Gigantti

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Jürgen, 17.12.2005.

  1. klank

    klank Guest Guest

    Liittynyt:
    06.04.2004
    Viestejä:
    34
    Saadut tykkäykset:
    0
    Suora lainaus Gigantin sivuilta:

    "Tilauksesi yhteispaino jää alle 35kg tai tilaamasi TV:n koko on 32" tai pienempi
    Toimitetaan 2-3 arkipäivässä kotiinkuljetettuna kaikkialle Suomessa."

    Ei pitäisi lupailla sellaista mitä ei voi pitää :hitme:
     
  2. Picard

    Picard Guest Guest

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    69
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin LG:n näytön joka tuli nopeasti seuraavana päivänä.Toimitin näytön takaisin viallisen pikselin takia jo tiistaina.Kertoivat että laittavat viestiä nettimyyjälle, vielä ei ole mitään tietoa tai soittoja tullut onko uusi näyttö tilattu tai tulossa.:mad: Parin emailin jälkeen lupasivat että tulee ehkä 28.8.Päivä tuli ja meni eikä kukaan edes kukaan sieltä ottanut yhteyttä :mad:

    EDIT 1.9: Nyt näkyy tuotteen kohdalla että "toimitukset alkavat 15.9" joopa joo, olisi siitäkin voinut soittaa mutta ei :(
    EDIT 10.9: Eipä ole vieläkään mitään ilmoitettu, pitää aamulla soitella taas.Tosi paskaa palvelua.
    EDIT 11.9 Soiton jälkeen sanottiin että pitää noutaa 18. päivä (ehkä) Aika ihmeellistä kun sitä on varastossa jo nyt.Eikä voitu postittaa.
    EDIT 15.9 Jee, oli tullut synttärimainoslehtinen.Sääli vaan ettei oo mitään tavaraa mitä lehdessä lukee.Hyvä P**** G-Antti.
    EDIT 22.9: Sain 18.9 rahat näytöstä espoon gigantissa ja samana päivänä ostin näytön vantaan gigantista.Olipas taas niin hauskaa, nostaa rahaa toisesta liikkeestä ja viedä toiseen, olisivat voineet lähettää sieltä netistä uuden suoraan myymälään tai kotiovelle.LOL, mikä liike.PS. Eipä näy mitään ale blu-ray levyjä espoon liikkeissä, nyt ne 9,90 levytkin on 14,90e JEE!
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2009
  3. jusylin

    jusylin Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    448
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ks. viesti #193.
     
  4. klank

    klank Guest Guest

    Liittynyt:
    06.04.2004
    Viestejä:
    34
    Saadut tykkäykset:
    0
     
  5. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    699
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eihän tuo ole mitään,mulla on viime marraskuulta tilaus sisässä:D Ei siitä ole koskaan mitään kuulunut,tosin evvk.Ostaa pläjäytin jonkun nokian 29e luurin,noh se paska hajos kahdeksantena päivänä ja eikun kauppaan(ei voi hyvittää/vaihtaa kun 7vrk aikana?),joten huoltoon tampereelle. Iloisena hakemaan luuria,joku vko siinä meni.Toimi päivän,sama vika=huoltoon tampereelle,ei ole luuria vielä näkynyt,heinäkuun puolessa välissä ostettu luuri on ollut käytössä(hallussa)9pvää.Alkaakohan pikkuhiljaa olemaan suomen kallein 29e puhelin:D Katotaan prkl kuinka monta kertaa se käy tampereella,ennenkuin saan jotain toimivaa sieltä.Niin se huolto firmahan on se kovasti kehuttu:thumbsup:Olishan tuon voinu viedä nokian liikkeeseenkin,mutta tehkööt nyt töitä oikein kokorahan edestä.Tosin voi hyvinkin tulla semmonen halu kun seuraavan kerran sitä kiikutan giganttiin,että nakkaan sen lattiaan myymälässä ja huudan "pitäkää viddu tunkkinne" ja hymyilen muille asiakkaille,että tämmöstä paskaa täällä,muistitteko ostaa vaihtoturvan usb tikullenne?
    Edit prkl sehän makso 35euroa,rupes just kipuraja laskemaan:D
     
  6. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ja mitäköhän vikaa tuossa huoltoepisodissa oli Gigantin osalta? Eikös se Nokia sen luurin ole valmistanut?
     
