Monsters taas oli mielestäni oikeinkin hyvä elokuva, kuten vähän samaa tyyliä oleva District 9, mutta Sunshine tosiaankin kääntyi erinomaisesta typeräksi alien hörhöilyksi. Sensijaan Moon ja K-Pax olivat tunnelmaltaan kohdallaan, vaikka K-Pax nyt ei ehkä niin scifiä ollutkaan. Event Horizon oli sitä mitä odottikin, mutta Pandorum ei kyllä pudonnut mitenkään. Jotenkin vain tuli sellainen olo, että tämähän on nyt niin nähty sataan kertaan. 2001 tosiaan kulttimeininkiä, joka ei itselleni ole täysin uponnut, mutta silti aina hienoa katseltavaa. Seuraaja 2010 ei huono ollut, vaan selkeästi jatkoi 2001 tarinaa ja perusteli syitä tuolle ensimmäiselle. Eli ei ihan turha tekele. Jos omia mieltymyksiä tähän vielä lisäksi tunkee, niin Starship Troopers, Pitch Black ja Riddick, sekä Outland ja Carpenterin The Thing ovat myös mukavaa katseltavaa. Unohtamatta tietysti Aliensiakaan. Erikoisuutena lisäksi Rock Hudsonin tähdittämä minisarja Marsin aikakirjat, http://www.amazon.co.uk/The-Martian-Chronicles-Rock-Hudson/dp/B003MVXH6I/ref=pd_sim_d_h__1 joka piti tuossa pari vuotta sitten katsella uudestaan, eikä se nyt niin huonokaan ehkä ollut. Mielenkiintoinen oli myös Journey To The Far Side of The Sun (aka Doppelgänger) http://www.amazon.co.uk/Journey-Far-Side-Sun-Doppelg%C3%A4nger/dp/B001B2S3RI/ref=sr_1_7?s=dvd&ie=UTF8&qid=1342547475&sr=1-7 Ja scifiä vielä nukketyyliin: Thunderbirds Complete Series. http://www.amazon.co.uk/Thunderbird...ef=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1342547953&sr=1-1 Löytyy täältäkin hyllystä.
Omia ehdotuksia : -The Arrival (1996) : http://www.imdb.com/title/tt0115571/ -Lifeforce (1985):http://www.imdb.com/title/tt0089489/ -Impostor (2001) : http://www.imdb.com/title/tt0160399/ -Hunter Prey (2010) : http://www.imdb.com/title/tt1270291/ -The Ice Pirates (1984) : http://www.imdb.com/title/tt0087451/ -The Last Starfighter (1984) : http://www.imdb.com/title/tt0087597/