Kyllähän se aika vaikea oli, mutta kyllä siitä pronssit tuli hankittua 1-2h ajamisella per rata. Kannattaa katsoa se Vettelin ajama esimerkki sisäkuvasta, kun siitä näkee hyvin miten kovaa missäkin kohdassa pitää ajaa. Jossain vaiheessa pitäisi itsekin palata kokeilemaan hopeatasojen saavuttamista.
Sinnehän saa laitettua sen automaattisen varikkostopin esim. silloin kun 10% voimista on jäljellä. Tuosta vain tulee ongelma sitten, kun kaikkien kuskien voimat alkaa olla lopussa, jolloin tuo aiheuttaa varikkostopin joka kierroksella. Omat kuskit menee varikolle nykyään vain renkaiden ja bensan loppuessa tuosta syystä. Kokeneilla kuskeilla nimittäin voimien loppuminenkaan ei ole mikään ongelma. Uusia kuskeja saa muuten koulutettua todella nopeasti noissa enduranceissa, kun ne hyppii todella monta tasoa heti yhden kisan jälkeen.
Oiskos teillä antaa "vinkkejä" tuohon B-spectin osioon, lähinnä siihen alkuun, kun oma kuski ei ees voita ensimmäistä kisaa vaikka alla on sellanen auto että mennen tullen pitäis voitto tulla... Kannattaako olla "kylmä" vai "kuuma" kuski? Jotain siinä kyl on mitä en oo tajunnu kerta en voita ees ensimmäistä kisaa.... Ps. hain tänään postista driving force gt:lle telineen niin pitää sitä testailla kohta puolin:naminami:
No niinpäs onkin :hitme: Turhaan olen vahtinut koska pitää mennä varikolle kuskia vaihtamaan. edit: Myin sitten ratin ja pelin pois, sain omani pois nyt kun ratista saa hyvän hinnan kauppojen myydessä eioota. Hyvä peli, mutta olisi toivonut enemmän ajamista ennen endurance tasoa, joka ei ainakaan itseäni kiinnostanut. Tehorajoitukset kisoihin olisi tehnyt sen että aikaa pelin parissa olisi kulunut vähintään puolet enemmän, nyt vaikeustaso oli lapsellisen helppo selkeästi tehokkaammilla viritetyillä autoilla. Toki olisihan sitä voinut ajaa saman tehotason autoilla kuin kilpailijat, mutta...
Onhan parhaat renkaat mitä kisaan sallitaan? Oma kuski oli aika kädetön takavetoisien kanssa ensimmäisissä kisoissa ennen kuin taso nousi, piti siis vain ajattaa kisa vaikka häviö tulikin. Ajeli se ensimmäisessä kisassa kyllä etuvetoisenkin pitkin seiniä. Siinähän on se mittari (sini/puna), paras on pitää viisari suurinpiirtein keskellä. Punaiselle mennessä decrease pace, sinisellä ollessa increase pace.
Isoa ilmaista päivitystä pukkaa http://blog.eu.playstation.com/2011/10/05/gt5-functionality-update-2-0/ Myöhemmin tulee myös maksullinen DLC, jossa lisäratoja, autoja ja "racing gear", whatever se sitten onkin.
Too little far too late. Tuommoiset perusasiat olisi pitänyt laittaa kuntoon jo viikko julkaisun jälkeen. Nyt ei ole tullut pelattua yli puoleen vuoteen ja en usko että tämä päivitys tulee asiaa muuttamaan. Eipä kyllä kukaan kaverikaan tähän enää pitkään aikaan ole koskenut. Pakko sanoa vielä että kaikkien aikojen suurin pettymys tämä fiasko, vituttaa vieläkin että ratin ja telineen ostin tämän skeidan takia.
No sehän meni sitten putkeen Itse kyllä mieluummin otan ton ilmaisen 2.0 päivityksen ja optionaalisen maksullisen dlc:n kuin vuoden välein ostaisin täydellä hinnalla pelinnimi+1 version.
Ai meinaat että 7vuotta pelin kehitystä ei ollut riittävästi noiden asioiden kuntoon laittamiseen alunperin? selvä
Parempi myöhään kun ei milloinkaan Kylle se vaan niin on, että parempaa auto peliä ei pleikkarilla ole!
Jep, itsekin olen viihtynyt pelin parissa jo kohta vuoden. Varsinkin tuota endurance kisojen tallennusominaisuutta on tullut odoteltua, joten päivitys otetaan ilolla vastaan.
Juuri näin! Kyllä gt5 mulle on kelvannut, selkeästi hyviä puolia enemmän kuin huonoja. Taas saadaan ilmaista sisältöä ja päivitystä. En tajua miten tuosta jaksaa joku purnata vastaan pahana asiana. Se, että jos pettyi alkuperäiseen 1.0 versioon ennen mitään päivityksiä, niin ehkä olis kannattanut lukea arvostelut ja käydä testaamassa niin ei tule yllätyksenä paketin sisältö. (esim. ign com tais antaa gt5:lle "vain" 85 pojoa kun forza3 sai muistaakseni 94)
Minäkin maksan oikein mielelläni uusista radoista.. Autoja on jo riittämiin, tosin joku tämän vuoden F1-auto kelpaisi. Pidetään peukkuja, josko nyt Spa Francorchamps tulisi viimein peliin.
Jumaliste, PD näyttäisi tosiaan kuuntelevan fanejaan: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-dlc-coming-october-18th-includes-spa-francorchamps/ :thumbsup: Spec 2.0 nyt ladattavissa. Spa ja autopaketit dlc:nä 18.10.
Kokemuksia millaista on kruisailla kunnon ratilla ja telineellä? Tuli ostettua GT5 Academy Edition Keskiseltä.
Ei nyt mitään telineitä ole, paitsi pöytä rattia varten sohvan edessä, rattina Logitechin G25 jossa 3 poljinta ja vaihdekeppi jonka saa toimimaan sekä H-kaaviolla että sekventiaalisti (voi käyttää driftatessa toki myös käsijarruna, toisin kuin uudemmassa G27:ssa, tosin driftaus ei ole ratin kanssa tuossa pelissa kovin helppoa). Pidän kuitenkin kunnon rattina. Signature Editionia olen pelannut itse, tuossa asentelin kaverille tuon uuden Academy Editionin, se on hyvä ja edullinen paketti jossa mukana paljon muuten maksullisia lisäosia ja autoja. Hauska peli jossa ei online-toimintojen ja kisojen takia lopu pelaaminen kesken. Ajotuntuman realistisuudessahan tämä ei pärjää PC:n ajosimulaattoreille, mutta näyttävän näköistä ja ihan ok-tuntumalla varustettua ajelua kyllä on tarjolla, vaikka se häiritseekin, että autoilla saa ajaa täysiä kaidetta tai seinää päin ja siihen tulee siitä vain pieni tahra... Ei täydellinen ajopeli, mutta oikein hyvä silti. Tosin se niiden kupongilla ps storesta ladattujen autojen aktivointi oli aika pitkästyttävää, ne olisi kyllä pitänyt voida aktivoida kerralla kaikki.
Tuli hommattua wheel stand pro logitech driving force gttä varten ja on kyllä jämäkkä teline! Voi säätää sopiviin asentoihin riippuen istuimesta Meinasin ensin itse rakentaa mutta luvuin parin videon jälkeen ajatuksesta.