  7. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Lähinnä se, että lähettävät sinne Tampereelle huoltoon jossa kaverit eivät osaa oikeasti korjata yhtään mitään, vaan tuote on joko edelleen paskana kun saat sen takaisin tai sitten siihen on tehty joku purkkaviritys jolla laite toimii 1-7 päivää(tai tuntia).
     
  8. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    699
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juuri näin,eihän tässä henkilökuntaa haukuta vaan ohjeistusta,joilla sidotaan(osaavaltakin henkilöstöltä) järjenkäyttö minimiin!
     
  9. MGZ

    MGZ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Koska se on sen luurin myynyt?
     
  10. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sinnehän se lähetetään minne on huoltosopimukset. Eikun vaan ehdottamaan pääkonttorille parempia huoltopaikkoja, jos kerran tiedossa :)
     
  11. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Arvasin, että joku sanoo näin tyhmiä...Tuon logiikan mukaan siis Nokialla ei olisi mitään osuutta asiaan, niinkö?

    Jos valmistaja tekee viallisen laitteen niin onko vika silloin välittäjässä, joka sen asiakkaalle myy?
     
  12. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    699
    Saadut tykkäykset:
    0
    Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa.Niinkuin viestissä sanoin,olisin sen voinut viedä nokialle hoidettavaksi,en tehnyt niin,vaikka sitä vaihtoehtoa tarjottiin!Minunko se pitää juosta hoitamassa myyjän valikoimiinsa ottamien tuotteiden takuuasioita:confused:Kyllä se on myyjä joka hoitaa ne asiat valmistajan kanssa,en minä!On todella typerää tehdä jotain kakka sopimuksia jonkun huollon kanssa,koska se kaikki kaatuu myyjän niskaan(niinkuin pitääkin,kun tehdään näin),varsinkin kun laatutaso on mitä on!Ihmetyttää näissä huoltoasioissa,miksei niitä esim nokialla ole tarjota,ai niin kun ne kaikki on ulkoistettu:DJoka helvatun paikassa on iskostettu samat lauseet myyjille koulutuksessa,jotka kuuluu "siirretään vastuu,siirretään vastuu" tai "tämä on meillä käytäntö,tämä on meillä käytäntö" tuommonen pistää,noh ainakin siinä hermostuu ja vastapuoli(myyjä) ihmettelee,että mistä se nyt suuttu,näin meille on opetettu!Mähän olen vaan täällä töissä!Aivojen käyttö on kielletty/tai ainakin mahdollisuudet siihen on viety!Pitää aina repiä esiin,joku jolla on valta käyttää aivoja,tai ainakin valtaa.Tsemppiä myyjille,että jaksatte näissä robotti hommissanne:thumbsup:
     
  13. MGZ

    MGZ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tiesin että kommentoit noin tyhmiä.
    No onhan se vika "välittäjässä" joka ei ole välittäjä vaan liikkeenharjoittaja=myyjä jonka kanssa rahansa myymälään tuonut loppukäyttäjä on tehnyt sopimuksen. Gigantti voi sitten setviä asiaa tukkurin kanssa joka tappelee sitten päämiehen kanssa. Mars lyhyelle KSL kurssille. Ja CXT2 voisi opetella käyttämään pisteitä ja pilkkuja jakaen vähän noita lauseitaan - noista tahdo mitään selvää. NI
     
  14. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kiva provosoida välillä :) Faktahan on, että kaikki toimii samoin. Jos sanotaan, että asia hoidetaan näin, niin 99,9% asioista hoidetaan näin (ihan siis kaikissa työpaikoissa, tuskin kodinkoneliikkeet ovat poikkeuksia)
     
  15. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Niin sinulle esitettiin vaihtoehto, pakotettiinko sinua viemään se sinne? Esim. Joensuussa on valtuutettu Nokia-huoltoliike, jossa asia selviää varmasti nopeammin kuin, jos me otamme laitteen vastaan, teemme huoltolähetteet ja laitetaan postissa eteenpäin. Silloin kestää ihan varmasti pidempään saada luuri takaisin, kuin saada "tuomio" suoraan huoltoliikkeestä. Minä ainakin kerron asiakkaalle tästä mahdollisuudesta ja ihan mielellään mekin se laite toimitetaan huoltoon, sehän kuuluu työhömme.

