Tekstityksen kanssa ollut ongelmia alusta lähtien ja nyt pudottivat 4 kanavaa pois ilman hinnan alennusta. Menetettyjen kanavien tilalle luvattiin yksi viasat hockey kanava. Huomasin kanavia selailessa, että hockey kanavaan ei minulla ole käyttöoikeutta. Yhä selvemmäksi käy se asia että sopimuskauden jälkeen heitän viasatit #####!!! Olen pettynyt viasatin palveluihin totaalisesti. :grr:
Soitin asiakaspalveluun ja sieltä tulikin automaattinen tiedotus>> Viasat hockey kanava aktivoituu 13. syyskuuta. No! näköjään tulee sittenkin. Muutaman kanavan pudotus on aikamoinen muutos sopimuskaudelle.Vieläpä ilman hyvitystä tai lisättyjä korvaavia kanavia.
eilen alkoi viasat hokki näkymään satelliitissa kun ensin soitin ja valitin asiasta, oli kuulemma mennyt ruottissa jotain sählänneet, siellä tuntuu vika aina olevan.
Kävin uudelleen tsekkaan. Jopas jotain! nyt näkyi hockeykanava, mutta max kanavalle ei nyt jostain syystä ollut enää käyttöoikeutta. Mitähän ruotsin pojat puuhailee rapakon takana??
Katsos tarkkaan ne sopimusehdot: Eli siis leffakanavat ja Ruotsi TV3 ovat ainoat jotka ovat velvoitettuja lähettämään, ihan puhdasta kusetustahan tuo on. Sopimusehdot kokonaisuudessaan: http://www.viasat.fi/sopimusehdot/easy
Max kanavan saa näkyviin kun käy rekisteröitymässä uudelleen, minkähän ihmeen takia moinen pelleily??
Herää kysymys, että jos viimeinenkin MTV3:sen paketin kanava häviää, pysyykö hinta samana. Herääkin kysymys, että vaihtaako ihmiset nyt Canalin pakettiin.
Kahden vuoden yhteiselo viasat kulta (nykyään tuplaplatina) antennipaketin kanssa tuli päätökseen kuluvalla viikolla. Kahden vuoden aikana kanavatarjonta on vähentynyt radikaalisti ja oli helppo tehdä päätös palvelun lopettamisesta. Ensimmäisen vuoden ajan olin tyytyväinen, koska kuukausimaksu oli puolet täydestä ja kanavatarjontakin oli ihan muuta kuin nyt. Tämän hetkisestä kanavatarjonnasta voisin maksaa ehkä kympin kuussa, en latiakaan enempää. Jos viasat ei naittaisi asiakkaittaan kanavapakettinsa kanssa vähintään vuoden (aiemmin jopa kahden vuoden) mittaisilla sopimuksilla, olisi asiakaspako nykyisellä toimintamallilla melkoisen suurta. Jatkuvasti huononnetaan palvelua karsimalla kanavia. Lisäksi laskutus toimii niin huonosti, että en uskaltaisi jatkossa antaa ko. firmalle suoraveloitusvaltuutusta. Nykyisellään hinta/ laatusuhde on huono. Kaikkea hyvää viasatille jatkossa ja palataan asiaan sitten, kun kanavapaketin hinta huitelee kympin tienoilla.
Suomenkieli ei näytä kiinnostavan. Pakkoruotsia hd puolelelta vaan pukkaa. Lisäksi Suomalainen kanavatarjonta ? ???? Rasistista touhua jos Suomalaisille myydään niin Suomalaista pitää myös saada/vaatia! Pahinta mitä voi IKINÄ tehdä on pakkoruotsittaa (törkeää). Mutta asiakaspalvelu on nykypäivän mitoissa ihan ok. Mutta valitettavasti nuo ruotsalaiset pilaavat homman Suomenkielen syrjinnällään ja ylimielissellä/rasistisella pakkoruotsi asenteellaan. NFL on aina asia mitä tuolta voi enää katsoa.
Mulla on ollut vuosien varrella Viasat kahteen kertaan. Palvelu mennyt koko ajan huonompaan suuntaan ja oliko jossain välissä ulkoistettu Viroon? Näin muistelen. Kielet ja tekstitys ei sopinut Ruotsia taitamattomalle ja tarjonta ei lopulta vastannut toiveitani. Canalilla olen ollut asiakkaana useamman vuoden tällä erää ja nykyään se on aika passeli minulle. kaikin puolin. Laitteet hankin omia teitäni.
pitäskö teiltä periä teihin käytettyjen ruotsintuntien kulut takaisin kun ette oo oppinu ruotsia eikä bohol suomeakaan kirjoittaan ------- aiheesta: viasatilla on ollu jo viimeiset 10 v asiakaspalvelu täysin nollaa
Et kait pakkoruotsia kannata ? Turha menoerä muutenkin tämä "virallinen 2kielisyys". Ja kaikki ei oo muuten (onneksi) mitään pikkumaisia akateemisia pilkujen nussijoita .
tässä nyt oli viasatin asiakaspalvelusta kyse, joka tunnetusti on onnetonta "pakkoviroa" (ja sivujuttuna teihin hukkaan heitetyistä opetusmarkoista/euroista. laitanko pankkitilin minne voitte maksaa turhaan käytetyistä verovaroista korvauksen)
Se on minulle jo selvää että toukokuussa jätän viasatin, koska se ei pysty tarjoamaan tarpeeksi hintaansa nähden. Pahoja ongelmia tekstityksessä ja isoja kanavamuutoksia kesken sopimuskauden, ilman sen kummempia hyvityksiä. Sitten ensi-iltojen tarjonta on suppeaa. Harmi vaan, kun tuli laitettua tuon tallettavan digiboksin joka maksoi paljon, eikä sitä voi enää käyttää lopetettuani. Olen ajatellut siirtymisestä Canalille. Kysynkin, onko siellä puolella samoja ongelmia? Ja osaatkos sanoa voiko jotain toista tallettavaa boksia käyttää kuin canalin omaa? Mikäs sinun mielestä canalilla on parempaa?