Kuka pässi on suunnitellut tuon pirullisen vanteenvääntäjän ja kutsuu sitä "telineeksi"? Sietäisi hirttää mokoma lurjus.
Täällä JuppiGraniLandiassa on korkeat maahan asennetut fillaritelineet, joiden putket yltävät jopa satulatasolle. Vaijerilukolla kieputtelen fllarin osaksi telineputkistoa, minkäänlaisia vääntövoimia ei kohdistu vanteisiin. Kun etäännytään landelle spurgulandiaan/prolelandiaan (pois näiden ainokasten hyvien fillaritelineiden luota), käytän lyhtypylväitä ja putkiaitoja ja sadevesikouruja sun muita metallisia kiintorakenteita. Kertaakaan en ole vanteitani pilannut vanhanmallisissa vanteenpilaustelineissä. Niiden suunnittelija pitäisi... ei ampua, se olisi liian inhimillistä... mutta voisin tässä luennoida 300 sivua pitkälti siitä, miten kohtelisin kyseistä idioottisuunnittelijaa. Hänen kontollaan on miljoonia...miljardeja pilattuja fillareita. Vaikkei kiekko vääntyisi soikeaksi, silti pinnat naarmuuntuvat pinnanpilaustelineissä, ja ne alkavat likaantua. Minulla pinnat ovat 10 vuotta vanhassa fillarissani edelleen kuin uusia, naarmuttomia. Ei ole vielä tarvinnut turvautua kromivahaan, johon siirtyminen merkitsee pinnojen elinkaaren loppumista. Hankaamattomat pesutavat ovat riittäneet, ja vahaa päälle kerran vuodessa.
Prkl että pitää olla AINA vastatuuli kotimatkalla kesätöistä - kiva sotkea fillarilla kun pitää alamäessäkin polkea jalat hapoilla!
Puhumattakaan nykyajan "rauta"kaupoista, ikävää että Spede ei ole enään tekemässä niistä sketsejä. En taida kertoa tarkemmin, häviäisin kuitenkin siitä seuraavan riitelyn foorumilla vahtiville agressiivisille myyjille.
Hanki parempi pyörä. Tai käy pyöräilemässä tuulisella ilmalla. Toimii. Mua vituttaa kun en saa tätä v**n wlania toimimaan..
Uudet pinnat maksaa muuten 0.5 euroa kappaleelta, uusi vannekaan ei montaa kymppiä. Toki jos pitää pyörän kunnossa ei näistä tarvi huolehtia.
Lisään: pyörä on upouusi, renkaissa kunnolla ilmaa. Ei ne jalkalihaksetkaan ihan surkastuneet kai ole.
Voi helskutti on pitänyt pitkän aikaa kirjoittaa, että scart-liittimen keksijän saisi kyllä ampua. Ellei ole jo kuollut. Kaikissa mun omistamissa laitteissa ja scarti-johdoissa liitäntä on kummallisen väljä. Kontakti varmasti piru huono kun painava ja roikkuva johto "irrottaa" liitosta ajan myötä.
Kannattaa aina ampua Scart-liittimen keksijää, vaikka se olisi jo kuollut. Varmuuden vuoksi. Ettei se vaan herää ja viimeisellä hengenvedollaan vielä suunnittele kiusaksemme jotain uutta ja yhtä mullistavan paskaa tekelettä. Esim. huonosti paikallaan pysyvää junan vetokoukkua. Että junanvaunuja alkaisi jäädä raiteille sinne tänne, ja niitä matkustajat sitten työntelisivät asemille. Ostaisivat omalla rahallaan jeesusteippiä, jolla junanvaunut saa kiinni toisiinsa hieman pitävämmin.
S*tana, ku ei tee mieli lähtee kopista mihinkään, kun on uudet vermeet asennettuna --> kuulostaa omaan korvaan niin herkulta. :love: Mut kai sitä pitää vähän käydä kavereitten kans hengailees, ku on hieno ilmakin. Huomenna jatkuu naatiskelu. Ja maanantaina töihin, perse.