    Olisiko parempi, että ei tehtäisi minkäänlaisia huoltosopimuksia ja sinä asioisit vaikka suoraan huoltoliikkeen kanssa, joka voisi veloittaa sulta vaikka mitä vaan? Tai, että me tavan myyjät yritettäisiin korjailla niitä itse? Fakta vaan on se, että tehdään asia miten tahansa niin ei asiakas voi saada suoraan utta laitetta tilalle ilman, että tarkistetaan onko laitteessa vika. Poikkeuksena tosiaan Nokia, jonka luurit vaihdetaan suoraan uuteen 7 vrkn:n kuluessa ostosta , jos ne ovat viallisia. Eikös tämä ole loistavaa palvelua Nokian taholta?

    Välillä väsyttää, mutta kivaa se on, kaikista teistä kitisijöistä huolimatta :)

    Kyllä meilläkin on komentoketju, jonka mukaan mennään, sitten kun mahdollisya niin luovitaan/sovitellaan :)

    Tervetuloa vaan luurikaupoille Susirajalle!
     
  16. Kylooni

    Kylooni Guest Guest

    Liittynyt:
    26.04.2006
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehtaa Giganttia taas. Kovasti mainostetaan kaikkea halpaa. Menin tänään lähinnä konsolipelien perässä, kun niitä tossa mainostettiin hintaan 19.90. Ei yhtään lehdessä ollutta peliä. Ne jotka olivat lehdessä, olivat ihan normaalihintaisina siellä hyllyssä. Kysyin myyjältä et miks tää maksaa 59.90 jos kerta teidän mainoksessa on ko. tuotteet hintaan 19.90, hän vaan tokasi et ei oo pakko maksaa tai tulla? Siinä kanssa oli taas loistavaa palvelua tässäkin kaupassa.:hitme:
     
  17. aapol

    aapol Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.11.2005
    Viestejä:
    871
    Saadut tykkäykset:
    12
    Itse kävin eilen illalla itiksen gigantissa tiedustelemassa samaa. Kaikista liikkeistä oli siinä vaiheessa pk-seudulla loppuneet nuo ps3:t. Verkkokaupassa sitä sit oli hyllyt väärällään ja halvemmalla.
     
  18. Picard

    Picard Guest Guest

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    69
    Saadut tykkäykset:
    0
    Varmasti valitettavasti kumpikin vaihtoehto pitää paikkansa.
     
  19. CeeLo

    CeeLo Guest Guest

    Liittynyt:
    10.06.2006
    Viestejä:
    1 123
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ihan muuta tarjoustavaraa kävin eilen n. klo 13.00 hakemassa (ja sainkin) Espoossa siitä Ikean vierestä. Siellä ainakin näkyi olevann vielä 299,- Slimmejä jäljellä, joku kauppoja hieroskeli. Tiedä sitten määrästä.

    Ja ihan ois pahvimukista kahveetaki saanu. Ja rusinapullaa. En ottanu...
     
  20. Zard Beast

    Zard Beast Guest Guest

    Liittynyt:
    31.01.2001
    Viestejä:
    212
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eilen olin jonottamassa oven takana ennen liikkeen avautumista ja sain tuon 299 plegen. About 30kpl oli pinossa näitä kaikkiaan, eli jos giga antilla on kerran +35 liikettä, niin sen mukaan olisi ollut melko suoraan jakosuhteessa 1000/toimipisteet jaossa tavaraa tai sitten ei...