https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1654235588 Jaahas. Sinne meni S95B QD-OLED...
Ei yllätä laisinkaan, ko firma petti minutkin useamman tuotteen laadullaan ja kestävyydellä aikoinaan...
scamsung, ei ikinä yhtä ainutta niitten laitetta oli mikä tahansa printterissä oli laskuri joka stoppasi printterin toiminnan jos ei käyttänyt "nollaamassa" huoltoliikkeessä (netistä löytyy lisää) kovalevy hajosi takuuaikana, olisi pitänyt lähettää Ruotsiin korjattavaksi, joku 150€ joka "hyvitetään sitten takuun mukaan takaisin" jne
4 vuotta vanha Samsung Q9FN:ni on alkanut temppuilemaan. Netflixiä katsoessa härveli on alkanut boottailla itsekseen. Googlailun perusteella on ilmennyt muuallakin tällaista. Ikävä juttu, kun oli kallis telkku. Uskon kyllä, että on korjattavissa.
Wanha Sampan suunniteltu vanhennus, virtalähteen elektrolyyttikondensaattorit jo vaihtoiässä. T: Vesku
Kävi mielessä kyllä. Jossain keskustelussa joku epäili tosin ylikuumenemisongelmaksi, koska ilmenee vain 4k-materiaalilla. Mullakin tuo härveli on laatikossa, joka ei tosin ole kokonaan suljettu, mutta ilmankierto ei ole erityisen hyvä.
Meillä samaisen valmistajan kaupungin (uimahallin) infonäyttö kesti myös 4 vuotta ja 1kk, taitanee olla normi kesto.. Todella hyvin kestävyys oli mitoitettu koska tuohon oli ostettu 3v jatkotakuu (1+3v), kyseessä on siis kaupunki joten kuluttajasuoja ja sen suoma 2v takuu ei tässä tapauksessä päde.
Mulla se vanha paska porskuttaa. Reunoissa jo valo raidat, mutta kun ei 7 vuotta vanha roju vaan kuole. Jotenkin en pysty ostamaan uutta, kun kuva vielä näkyy. Kun ei tätä voi laittaa kiertoon. Nolottaisi tuo pilveily.
Mulla reilun vuoden vanha 85" nen Sampan qledi. Netflix lopetti kokonaan toimintansa jo viime talvena. Poistaakaan ei voi koska on telkan vakio-ohjelmistoa. Heittää jonkun errorin joka kerta kun yrittää käynnistää sovelluksen. Katottu sit ps5:sen kautta Netflixit.
Jos Netflix ei toimi Samsung -älytelevisiossa, voisi googlettaa: "Netflix not working on Samsung smart TV"
Meinasitko ihan oikeasti että tota ei olisi tutkittu? Koittanut jokaisen kikan mitä ohjeet sanoo, ei auta. Tehdasasetuksiin en ole palauttanut, koska silloin menee kuva-asetukset ja jokainen sovellus tietoineen. Saa olla Netflix pimeenä mun puolesta. Ei maksa enempää vaivaa. Ei mitään takuuta vaikka saisikin toimimaan ettei sama paska toistuisi uudelleen.
Ei nyt liity Samppaan, mutta melkoista, jos ei toimi Netflix. Just meinaan eilen testasin ja edelleen futaa 2013 hankitun Panasonicin plasman Netflix (yleensä käytännöllisyyden vuoksi Chromecastin kautta, niin ei ole tullut kokeiltua).
Väänsin tästä vähän Samsungin maahantuojan kanssa. Eivät suostu hyvittämään korjauksesta mitään. Noh, ei se mitään, sillä mulla on kotivakuutus, joka korvaa kyllä tällaiset 200 euron omavastuulla. Prosessi vain on kovin hidas. Viime viikolla tuli huollosta kysymys, että haluanko, että tullaan tekemään arvio korjauskustannuksista. Sanoin, että juu. Sitten ei kuulunut mitään. Tänään soitin sinne, ja kuulemma siellä on ruuhkaa. Ideana on se, että korjaaja käy arvioimassa ongelman, ja sen perusteella sitten tilataan osat. Osien toimitus kestää kuulemma noin viikon. Sitten se korjaus siihen päälle. Itse oletan, että One Connect Boxin konkat ovat finaalissa. Välillä telkkari on lähtenyt käyntiin ja toiminut illan normaalisti, mutta nyt pariin päivään ei ollenkaan. Saa nähdä, että miten pitkälle lokakuuta menee, ennen kuin voin taas katsella töllöä...
Tällaista tilannetta varten on hyvä olla edes joku varatöllö jos mahdollista. Tunnen tuskasi. Noi huoltohommat on joskus puuduttavan hitaita prosesseja.
Jees, ei ole yleensä ollut tarvetta kahdelle telkkarille. Tietokoneessakin (pöytäkone) on vain yksi näyttö.