Miks toi Suomen aurinko on niin kuuma toisille ja niin kylmä toisille? (vaimo ei sanut yhtään väriä naamaansa Suokissa tänään ja allekirjoittanut on kuin pannuun menevä krapu...) On se huutava vääryys
Posti... Jumankauta. Tarvitseeko tuota enää selventää. Ja ne postin ihmisystävälliset mainokset, missä selventämällä selvennetään että Postin ASIAKKAAT on YRITYSASIAKKAITA ja että on ihan sama mitä kuluttajat sanoo, on ihania.:love: Panee vaan ihmettelemään että miksi sitä kuluttajana rahojaan sinne työntää kun palvelut suunnataan YRITYKSILLE. Ja sehän on niin helppoa että lapsikin ymmärtää. Sitten seuraavassa postin mainoksessa puhutaan p*skaläjälle joka selittää kuluttajalle (kun eihän se itsekseen sitä älyä) että se on ITELLA eikä POSTI.
Voi jumalauta! Otettiin uudet kaiuttimet auki (AW-10HQ). Noilla on ikää varmaan viitisen vuotta ja ollut parilla aikasemmalla omistajalla. Onneksi ei ollut se omistaja, jolta nämä ostin, tietoinen noista juotoksista. Piti alkaa kaiutinjalustoja hiomaan, niin kuului kauittimesta vaan "Klonks". Jakosuodin irti... Sitten otettiin liitinterminaali auki ja voi jumalauta mitä juotoksia! Juotin ala-asteellakin paremmin. Kaiutinjohto lähti sisäpuolelta suoraan irti, ei ollut edes kiinni. Täysin toivottomia yrityksiä. Viime viikolla kaiuttimet ostin, nyt pääsee jo juottelemaan uudestaan. Ihme, että edes ääntä noista kuului. EDIT: Nyt alko soimaan! Pari tuntia se vei.. Siirtyi sitten hiomis-/maalausprojekti myöhempään ajankohtaan.
Sinä s**tanan idiootti moottoripyöräilijä joka viime viikonloppuna ajoit sillä kirkkaankeltaisella pellepyörälläsi Lounais-Espoossa 60 km/h rajoitusalueella ilmeisesti lähes kolminkertaisesti tuon sallitun nopeuden. Mitä v***ua mahtoi päässäsi liikkua kun päätit ohittaa minun autoni oikealta puolelta? Eli tien laitaa pitkin, kun tämä vieläpä tapahtui risteysalueella. Melkeinpä toivon, että olisin juuri silloin kääntynytkin sinne oikealle, jonne yleensä tuossa kohdassa käännyn. Oma autoni olisi tuolloin kärsinyt melko ikävät vauriot, mutta maailmassa olisi nyt edes yksi sinunlaisesi k*sipää vähemmän. Ehdin nähdä kun käännyit seuraavasta risteyksestä vasemmalle, tielle jossa on 30 km/h rajoitus, erittäin paljon pieniä leikkiviä lapsia sekä pensaiden/puiden takia huono näkyvyys omakotitalojen pihoille. Toivottavasti edes jossain vaiheessa tuota tietä ajaessasi, se ainoa aivosolusi tajusi hiljentää vauhtia. Jos jatkat samaan malliin, toivon sinulle ja pyörällesi pikaista mutta tuskallista loppua!
Samat mulkut v*t*ttavat minuakin... ja pahasti. Joku kerta kävellessäni lyön vielä harjanvarren vanteisiin.
Minun mielestäni on todella mukavaa ohitella ruuhkissa autoja kummaltakin puolelta ja tuntea, kuinka volvojen ja bemareiden k*sipääkuljettajat kiehuvat omissa ruostekoslissaan vannoen kostoa.
Itse olen kanssa ihmetellyt, että eikö niillä h...tin moottoripyörillä yksinkertaisesti pysty ajamaan edes jotenkuten liikennesääntöjen mukaisesti. Oli tie mikä tahansa ja keli mikä tahansa niin aina pitää olla vähintään 20 km/h tunnissa yli suurimman sallitun nopeusrajoituksen. Samoin kaasuttimessa (tai mikä osa ikinä onkaan) on ilmeisesti tietokonetyyliin vain kaksi vaihtoehtoa: kaasu pois tai kaasu täysillä. En yksinkertaisesti muista, koska olen viimeksi nähnyt moottoripyöräilijän kiihdyttävän esim. risteyksestä kevyesti muun liikenteen nopeutta seuraten. Ei, vaan käytännössä aina pitää lähteä kahva pohjassa niin että lähitalojen ikkunat helisevät. Moottoripyöräkortin edellytykseksi pitäisi ilmeisestä järjestää jonkinnäköinen asennetesti. P.S. Eikö muuten moottoripyöriä koske mitkään enimmäismelusäännökset?