olen ennenkin todennut, että jos auto on rakennettu vain ja ainoastaan Verstappenin ajotyylille, joka ilmeisimmin on erilainen kuin muilla, niin kuka sillä autolla sitten pärjää jos ei Verstappen. Pskalla autolla ei oteta kahta voittoa ja kolmea palkintopallisijoitusta 10 kisasta.

    Norrisilla ei pää tunnu paineita kestävän, vaan tosiaan ihmeen helposti sortuu todella kummallisiin virheisiin.
    Piastri on kyllä harvinaisen kylmäpäinen äijä.
     
    nepa tykkää tästä.
  16. Super-J

    Super-J Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 303
    Saadut tykkäykset:
    518
    Jos sattuu kiinnostamaan niin Pikes Peakin ylämäkikisa ajetaan tänään ja on katsottavissa livenä youtubesta alkaen juuri äsken:


    Kisan alku ilmeisesti viivästyy kovasta tuulesta johtuen, ehkä puoli tuntia tjsp.
    Edit: Joo, viivästyi vähän enemmänkin, reilu 2h... ja nyt kerrottiin vielä että kisaa ei ajeta täyspitkänä vaan lyhennetyllä radalla koska vuoren huipulla on edelleen liian huonot olosuhteet. Eli siis kisa ei ole vielä alkanut mutta vartin päästä ehkä...
     
    Viimeksi muokattu: 22.06.2025
    nepa tykkää tästä.
  17. Super-J

    Super-J Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 303
    Saadut tykkäykset:
    518
    Aika laimeaksihan tuo kisa tosiaan jäi kun ei huipulle asti ajettu, enkä viitsinyt edes katsoa livenä loppuun asti kun oli melkein 3h myöhässä ja oli muutakin tekemistä.... mutta tässä kokonaiskisan voittajan italialaisen Simone Faggiolin suoritus incar-kamerasta katsoen:
     
    nepa tykkää tästä.
  18. makemich

    makemich Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.09.2002
    Viestejä:
    1 717
    Saadut tykkäykset:
    269
    Kiinnostaa mutta on toi menny pilalle kun soraosuudet kokonaan poissa, nyt lähinnä noita ultramatalia sähköhärpättimiä tai muita asfalttikilpureita. Toista oli Vatasen aikoina...
     
    nepa tykkää tästä.