Tuon aiemmin linkittämäni Logitechin foorumin perusteella adapteri ei näyttäisi toimivan kenelläkään slim-mallin kanssa, eikä uusi 3.01 firmware korjannut ongelmaa. Huhujen mukaan Sony on muuttanut jotakin rautatasolla slimissä, eikä Logitech mahda asialle mitään. Ehkä adapterista tulee uusi slim-yhteensopiva versio jossakin vaiheessa. Vanhoissa PS3 malleissa on vastaavaa ongelmaa, mutta se korjaantuu ilmeisesti juuri adapteria kauemmaksi siirtämällä.
No hohhoijaa, ihme kun pitää mennä muuttamaan liikaa :grr: Adapteri oli jo kädessä verkkokaupassa, mutta onneksi jätin kassalle :thumbsup:
Nyt adapterista näyttää jo olevan uusi versio olemassa, jonka pitäisi toimia Slim-mallin kanssa. Vanhan toimimattoman adapterin voi ilmeisesti vaihtaa uuteen: http://logitech-en-amr.custhelp.com...amr.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=13885
Itsellä kävi 3.0 firmiksen päivityksen jälkeen fattyn kanssa kerran niin, että peliohjain ja kaukosäädin eivät toimineet, kun kytkin PS3:n päälle Harmonylla. Vasta kun sammutin PS3:n virtanapista ja pistin sen uudestaan päälle peliohjaimesta, niin sekä kaukosäätö, että peliohjain alkoivat toimia. Nyt koneessa 3.01 fimis ja ainakin toistaseksi tuo adapteri on toiminut. Kannattaiskohan tuo adapteri kuitenkin vaihtaa uudempaan?
mulla teki toissapäivänä saman. pitää odottaa vielä toista kertaa. pitääkö tuote laittaa lokitekille vai myyjälle? ja koskeeko vaihto myös suamea... Once you have recorded your PID, please contact Logitech Harmony Customer Care. We will confirm if your adapter has the problem and provide you with instructions on how to obtain a replacement adapter.
Vaihto koskee myös Suomea. Soitin viime viikolla suomenkieliseen logitech harmony-tukeen ja pitäisi viikon parin sisällä tulla uusi. http://help.harmonyremote.com/EasyZ...RelativePath=ProcHelp/&TabName=cs&HelpId=1291 Puh:0800 913192
Minulla on vanhempi 40GB:n PS3 malli ja samoja ongelmia. Jos PS3:n käynnistää Harmonyllä ja yrittää käyttää DS3:sta niin DS3 ottaa yhteyden PS3:seen ja putoaa aina pois hetken päästä (yhteys pysyy päällä ehkä n. 30 - 60 sekunttia kerrallaan). Jos käynnistää PS3:sen DS3:lla niin molempia tuntuisi pystyvän käyttämään yhtä aikaa ainakin pidempään. Taitaa mennä vaihtoon.
Ostin adapterin viime viikonloppuna expert exposta jossa logitechilla oli ständi. Juttelin paikalla olleen logitechin edustajan kanssa ja hän puhui ettei Suomeen olisi edes tullut kovin isoa erää "viallista" adapteria ja vannoi että heillä siellä myynnissä olevat toimii. Uskalsin ostaa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Heittämälle alkoi toimimaan ja ainakaan toistaiseksi ei mitään ongelmia. Harmony Onella kaikki vehkeet napin painalluksella päälle, sitten ds3 kouraan ja pelit pyörimään, ei ole tippunut yhteys. Ja slimmi mallin ps3:sta omistan. Viikon käytön jälkeen uskallan suositella.
Onko kukaan saanut vielä uutta adapteria? Sain tänään sähköpostia Logitechin supportista USA:sta jossa pyydettiin selvittämään englanniksi mikä se minun ongelmani oikein olikaan koska suomenkielistä tukea ei ole saatavana. Ihmeellistä sinänsä, että soitin suomenkieliseen tukinumeroon jo 9.10. eli aika kauan sitten. Joka tapauksessa ovat vailla kopiota ostokuitista ennen kuin viallisen adapterin palautusta aletaan käsittelemään. Hieman haiskahtaa siltä, että kaikki ei tainnut mennä ihan niin kuin piti, vai? Ovatko muut hoitaneet palautuksen ja vaihdon USA:n supportin kautta? Jos vanha adapteri pitää lähettää ensin USA:han halvimmalla mahdollisella UPS kyydillä ja odotella halvimmalla mahdollisella UPS kyydillä takaisin plus käsittelyaika USA:ssa niin ei hyvältä vaikuta. Puhumattakaan siitä, että UPS kuitenkin perii maahantuonnista verot ja maahantuontipalkkiot. Suostuisikohan Verkkokauppa vaihtamaan adapterin uudempaan versioon? Pitänee yrittää vaihtoa huomenna sitä kautta.
soittelin viime viikolla harmonylle ja kuulleetkaan tuosta ongelmasta :OI jenkkifoorumilta poimin seriaalinumerot joissa mahdollisesti vika on ja missä mahdollisesti ei, aikoivat selvittää. jotenkin tuntuu että mitä virkaa tuolla suomen tuella oikein on, vähänkään hankalammassa tapauksessa laitetaan selvityspyyntö jenkkeihin, jenkeistä tulee sitten viestiä postiin että mikä tässä olikaan se ongelma
Itse soittelin kuun alussa asiakapalveluun ja esitin asiani kyseisestä adapterista. 8. päivä tuli mailia US supportista kyselyjen kera mikä tuossa laitteessa on vikana. Kirjoitin samana päivänä vastineen ja vieläkään ei ole kuulunut asian tiimoilta mitään. Ilmoitelkaa toki miten VK suhtautuu asiaan.
Oulun VK suostui vaihtamaan adapterin mukisematta. Ensimmäisestä hyllystä haetusta paketista löytyi tismalleen samanlaisella PID koodilla oleva yksilö kuin palauttamani, mutta toisessa paketissa oli uudempaa versiota (PID: LZ932...). Tyttö katsoo juuri Peppi Pitkätossua joten en ole vielä ehtinyt testaamaan toimiiko tämä paremmin kuin entinen . Raportoin myöhemmin toimivuudesta. EDIT: Peppi Pitkätossu on nyt katsottu. Tämä adapteri toimii ongelmitta.